Gerit, a Pénzcentrum.hu hűséges olvasóját szívatja a kólaautomata. Meg a kólások is. És az örök kérdés,azaz Kolombusz tojása: fog-e valaha blokkot/számlát adni egy ilyen készülék?
 
Íme a sztori:
 
"Történt ugyanis, hogy szombat este egy kiváló távol-keleti étteremben eltöltött vacsora után, a budapesti 2-es metróvonal Kossuth téri állomásához vezetett az utam. Gyomrom megtelve a kiváló zöldteától, és a töménytelen szójaszósztól, nem meglepő módon, valami kis ellensúlyra, konkrétabban az amerikai üdítőipar remekére, egy Coca-Colára vágyott. Legnagyobb szerencsémre a termék népszerűségének köszönhetően szinte a város minden pontján, egyszerűen, olcsón és gyorsan juthatunk hozzá (jó esetben), a sok éve már nálunk is elterjedt automatáknak köszönhetően. Rövidre fogva a történet.
 
Utolsó valamire való fémpénzemet, egy 200-as érmét behajítottam a vágyak automatájába, majd vártam a csodát egy dobozos kóla formájában. Ami ezután jött, azt nem lesz nehéz kitalálni. Se kóla, se pénz. Egyszerre lettem anyagilag és fiziológiailag is megkárosítva, hiszen nemcsak hogy apróm nem akadt több, de a rég vágyott „méreg” adagomat sem tudtam a hangosan követelőző szervezetembe bejuttatni. Több se kellett forrongó elmémnek és önérzetes fogyasztóként azonnal tárcsáztam a gépen (helyesen) nagy számokkal megjelenített panaszvonalat.
 

 
Szombatról lévén szó, az egyébként meglepően kedves ügyeletes munkatárs kért, hogy osszam meg vele pontos pozíciómat, majd megnyugtatott, hogy azonnal küldi az illetékes szakértő kollegát, továbbá jelezte, hogy a kártalanításommal kapcsolatban munkanapon, munkaidőben érdeklődjek ugyanezen a telefonszámon.
 
Teltek az órák, a napok, és végre eljött a kártalanításom felgörgetésének a napja. Két nap és két éjjel álmodtam körülöttem repdeső dollárjelekről, a monacói grand casino VIP termében elszórt milliókról, és olyan luxuskörülményekről, hogy a leendő ősfiaim is a nevemet imába foglalva kezdik minden reggeljüket.
 
Reggel fél 10, eljött az én időm. Újra hívom a vágy vonalát. Kedves női hang, röviden belekezdek a gondom ecsetelésébe, mire gyorsan továbbít egy illetékesnek. Újabb kedves női hang, lassan elhiszem, hogy nem egy magyar cég ügyfélszolgálatával beszélek, hanem a három kívánság egyik főállású tündérével. Felvázolom a történetet, minden apró részletet megosztok, majd lélegzet visszatartva várom, hogy egy hatalmas örömkitörés közepette igent mondjak a mesés kárpótlásra.
 
Egy pillanat, annyi sem, rántott vissza a valóság pikkelysömörös keze a földre. A továbbra is végtelenül kedves női hang közölte, hogy „Mivel Önt valóban kár érte, ezért megkérem, hogy fáradjon be hozzánk a XIII. kerületi irodánkba, ahol megtérítjük a gép által elnyelt 200 Ft-ját”. Ennyi!? Tényleg ennyi lenne az anyagi és nem elhanyagolható testi szenvedésem enyhítése!? Majd hozzátette „A két telefonhívás költségét még hozzá tudom írni, az plusz 200 Ft, így akkor összesen 400 Ft lenne a kártérítésem végösszege”.
Tanulság? Na az nincs. Hogy meglepődtem-e azon, hogy az elvesztett 200 Ft-ra 200 Ft a kártérítés? Egy fél pillanatra sem.
 
Lelkileg egy kicsit olyan a történet, mint a lottó, amíg nem húzzák ki a nekünk kedvezőtlen számokat, addig ott van az esély, így két napig, a rossz kóla automatának köszönhetően, álmodhattam egy szebb világról"

 

Címkék: vásárlás visszatérítés portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr332627750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PopSzandokán 2011.01.31. 14:23:34

200 forint egy dobozos kóla???

Hát, kisfiam, jóvilágvan. Távolkeleti vacsora... közelebb nem volt étterem?

luxus luxus hátán, meg is érdemelted, hogy elnyelte a pénzed

webber 2011.01.31. 14:48:54

Nem Tepsi Kóla volt az? Annak van mifelénk irodája, csak azért. A Koka az harasztiban van, és postán szokta küldeni a benyelt pénzeket, tapasztalat.

mqqq 2011.01.31. 15:01:23

Amennyiben nem felel meg a kártalanítás mértéke vagy módja, kérem privátban Geri emailcímét (feltéve hogy beleegyezik) és orvoslom a problémáját :)

potyus 2011.01.31. 15:33:36

Panaszaival forduljon a .....
fal felé!

The_Assassin 2011.01.31. 15:48:00

ne igyon kólát mert egészségtelen
ne írjon többet mert nem tud
ne vacsorázzon kínait mert az nem jó
ne telefonálgasson és ne reménykedjen mert felesleges
kihagytam vmit?
:)

Imee 2011.01.31. 15:55:41

Hasonlóan jártam egyszer én is a Corvinus Könyvtár épületében található kávé/tea automatával is. 60 Ft-ot dobtam be, de az elakadt benne. Régebben ezért hordtam magammal mindig gemkapcsot, és volt is rá példa, hogy azzal több pénzt sikerült kiszednem egy automatából, mint amennyit bedobtam. Most viszont felhívtam az automatán levő telefonszámot, ahol megígérték nekem, hogy a portán hagynak nekem 100 Ft-ot kártérítésként. És másnap tényleg átvehettem a 100 Ft kártérítést a portán. Én azon is meglepődtem, hogy egyáltalán adnak bármiféle kártérítést, hiszen semmivel nem tudom igazolni, hogy tényleg én dobtam be 60 Ft-ot.

különvélemény 2011.01.31. 15:56:00

Ha többet fizetnének, akkor mindenkinek "elnyelné" a kétszázasát.

csokiájsz 2011.01.31. 16:02:26

hát, kedves barátom, 200 Forint miatt posztot írni...

ráadásul ilyen kib...szott idegesítő stílusban...

daniferi 2011.01.31. 16:02:44

@Imee: Nálam is volt hasonló, hogy elnyelte a kávégép a 100-asom. Pár nappal később épp láttam, ahogy a srác tölti a gépet, szóltam neki, hogy ittam volna egy kávét, de nem sikerült. Erre adott adott egy kétszázast, majd kérdezte, hogy mit is ittam volna, mert akkor az is a cég ajándéka.

WinG 2011.01.31. 16:16:03

aztakurva, ilyen modoros stílusban írt posztot sem olvastam már régóta.

randomuser1 2011.01.31. 16:16:07

legközelebb ha kínaiba mész, kérjél kólát a ződtea helyett...

Secutor 2011.01.31. 17:32:56

Ez a baj ezzel az országgal! Nem merünk szembeszállni a multikkal, aki meg mégis megteszi, azt lehurrogjuk!

mqqq 2011.01.31. 17:57:25

Nem kaptam emailt :)

ormonos 2011.01.31. 19:01:52

A frankfurti reptéren jártam így a minap, csak ott 2,5 eurót nyelt be a disznó automata, a rajta lévő telefonszámot pedig nem vették fel, a reptéri alkalmazottak meg csak a vállukat vonogatták - csak mielőtt valaki azt gondolné, hogy a benyelős automata hungaricum...

Gyok 2011.02.17. 22:43:12

Én a magam részéről kezdem rohadtul unni a semmiért pénzre számító embereket. Ugyan miért járna "mesés kárpótlás" egy elnyelt 200-as után? Azért, mert nem tudtál kólát inni? Tragédia. Nem volt nálad több apró? Az szopó, de nem az automata hibája. Tényleg bazmeg mindenért óbégatni kell, csak azért mert ingyen van?
Megkaptad a szaros 200 Forintodat, ráadásul +200-at telefonra.
süti beállítások módosítása