A Pénzcentrum.hu olvasóját szívatta az egyik nagy internetszolgáltató. A gazdaságtalan sárga csekk ellen lehet érvelni, úgy néz ki kevés sikerrel járnak ezek a próbálkozások. Hősünket is egy ezressel húzta le a szolgáltatója, csak azért mert nincs vonalkód olvasó az ujjában. Tanulságos történet.

  
„Munkából hazaérve szomorúan tapasztaltam, hogy nincs net. Átnéztem az otthoni rendszert, hogy biztosan rendbe van-e minden. Gyors vizsgálódás után kiderült, hogy nem nálam van a probléma. Mobilnetről kezdtem ekkor kivadászni az Enternet (internetszolgáltató) ügyfélszolgálatának a számát. Felhívom őket, és közlik, hogy nincs befizetve a márciusi számla Ezért kapcsolták le nálam az internetet.
 
Ez furcsa volt, mivel emlékeztem, hogy mint mindig, most is pontosan befizettem a számlát. Kiderült, hogy véletlenül az áprilisra szánt sárga csekket fizettem be (két csekk volt otthon, mindkettő kitöltetlenül, így az egyiket megragadva indultam a postára). Az egyenlegem így jó volt, de azért a „biztonság” kedvéért lekapcsolták a netet, amíg be nem fizetem a márciusi számlát is.
 
Tudni illik minden csekknek egyedi azonosítója van, és nem mindegy hogy melyiket fizetem be!! Itt már kezdett felmenni a pumpa. Azért megkérdeztem, hogy ugyan hogy lehetne a leggyorsabban visszakapcsoltatni a netet. Tájékoztattak, hogy utaljam át netbankból, és küldjem el a printscreent, hogy megtörtént az utalás. (Úgy néz ki itt már nem kell egyedi azonosító, nem úgy mint a csekknél.)
 
Mégis hogyan – kérdem én - ha minden előzetes tájékoztatás nélkül kikapcsolták a netet? Menjek át a szomszédhoz, vagy egy barátomhoz és ott intézzem el – tanácsolták. Köszi.
Ok, másnap át is mentem. Megcsináltam az utalást, elküldtem a printscreent. Kaptam egy tájékoztató levelet, hogy visszakapcsolták, de azért 1000 Ft-ot kiszámláznak.
 
Szóval kedves Enternet előfizetők, vigyázzatok, hogy jó legyen a csekketek azonosítója, különben ki lesz kapcsolva a net, és fizethettek. Vagy tegyetek úgy, mint én, és ezután semmit ne fizessetek be sárga csekken.„

 

Címkék: mobil mobiltelefon szívás átverés fizetés ügyintézés ügyintéző szivatás tartozás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr542858606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikrobi 2011.04.27. 11:26:59

Elképesztő pofátlanság. Gondolom, hamarosan szolgáltatót váltasz. Az Enternetet pedig reklámozd mindenhol, ahol tudod. A Homárra ment a poszt?

bnyuszi 2011.04.27. 12:11:53

Nekem is volt olyan szolgáltatóm, amit otthagytam azért, mert sárgacsekkes fizetés estén plusz díjat vezetett be egyik hónapról a másikra. Ráadásul úgy, hogy utólag értesítettek a díjról. Azzal a talán 112 Ft-al azóta is tartozom nekik, ha le nem írták azóta.

Több rabló (magukat szolgáltatónak nevező) folyamatosa próbálkozik, hogy a sárga csekkes fizetés helyett térjek át mindenféle barom fizetési módszerre, pl: mobillal fényképezzek le egy négyzet alakú vonalkódot, vagy nyissak számlát a díjneten, hát lóf@..t!

Minden cég úgy állapítja meg a havidíjait, hogy a legdrágább mód (számla postázás + sárga csekk) esetén is legyen rajta haszna.
Ha azt szeretnék, hogy én váltsak egy olyanra, ami szukra olcsóbb, akkor azt csak akkor lépem meg, ha az olcsóbbodás az én havidíjamban is látszani fog.

Mikrobi: rendben, hogy szolgáltatót vált, de én jószívvel egyet sem tudok ajánlani. Ha egyáltalán olyan helyen lakik a poszttoló, hogy van lehetősége rá.

pdw (törölt) 2011.04.27. 13:08:52

2011-ben sarga csekken fizetni barmit is?
Ne rohogtessel mar, sajat magad szivatod (es tenyleg).

szgy 2011.04.27. 13:10:20

kb. 5-6 éve én is így jártam a UPC-vel, 3 éve egyik ismerősöm is. be volt fizetve minden, de azért kikapcsolták. akkor tizen-valahányezerbe került hogy visszakapcsolják. elképesztő hogy nem egyenleget tartanak nyilván hanem azt hogy melyik csekk lett befizetve.

pdw (törölt) 2011.04.27. 13:13:14

@bnyuszi:
Dijnetrol: egyetlen elonye van, hogy meg lehet szabadulni a hulye papiralapu szamlaktol (a bankoknal van erre alapbol lehetoseg, de a szolgaltatoknal nem jellemzo) amire a francnak sincs szuksege. Ettol fuggetlenul beszedesi megbizassal fizetek mindent, nem fogok havonta a dijneten kartyaval bohockodni.

dreistein 2011.04.27. 13:51:24

Havonta változó összegnél (pl. gáz, villany) érdemes a csoportos beszedési megbízást alkalmazni, havi fix díjaknál pedig állandó megbízást adni a banknak. Így elkerülhető a véletlen "nemfizetés".
Nekem egyszer majdnem visszavette a bank az autómat, mert nem kaptam meg (elkeveredett valahol félúton) a kamatkülönbözetről szóló sárga csekket. Azóta mindent vagy csoportos beszedésivel vagy rendszeres átutalással fizetek. Így egy csomó időt is megspórolok, mert nem kell a postán sorbaállni.

johannes 2011.04.27. 14:56:19

Mindent sárga csekken fizetek be. Ha az Önkormányzatban kell befizetni valamit, akkor annak pénztárában apróban. Dolgozzanak, hiszen a díjban benne van. A beszedési megbizásnál előfordult, hogy többször szedték be, vagy egyáltalán nem utalt a bank és abból lett baj. Aki normális szolgáltató, ott egy honappal előre vagyok, igy nem lehet baj. Aki hulye az kindig mindent az utolsó pillanatban kap a legváltozatosabb módon.

Ppix 2011.04.27. 15:05:41

Aki sárga csekken fizet be, az megérdemli a szopást.
Sok sötét balkáni bunkónak még bankszámlája sincs (nem a posztíróra gondolok), fák ezreit vágják ki feleslegesen miattuk, de ők inkább szopnak a csekkel, amikor van már e-számla, távszámla, limitált csoportos beszedés, stb.
Aztán megy a pampogás, amikor _ők_ elkeverik a csekket és késnek a fizetéssel.
Lúzerek.

Caprica99 2011.04.27. 15:19:55

@pdw: jaja, egész addig, míg az egyik szolgáltató "véletlenül" az óraállás helyett mondjuk a
készülék gyári számát ki nem számlázza neked, vagy valami helyes, hasonló húzás.
És igen, a bank a beállított limit ellenére fizet neki!
(Kétszer jártam már így)

Caprica99 2011.04.27. 15:26:02

@Ppix: sztem meg az a sötét balkáni bunkó, aki még mindig azt hiszi, hogy minden ember Bp-en lakik és normális anyagi körülmények között él.

Tudod, élnek még olyan emberek is Magyarországon, akik örülnek, ha enni tudnak adni a gyerekeiknek, nemhogy számítógépet vegyenek, meg internetelőfizetésük legyen.

Ja és SEMMILYEN bank nem működik közel s távol, posta sincs, csak hetente egy postajárat!
De ettől még a villanyszámlát ki kell fizetniük!

gentry 2011.04.27. 15:35:17

Szóval a posztíró rossz csekket fizetett be és most a szolgáltatót szidja. Annyira sietett a postára, hogy nem volt 0,1 másodperce rápillantani a csekkre, hogy melyik hónapra vonatkozik?

gentry 2011.04.27. 15:37:00

Könnyen beszélnek a sárga csekket lenézők, minden bizonnyal mindig van bőven fedezet a számlájukon, ha mindenre beszedési megbízást adnak. Azonban az ország 95%-a ezt nem teheti meg, ezért kellenek a sárga csekkek, amit az ember akkor fizet be, ha éppen van rá pénze.

gentry 2011.04.27. 15:44:36

@Ppix:
Na ami a fákat illeti, ebben a fantasztikus digitális világban több papírt használunk, mint előtte.
Nekem speciel két bankszámlám kivonata is elektronikusan jön minden hónapban, de mindig mindegyiket kinyomtatom és úgy teszem el.

zum trucc 2011.04.27. 15:58:41

@Ppix: Amúgy aki olyan nevetségesen átkozódik, mint te, az sötét bunkó, akit már a Balkánon sem vennének emberszámba. Sötétzöld, hozzá nem értő véglény vagy.
Amúgy a sárga csekk használata logikus, mert az ember látja, mennyi az annyi, mielőtt fizetne.

GTi 2011.04.27. 16:21:16

A cikk írója szerint az a megoldás, ha ezentúl nem sárga csekken fizet... És ezzel már el is érte az Enternet a célját! :) (Nem kell fizetnie a csekkek után) Bár én már évek óta nem állok sorba a postának hívott monopóliumban, de azért szerintem ez akkor is csak tüneti kezelés így. A válasz nyilván itt is az apró betűs részekben és fogy.védelemben rejlene, de a cikk írója puhány ehhez a rögös, bár tudatos fogyasztóhoz inkább illő úthoz!

GTi 2011.04.27. 16:28:49

Ja, a beszedési megbízásnál nem a "bank utal", hanem a szolgáltató kéri meg a bankot, hogy küldje neki ezt meg azt. Ha a bank a limitet túllépve elégíti ki az igényeket, azt megreklamálva azonnal jóváírják a téves leemelést. Beszedési megbízásnál (ha mindig van elégséges egyenleg a számlán), akkor nem fordulhat elő csak a szolgáltató hibájából, hogy késedelem keletkezzen, így annak a kamatát sem kell befizetni. Tudatos fogyasztó azért legalább havonta ellenőrzi, hogy mennyit emeltek le a számlájáról és észreveszi, ha valamit kétszer tettek volna meg...

Imee 2011.04.27. 16:50:29

Nekem is az Enternet az internetszolgáltatóm, és náluk lehet az e-számlán keresztül kérni a számlát, e-mailben kapok róla értesítést, ha jött egy számla, utána az e-számlára belépve az adott számlát ki tudom fizetni hitelkártyával, így még nyerek is egy hónapot a tényleges fizetési határidővel.

joshm 2011.04.27. 17:30:48

nem biztos h bankszamla v internet/szgep kerdes miatt valaszt vki sarga csekket.
nekem van netem több is uzletembem, ottnon is sot mobil is, bankszamlam is van, a forint mellett dollar es euro is, (meg kulfoldon is van par) megsem hasznalom. mivel vallalkozokent tobb millio forint kp bevtelt kezelek igy a sajat penzem is kp kent veszem ki, mivel feleslegesnek tartom befizetni csak azert h elutaljam. (hisz nem csak koltseg de ido is lenne)ezert minden heten egy napon a ceges dolgokkal egyutt a postan adom fel a sarga csekkeket. nekem ez a legkenyelmesebb es a legolcsobb is. es h a fakra is gondoljak: tobb szolgaltatonal kijartam, hogy emailen kuldjek a szamlat, en pedig bementem 1x hozzajuk egy koteg bianco sarga csekkert. mindenki jol jart 1kicsit.

pdw (törölt) 2011.04.28. 09:27:25

@Caprica99: ez a bank is az OTP volt mi? :D
En nemtalalkoztam meg olyannal hogy a limit ellenere lenyuljak a penzed.

pdw (törölt) 2011.04.28. 09:29:02

@gentry: akkor az orszag 95%-a nem is fogja ezt a blogot olvasni, igy mi (akiknek mindig van fedezete a szamlan) nyugodtan trollkodhatunk a temaban.

pdw (törölt) 2011.04.28. 09:35:17

@zum trucc: Miert szerinted elobb vonjak a dijat es utana kuldik a szamlat? Elarulom neked, hogy pl. az Elmu, a Fogaz es a telenor is a szamlafizetesi hatarido legeslegutolso napjan vonja le a dijat a szamladrol.

zum trucc 2011.04.28. 09:43:54

@pdw: Félreérthető voltam ezek szerint. Én azért nem adok csoportos beszedési megbízást, mert küldött már a gázművek kétszázezres gázszámlát, viszont az értékhatár kikötése sem jó, mert vagy nagyon magasra teszem, vagy ezer forint miatt a jogosan magas számla is beleeshet.
Meg engem enyhén szólva nem zavar, ha drága a fizetési mód a szolgáltatónak. Mind szemét, úgyhogy szívjanak.
Ráadásul van egy-két nagyon csinos postáskisasszony mifelénk. Már csak ezért is...SÁRGA CSEKK, SEMMI MÁS.

Ppix 2011.04.28. 10:49:05

@Caprica99:
"Tudod, élnek még olyan emberek is Magyarországon, akik örülnek, ha enni tudnak adni a gyerekeiknek, nemhogy számítógépet vegyenek, meg internetelőfizetésük legyen."

Akkor hogy a vérbe született ez a post? Csak nem postagalambbal küldték be?

@gentry:
"Nekem speciel két bankszámlám kivonata is elektronikusan jön minden hónapban, de mindig mindegyiket kinyomtatom és úgy teszem el"

Ez mind OK, nagyokos, van pár ember, akinek ez fontos. Nem nagyságrend. De ha egy szolgáltató párszázezer ügyfelénél el tudja érni, hogy távszámla és nincs csekk, akkor az már releváns környezetterhelés csökkentés. És olcsóbb. Nem véletlenül terelnek erre felé. De istennek nem megy a magyar, mert lusta. Meg fél attól, hogy a bank többet emel le (be lehet limitet állítani) - tehát ez a tudatlanságból fakad.

@zumm trucc
"Amúgy a sárga csekk használata logikus, mert az ember látja, mennyi az annyi, mielőtt fizetne. "
Aha. Mert a távszámlán nem játszik. A többi amit írtál, hasonló marhaság. Ha 5 és 35 ezer között van a havi gázszámlád, akkor beállítod 45 ezerre a limitet és nagy baj nem lehet.

Egyébként járjál nyugodtan postára az ilyen emberekre ott van szükség, boldogítsátok egymást! :)

Az érvek nélküli anyázásra nem reagálok.

Caprica99 2011.04.28. 13:26:23

@Ppix:
"Akkor hogy a vérbe született ez a post? Csak nem postagalambbal küldték be?"

Éppen nem a posztolóról szólt amit írtam, hanem arról a sommás véleményről, hogy mindenki bunkó paraszt ma Mo-n, aki sárga csekkel fizet be és nem e-bank, meg átutalás, meg mittoménmi....

Caprica99 2011.04.28. 13:30:23

@Ppix:
"Meg fél attól, hogy a bank többet emel le (be lehet limitet állítani) - tehát ez a tudatlanságból fakad."

Az a helyzet, hogy két bankkal is jártam úgy, hogy szartak a beállított limitre -pontosabban az egyszerre leszedett összeg a limiten belül volt - csak éppen kétszer egy hónapban történt mindez, az egyszeri alkalom helyett.
Sokat érsz ilyenkor a beállított limiteddel - ugrott a pénzed és még neked kell utánajárni, fenyegetőzni, pereskedni, hogy a saját pénzedet, amit jogtalanul emeltek le, visszakapd.

Caprica99 2011.04.28. 13:33:14

@pdw: jaja, meg a káendhá.
Amúgy meg, mint fentebb le is írom, egyszerre a limiten belül volt, csak többször szedték le egy hónapban.

Ez igazából tán nem is a bank hibája, hanem inkább a mocskos szolgáltatóké!

Ppix 2011.04.28. 14:05:27

@Caprica99:
Biztos előfordulnak hibák, elismerem. De irracionális azért sárgacsekkezni, mert a szomszéd öccsének az ismerőse hallott már olyanról, akitől többet vontak.
- Láttál már a TV-ben repülőkatasztrófát?
- Biztos.
- Felülsz repülőre?
- ...
Az emberek többsége felül.
Én 5 éve csoportos beszedetek mindent. 5 év alatt egyszer baszta el a Főgáz, nem emelték le a havi számlát. "Korrektek" voltak, mert meg sem próbálták a következő hónapban levonni a két számlát, ehelyett küldtek egy hátralékos késedelmi levelet, benne az összeggel. Befizettem manuálisan netbankáron - ennyi.
Postára csak a balfasz közigazgatás miatt megyek, ha valamit csak csekken lehet fizetni, évente kb. max kétszer. Szerencsére.

Artie 2011.04.28. 16:23:07

@pdw: Ügyes vagy, egyes, leülhetsz.

Inkasszót saját számlára ráengedni ősi román szokás.

movhu 2011.04.28. 16:44:05

@pdw: Nekem nem csak azért előnyös a Dijnet, mert végre nem jön papír alapú számla, hanem mert a csoportos beszedéssel ellentétben itt én választom meg a díj kiegyenlítésének napját, azaz akkor fizetem ki, amikor akarom, hasonlóan a csekkhez.

movhu 2011.04.28. 16:48:53

Egyébként nekem a csekkbefizetés rettenetes procedúra volt mindig. A budapesti posták jelentős része túlzsúfolt, nem ritkán álltam 10-15(néha többet) percet sorba a csekkel.
Ezen kívül én már nagyon régen átutalással kapom a fizetésem, és a csekkbefizetéshez szükséges kp. előállítása is mindig gond volt. A pénzem 90-95%-ka mára elektronikusan áramlik át a számlámon, és ez nekem így nagyon jó.

valamimas 2011.04.28. 17:01:00

Az Enternet volt az az inkorrekt szolgáltató, aki - miután sok minden, pl. kőkorszaki minőségű szolgáltatása miatt, felmondtam a szolgáltatási szerződést - a pár száz forintos túlfizetésemet nem volt hajlandó visszautalni, mondván 1000 Ft alatt nem utal, menjek be érte.

moli 2011.04.28. 17:08:29

te egy idegen gépen (meg ha "barate" is) beleptel a netbankba?
a keylogger biztos orult.

Látnok14 2011.04.28. 17:11:39

Mindenkinek a jó anyját, kivéve téged.
"Véletlenül" más csekken fizettél be. Ahelyett, hogy feladtad volna a másikat, és legközelebb figyelsz, elkezdtél szidni mindenkit.

Tipikus bunkó magyar szokás. Mindenki hibás, csak én nem alapon. Dögöljön meg a szomszéd tehene mentalitás.
Ezért tart itt ez az ország, ahol. De a zászló lobog.

Tudomásul kéne végre venni, ha egy szolgáltatást igénybe cesz valaki, annak két oldala van. A szolgáltató számlázási rendszerében hiányzott a befizetés és kész. A kedves feledékeny előfizető miatt nem fogják átalakítani.

Nem baj, majd legközelebb figyelsz.

Mellesleg mi a francnak fizetsz csekken? Mert olyan kényelmes? A csoportos banki beszedés nem egyszerűbb?

Persze akkor nem lehetne hőbörögni.

púdó 2011.04.28. 17:13:14

@Ppix:
Nos ha te a sárga csekkeseket
le-"sötét balkáni bunkó"-zod,
az bizony nem a cekkbefizetőt minősíti......

moli 2011.04.28. 17:15:34

@GTi: """Ha a bank a limitet túllépve elégíti ki az igényeket, azt megreklamálva azonnal jóváírják a téves leemelést."""

"azonnal"?

:D

Bret 2011.04.28. 17:44:07

Itt a megoldás:
"(két csekk volt otthon, mindkettő kitöltetlenül, így az egyiket megragadva indultam a postára)."

Magyarul a posztoló kéthavi elmaradásban volt, és ebből egyet fizetett be. Nahát, és még neki áll feljebb...

Nervus 2011.04.28. 17:56:49

@Bret: Nem hiszem, hogy kethavi elmaradasa volt. Nekem is itt van a kozos koltseg osszes szamlaja jovo aprilisig.

Darkcomet 2011.04.28. 17:57:50

@Ppix: Öcsém, szerintem te vagy a sötét balkáni bunkó! Vegyed észre te is, meg a hozzád hasonló beképzelt, anyagilag jól eleresztett bunkó, hogy a kis keresetűek nem tudják maguknak megengedni az elektronikus befizetés luxusát. Amikor tologatják a befizetendő tételeket, mert az összesre nincs keret, akkor nem lehet csoportos megbízást kötni, mert adott hónapban kajára sem maradna pénzük (pl. amikor kéthavonta kiküldik a víz-csatorna díjat, ami esetleg egy hónapra esik a különböző biztosításokkal). Arról már nem is beszélve, hogy vitás eseteknél basznak a szolgáltatók az elektronikus átutalásokból származó ilyen-olyan hibákra, és mindig az ügyfélen verik el a balhét. Viszont ha az orruk alá tolom a sárga csekk bizonylatát, max. a postát baszogathatják.

atila68 (törölt) 2011.04.28. 18:27:23

Ez az ukmukfuk lekapcsolás nagyon sántít.

rez 2011.04.28. 18:33:49

@atila68: jaja, enternet ászf: 8.2.1.b: "az Előfizetőnek 30 napot meghaladó lejárt tartozása van Szolgáltató felé a Szolgáltató díjtartozásról szóló felszólítása ellenére. A korlátozás kezdő időpontja, a felszólításban megjelölt fizetési határidő, melytől a Szolgáltató az előfizető javára eltérhet."
egyébként sosem értettem az olyan szolgáltatókat, akik előre kiküldenek csekkeket, max a közös költség, de arra én írom rá, hogy melyik havi...

Օգտվողի հարձակման 2011.04.28. 18:41:34

"Itt a megoldás:
"(két csekk volt otthon, mindkettő kitöltetlenül, így az egyiket megragadva indultam a postára)."

Magyarul a posztoló kéthavi elmaradásban volt, és ebből egyet fizetett be. Nahát, és még neki áll feljebb... "

Ez így van. Még azzal egészíteném ki, hogy olvasni sem tud, ahogy a többi suttyó sem. (csak kommentelnek)
"Kiderült, hogy véletlenül az áprilisra szánt sárga csekket fizettem be..."
Menjél Te a picsába.

BitPork 2011.04.28. 19:23:00

Sok tapasztalatlan! :)
Én a tréonlájnnal jártam emigyen: az elmúlt években 4x kértem net áthelyezést mert költöztem ( asszonyváltás meg miegymás). Egyszercsak elment a net. Bementem vittem vagy 20 csekket, oszt mondom mivan?! Közlik velem hogy van 48k elmaradásom. He?! Becsöngettem a kasszába megizentem h izibe legyen netem. 2 nap múlva sem volt. Viszont kaptam egy felszólítást h ugyan adjak már még 100k-t. Ekkor megint megjelentem az összes csekkel a kezemben(plusz 48k befizetés) és megint megszakértettem velük. Ekkor kiderült h a csekkeken 4 különböző EFI azonosító van. Szemöldök fel, mif@sz van? Kiderült hogy nem áthelyezték a vonalat, hanem az első mellé 3 újatt kötöttek be. Én meg pöngettem a pízt oszt nem néztem semmit, csak azt h havi 2 csekknél többet ne fizessek nekik. Na akkor kiderült h szegedi létemre a modemem Kecskemáten van lejelentve. Meg hogy a csekkek között volt egy 17k-s is ami a modem vissza nem szolgáltatásának az ára, én marha meg sem néztem csak befizettem.
Most fogok majd bíróságra menni az ügy miatt mert amikor mondtam nekik hogy vonják le a 17k-t mert behozom a modemet, közölték h nyema! Én kérvényezzem és majd Ők lesznek kedvesek jóváhagyni, ha.
Itt fogyott el a türelmem, és várom a bírósági tárgyalást.
Mindezt úgy, hogy a történet idején, szerződött viszonteladójuk voltam, VIP státusszal.

Nem a zsömle kicsi 2011.04.28. 19:24:21

@gentry: Nem kellenek a sárga csekkek akkor sem. Én sosem akarnám csoportos beszedési megbízással vagy állandó megbízással kifizetni a számláimat, ellenben MINDIG átutalással fizetek, ha szükséges a csekk alapján.

De hogy postára járkáljak készpénzzel a zsebemben csak azért, hogy a szolgáltatókhoz eljussanak a díjak, na az már számomra elképzelhetetlen. Annyi idő megspórolható vele, hogy nincs az a netbankos számlacsomag, ami ne érné meg szerintem.

biododírium 2011.04.28. 19:25:45

Hihetetlen, hogy vki nem tudja, hogy nem csak az összeg számít, hanem az azonosítója is. Gyengébbek (mint panaszosunk) kedvéért: a számlázási rendszer azonosítóval tudja a megfelelő számlához kötni az összeget. És ha a korábbi hiányzik, akkor tök mindegy, hogy a következő (esetleg ua összegű) be lett e fizetve vagy nem.
És ez még nem is adott szolgáltatói téma, mivel ez egy alap számlázási kérdés, mindenhol így megy.

A printscreen-es dolog, meg a szolgáltatók pozitív hozzáállása hogy megelőlegzi(ugyanis nem kötelezi erre semmi), hogy nem photoshop a fénykép, amit kap. És elhihető, hogy adott szolgáltató is kb3-4 nap után újra letiltja a netet, ha nem érkezik be hozzá az összeg, ilyen e-mail-es "igazolás" bejegyzése után.

Nem kell problémázni. Én is jártam hasonlóan. És fizettem másik szolgáltatónál 3ezret vkapcsra. Még egyszer nem esek ebbe a hibába és nincs is gond.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2011.04.28. 20:01:52

Szerintem el kéne olvasni a vonatkozó jogszabályokat áfa és könyvelési fegyelem ügyében, és akkor mindjárt nem születnének ilyen semmitérő blogposztok.

A szolgáltatóak totál igaza van, a szerző meg menjen a sarokba, és kussolva játszódjon tovább.

Lépes Elek 2011.04.28. 21:09:23

@Ppix: Annyit erdemes hozzatenni, hogy eromuvek sokasaga dolgozik csak azert, hogy az emberiseg a PINA szora (es megannyi forditasara) rakeressen a neten. Szoval lehet kussolni egy piciket, mert meg bekoszont az a sotet balkan tulzottan sok f@aszkalap lengedezese miatt.

Ppix 2011.04.30. 00:03:36

@Darkcomet:
Hogyne haver, csak nem róluk beszélek, hanem az olyan IQ warrior-okról, akik basznak bele mindenbe és tök figyelmetlenek.
Mint BitPork, aki nem olvas el semmit, csak fizeti be feleslegesen a csekkeket.
Havonta kettőt :)

Egyébként ha a csekkjeidet nem bírod befizetni mert kajára nem marad pénz, akkor régen rossz.
De attól még nem lesz több pénzed ha csekken (nem) fizeted be. Nevetséges arra hivatkozni, hogy sok szegény ember, nincs pénzük csoportos beszedésre (definíció szerint mindenkinek lenne rá pénze, aki egyébként befizeti a csekkjeit).
Mindeközben csak a ICT szektornak évente összekalapoznak kb. ezer milliárdot. Kurva sok ember van ezen összeg mögött, aki gond nélkül elfelejthetné a csekket, de a rögeszméi vagy a hanyagsága nem engedi.

Nincs jobb dolgotok mint engem anyázni, közben a Xerox szarrá keresi magát a havonta kiküldött X millió számlalevéllel és közben kivágnak pár hektár erdőt...
süti beállítások módosítása