Györgyi szabadulna az OTP-től, de hiába, a bank makacsul ragaszkodik ügyfeleihez, a szerződéses viszony lejárta után is.
Sziasztok,
A történetem a következő:
Az OTP-nél hitelkártyám volt. Idén május végén az OTP Tátra utcai fiókjában megszüntettem a hitelkártya szerződésemet, leadtam a hitelkártyát, amit azonmód lyukasztással érvénytelenítettek, a fennálló tartozásom mellett kifizettem további 450,- Ft-ot zárlati díj címén.
Precíz ember lévén, otthon ad acta raktam a dokumentációt és részemről lezártnak tekintettem hitelkártya kapcsolatomat az OTP-vel.
Ennek ellenére júliusban következő kivonatot kaptam. Miután a kártyát már nem tudtam használni, csak a 220,- Ft számlavezetési díjjal terheltek meg. Ekkor a teljes számlazárási dokumentáció másolatát postán megküldtem az OTP Széna téri fiókjának – ahol a hitelkártya megrendelése történt - azzal, hogy szíveskedjenek intézkedni. Se kártyám, se számlám, se fizetendőm. Felejtsenek el!
Augusztusban érkezett a következő kivonat, ahol már a számlavezetési díjon felül megterheltek 2.000,- Ft késedelmes fizetés díjával, valamint 31,- Ft hitelkamattal. Rá pár nappal azért kaptam egy dörgedelmes levelet is, hogy figyelmeztetnek ám!
Augusztus 26-án (a dátumot és időt feljegyeztem a későbbi bizonyítás érdekében) felhívtam az OTP hitelinformációs vonalát és a magnóra beszélve, beazonosítva magamat, sorjában elmondtam a történteket.
Mit gondoltok, erre mi történt?
Hát megkaptam a szeptemberi kivonatot, ahol a tartozásom már 4.784,- Ft.
Mit javasoltok, mit tegyek? Szerintem már csak a PSZÁF maradt. Jogilag minek hívják az ilyen eseteket?
Kedves Györgyi, szerintünk ez egyszerűen zaklatás. Valóban fordulj a PSZÁF-hoz, hiszen az ő jogkörükbe tartozik az ilyen ügyek kivizsgálása. De azért egyszer még megpróbálhatsz beszélni a számlakezelő fiók vezetőjével - a "bíróság" szó hangsúlyozása valószínűleg jobb belátásra téríti majd.
További szivatós történeteket a blog@penzcentrum.hu oldalra várunk.