Kártyafaló OTP automata

 2010.06.18. 13:05

Szétvet az ideg. Unicredites bankkártyámmal pénzt akartam felvenni a főváros III. kerületében, a Flórián téri OTP fiók automatájából. Hülye ötlet volt. A gép se szó, se beszéd, elnyelte a plasztiklapot. UTÁNA nagyvonalúan kiírta: nem tudja olvasni a kártyámat, próbáljam újra. Ha így sem megy, akkor forduljak a számlavezető bankomhoz! De a kártyát azt bezzeg nem adta vissza!

Azonnal bementem a fiókba, hogy ugyan csináljanak már valamit! Negyedórás várakozás után kerültem az ügyintéző elé, aki a vállát vonogatva közölte: ma már kétszer kellett kiüríteni az automatát, mert meghibásodott és sorra nyeli el a bankkártyákat. Kérdezem: miért nem írják ki, hogy hibás az automata? A válasz: folyamatban van a hiba elhárítása. Hozzáteszem, míg a beszélgetés zajlott két másik póruljárt embertársam reklamált hasonló ügyben. Emberek! Senkinek nem jut eszébe egy bankban, hogy kimenjen az automatához és celluxszal ráragasszon egy lapot azzal a felirattal, hogy a gép rossz, ne használd?

Próbáltam lecsillapodni és megtudni, akkor mégis hogyan jutok pénzhez a hétvégére. Vegyek fel igazolvánnyal a számlavezető bankom bármelyik fiókjából, mert ők csak hétfőn tudják visszadni a kártyámat - szólt a hasznos tanács. Na erre megint felment a pumpa! Az ország legnagyobb bankja hibás bankautomatával dolgozik, ennek a levét viszont én igyam meg? Mert bankfiókban készpénzt felvenni bizony pénzbe kerül. Nem tudom, pontosan mennyibe, de többe, mint kártyával. Nem vagyok szőrszálhasogató, nem halok bele abba a párszáz forintba, de itt elvekről van szó! Mások hibáznak és én fizessek?

Tudom, mindent  magamnak köszönhetek! Miért nincs számlám az OTP-nél, így ha az automatájuk elnyeli a bankkártyámat, akkor nem kell átmennem egy másik bank fiókjába, hanem ott helyben hozzájutok a pénzemhez. Rájöttem, a rossz automata az ügyfélszerzés egyik módja. Ügyes.

A témáról bővebben ide kattintva olvashatsz!

Címkék: bank bankkártya szivatás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr882091283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucs66 2010.06.18. 13:39:00

Ha már a szívatós történeteknél tartunk, szívesen megosztom én is a velem történteket.
Csábító reklám hírdetések jelntek meg jó néhány , komolynak tartott internetes oldalakon. Jó magam is elcsábultam a Betclic nevezetű szerencsejáték oldalán, hogy kipróbáljam a szerencsémet.6000 ft atutalása után már meg is kezdhettem a játokot, azonban a meglepetés csak akkor ért mikor a nyeremény kifizetésére került volna sor. Másfél hónapi levelzés után vált teljesen nyilvánvalóvá, hogy ide csak befizetni lehet vissza semmit!
A nevezett cég egyszerűen csak e-mailben tájékoztatott , hogy átutalták a pénzt, de erről ettől meggyőzőbb módon semmit nem volt hajlandó tenni. (pl: az átutalási megbízás szkennelt példányát már nem volt hajlandó elküldeni!) Holott, megjegyzem tőlem bekérte a bankszámla forgalmam másolatát, hogy igazoljam valóban nem kaptam meg az ominózus átutalást. A leveleim nagy részére egyszerűen nem is reagálnak. Én már lemondtam erről az összegről de azért a nyilvánosságot kihasználva kérek mindenkit óvakodjon a Betclic nevezetű csapattól.

Gizi a laborból 2010.06.18. 15:09:45

Halihó!
Nem hiszem, hogy az ügyfél-szerzésnek ez a legjobb módja!

Az ügyfélriasztásnak viszont igen. Én soha nem járok az OTP-be, amióta csak Cs. S. panaszirodáján tett bejelentésemre voltak hajlandók megcsinálni az OTP-nél azt, aminek a teljesítésére a visszaigazolásuk a kezemben volt. A bánatba az OTP-vel!

equium 12345 2010.06.18. 15:16:18

Te hol elsz?
MINDIG MI SZIVUNK! :)

lüke 2010.06.18. 16:05:30

én is jártam így:)
természetesen az OTP-nél, külf. kártyával!
az OTP a külf. bankra fogta,
5 perc alatt lecsekkeltem a külf. bankknál,nem volt igaz!
letiltottam a kártyám, a külf bank átvállalta!
az OTP szemtelenkedett, és heteken át hangoztatta a külf. bank a hibás
a kártyát nem adta vissza , szintén természstesen

Inimma 2010.06.18. 16:09:14

OTP - Otthon Tartsa Pénzét...

light22 2010.06.18. 16:14:13

Uni Kredences kártyám van nekem is, amit nem fogad el a soproni tesco otp-s kártyaolvasója, azt írja ki, hogy kártyahiba, pedig máshol működik (boltok, benzinkutak)
Az a gyanum, hogy nem véletlen

Csore60 2010.06.18. 16:27:03

Szóról-szóra ugyanez a történet. Egymás után nyelte az automata a kártyákat, én szóltam bent, hogy ugyan, tegyenek már ki egy cetlit. Miután előhalászták a kártyámat, közölték, hogy idegen banki kártya, és nem voltak hajlandók visszaadni, jól lehet, személyivel igazoltam, hogy a kártya az enyém. Sőt, a fiókvezető luvnya nagy hangon kioktatott, hogy mit képzelek, miért itt akarok pénzt kivenni, mikor nem is OTP-s a kártya. Erre én csak annyit tudtam mondani, hogy tudtommal ez egy szolgáltatás, amiért elég rendes díjat szednek, amúgy meg mi köze hozzá?
Egy hét múlva kaptam meg a kártyámat, mert felküldték a központba, az átküldte a bankom központjába, az visszaküldte a helyi fiókhoz, ahonnan telefonáltak, hogy menjek a kártyámért.
Amikor kértem a panaszkönyvet, meg sem hallották. Csak azért nem küldtem őket a jó k.va anyjukba, mert kisvárosban élek, mindenki ismer, és még én szégyelltem magam, mint valami hülyegyerek. Szóval akkor sem lennék az OTP ügyfele, ha ők fizetnének érte.

Clearvoyance 2010.06.18. 16:38:45

Hasonló esetnél én vettem a fáradtságot, mert a munkahelyem mellett volt.
Fogtam papírt, celluxot és kiírtam az automatára, letakarva ezzel a kártyabedugó nyílást, hogy nem működik.
Háromszor is. Egyetlen óra alatt. Aztán hagytam a francba az egészet...

SiKom 2010.06.18. 16:57:49

Családtagnak CIB-es kártyája van. Háromszor elütötte a PIN kódot, de az automata visszaadta a kártyát a végén.

Utána rájött, hogy összekeverte a PIN kódot egy másik kártyájával, és újra próbálkozott. Ekkor már a jó kódot se fogadta el.

Viszont a megoldás egyszerű volt: a CIB telebankot fel kellett hívni, ahol a megfelelő azonosítás ellenében feloldották a kártya zárolását, és lehetett használni.

Se kártyaelnyelés nem volt, se rohangálás.

j311 2010.06.18. 16:59:08

Nos, igen. Ezt már nagyon sokan megtanulták? OTP automatából idegen kártyával nem szabad pénzt felvenni. Benyeli a kártyát.

=Daniken= 2010.06.18. 17:00:15

kedves posztoló:

tavaly előtt dec. 30, cib-es kártyával OTP-ben vennék fel pénzt, de először levonattam a mobilszámlámat. eredmény:
pénz levon, majd autómatán újraindul a windows 98!!!!!!
kártya benyel, mintha mi sem történt volna. felhívom az OTP bankot; sajnálják, ez van, ők nem tudnak mit tenni...aztán a cib mindent megoldott, a kártyám újraküldését(új kártya, mert a másikat autómatikusan bezúzzák!!!), megírták helyettem a reklamációs űrlapot is, hogy a letiltatás és a dombornyomásos kártya 10 rugó körüli díját fizesse ki az OTP...még azért is felhívtak, hogy elmondják, jóváírták az összeget, mert az OTP-n átverték a kárigényt...az OTP le se szart, sem akkor, sem máskor...6 nap múlva megvolt az új kártyám, sőt még a húgom számlájára tudtam a segítségükkel utalni, mert 1 db ezres volt nálam kp-ban.
SOHA OTP!!!!!

jut eszembe, ha én lennék az OTP, ilyen helyzetben kirúgnám az irodavezetőt, aki nem rakja ki a feliratot, mert kártyánként akár 6-10-xx összegű kárt okoz az OTP-nek...

Sleep 2010.06.18. 17:07:54

@=Daniken=: "jut eszembe, ha én lennék az OTP, ilyen helyzetben kirúgnám az irodavezetőt, aki nem rakja ki a feliratot, mert kártyánként akár 6-10-xx összegű kárt okoz az OTP-nek..."

Sajnos a kedves ügyfelek leszedik a papírt,majd betuszkolják a kártyájukat, aztán meg csodálkoznak. Nem egyszer én raktam ki a papírt, 5perc múlva nem volt sehol...Hozzáteszem nem OTP-s vagyok.

StPeter 2010.06.18. 17:12:24

Üdv! Akkor nem csak én és egy mámer jártunk rosszul. Gazdagrét Smatch otp automata.Veszem föl a pénzt meg a nyugta is kijön a kártya sehol.Sehol egy telefonszám hogy ilyenkor mit lehet tenni. Ja hamár itt tartjunk egy közérdekű:061 250 53 14 ezt kell hívni ha ilyen történik.Szopás. ja és bemegyek szólni a smatchba hogy írják ki hogy rossz,erre a p.csa azt mondja nem az ő hatásköre.wazz én fogtam és kiírtam hogy rossz. további szép napot.

Csore60 2010.06.18. 17:13:14

j311 2010.06.18. 16:59:08
Nos, igen. Ezt már nagyon sokan megtanulták? OTP automatából idegen kártyával nem szabad pénzt felvenni. Benyeli a kártyát.

Igaz, de van olyan művelet, amit csak OTP-s automatánál tudok elvégezni, pl Vodafonos számlafizetés.

Azlk 2010.06.18. 17:42:53

@Csore60:
Ne már, internetes utalással vagy bármelyik voda kereskedőnél POS-on keresztül is lehet.

mozikiller 2010.06.18. 18:00:57

Asszony elveszítette az OTP-s kártyát. Gondoltuk letiltatjuk. Az ügyintéző közli velem hogy mivel dombornyomott a kártya ezért az nem 2 hanem 5 ezer forint. Mi a fene a letiltásnál a kettő között a különbség??? Ugyanúgy a számítógépben végzi el a műveletet nem? - Igen, de az drágább kártya. - Akkor más a művelet? - Nem. De az drágább kártya. - Jó akkor szeretném kivenni az összes pénzem és megszüntetni a számlám. - Jó, de akkor is ki kell fizetnem az 5 ezer forintot mert nem adom le a kártyát. - Tudnám használni a kártyát számla nélkül? - Nem mert nincs mögötte számla, érvénytelen lenne a kártya. - Akkor miért kell leadnom? Megvettem. Az enyém nem? - Akkor 5 ezer forint lesz. Anyátok. Támogatom a bankadót én is.

lüke 2010.06.18. 18:16:20

hazaiaknak
hazai bankot?
le az OTP-vel!
mert adja a bankot

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.06.18. 18:29:08

Toleranciamentes bunkó magyarok, egy kártyaelnyelésből ekkora problémát csinálnak!

fakoffer 2010.06.18. 18:42:53

@mozikiller: "Megvettem. Az enyém nem?"
Nem bizony, a kártya a bank tulajdona.

tgabi333 2010.06.18. 18:49:00

@mozikiller: nem a tiéd a kártya, a régieken rajta volt, hogy a bank tulajdona, az újakon nem tudom. (ugyanúgy nem a tiéd a rendszám sem, a személyi sem, az útlevél sem, stb...)

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2010.06.18. 19:11:38

@mimindannyian:
nem az elnyelés a probléma, hanem az, hogy nem kapod vissza.

angxdd 2010.06.18. 19:14:43

@mozikiller: mielőtt így kiborulsz, járj utána, hogy a dombornyomott kártya mivel tud többet. Mert nem díszből dombornyomott, annak külön funkciója van - offline és vasalós vásárlás például, amikor senki nem ellenőrzi van-e fedezet. Na ezért drágább és ezért drágább letiltani is... úgy mellesleg. (az persze az ő szégyenük, hogy neked ezt nem tudták elmondani...)

Csore60 2010.06.18. 19:16:12

@Azlk: Tudom, hogy fura, de ahol én lakom, nincs Voda képviselet. Akkor szoktam így fizetni, amikor megcsúszok a határidővel. Ha csekken szereplő számlaszámra utalok, azt jóval később könyvelik le. Ne kérdezd, miért!

gumby 2010.06.18. 20:20:07

tudom, hogy ez furcsán hangzik, de ha az eset otp-s kártyával történik unicredit atmnél a végeredmény ugyanez (bármely bankot írhattam volna) ennek amúgy megvan az oka, annak is, hogy az ügyintéző miért nem ragasztgat az automatára.
találjuk ki együtt, hogy mi lehet az!

Mostly Harmless 2010.06.18. 20:25:19

@StPeter: a 250-5314 már több mint 10 éve nem aktuális.
3-666-000 az ügyfélszolgálat száma, bármelyik mobilszolgáltatótól közvetlenül hívható.

Azlk 2010.06.19. 00:23:58

@Csore60:
Így tényleg elég nehéz máshogy megoldani. A tarifát nem tudom, de idegen kártyával nem lehet olcsó dolog otp atm-nél befizetni, gondolom kb. mint a postán kártyázni. Egy fél havidíj.

j311 2010.06.20. 00:01:14

@Csore60: tényleg? És ha átutalnád netbankon? Ahhoz nem kell OTP automata.

Bzs 2010.06.23. 03:54:09

@mozikiller: a kártya a bank tulajdona. a szolgáltatást veszi meg az ügyfél. (olyan ez mint a SIM kártya) csak a bankkártyára rá is van írva.
általában a dombornyomásos kártyát más rendszerben is tiltják, mivel szélesebb elfogadó hálózattal rendelkezik. /Más a protokoll./ (Többek közt faxolják a VISA, v. a MC nemzetközi irodájába - ezt a plusz költséget meg általában letiltási díj címén az ügyféllel kifizettetik.) Egy bankról tudom, hogy mindennemű tiltás ingyenes. Ott ugyanis az a filozófia, hogy a mielőbbi tiltás, a bank érdeke is. E tárgyban sztem ez a legnormálisabb hozzáállás.

Bzs 2010.06.23. 03:55:03

@mozikiller: a kártya a bank tulajdona. a szolgáltatást veszi meg az ügyfél. (olyan ez mint a SIM kártya) csak a bankkártyára rá is van írva.
általában a dombornyomásos kártyát más rendszerben is tiltják, mivel szélesebb elfogadó hálózattal rendelkezik. /Más a protokoll./ (Többek közt faxolják a VISA, v. a MC nemzetközi irodájába - ezt a plusz költséget meg általában letiltási díj címén az ügyféllel kifizettetik.) Egy bankról tudom, hogy mindennemű tiltás ingyenes. Ott ugyanis az a filozófia, hogy a mielőbbi tiltás, a bank érdeke is. E tárgyban sztem ez a legnormálisabb hozzáállás.

Bzs 2010.06.23. 03:59:48

@mozikiller: a kártya a bank tulajdona. a szolgáltatást veszi meg az ügyfél. (olyan ez mint a SIM kártya) csak a bankkártyára rá is van írva.
általában a dombornyomásos kártyát más rendszerben is tiltják, mivel szélesebb elfogadó hálózattal rendelkezik. /Más a protokoll./ (Többek közt faxolják a VISA, v. a MC nemzetközi irodájába - ezt a plusz költséget meg általában letiltási díj címén az ügyféllel kifizettetik.) Egy bankról tudom, hogy mindennemű tiltás ingyenes. Ott ugyanis az a filozófia, hogy a mielőbbi tiltás, a bank érdeke is. E tárgyban sztem ez a legnormálisabb hozzáállás.

Bzs 2010.06.23. 04:01:35

@mozikiller: a kártya a bank tulajdona. a szolgáltatást veszi meg az ügyfél. (olyan ez mint a SIM kártya) csak a bankkártyára rá is van írva.
általában a dombornyomásos kártyát más rendszerben is tiltják, mivel szélesebb elfogadó hálózattal rendelkezik. /Más a protokoll./ (Többek közt faxolják a VISA, v. a MC nemzetközi irodájába - ezt a plusz költséget meg általában letiltási díj címén az ügyféllel kifizettetik.) Egy bankról tudom, hogy mindennemű tiltás ingyenes. Ott ugyanis az a filozófia, hogy a mielőbbi tiltás, a bank érdeke is. E tárgyban sztem ez a legnormálisabb hozzáállás.

Bzs 2010.06.23. 04:04:50

nagyszerű hogy kirakta 3x - nekem meg e közben internal server error volt, és nem történt semmi. (megszívatott a szívatós blog) :-)))
süti beállítások módosítása