Szétvet az ideg. Unicredites bankkártyámmal pénzt akartam felvenni a főváros III. kerületében, a Flórián téri OTP fiók automatájából. Hülye ötlet volt. A gép se szó, se beszéd, elnyelte a plasztiklapot. UTÁNA nagyvonalúan kiírta: nem tudja olvasni a kártyámat, próbáljam újra. Ha így sem megy, akkor forduljak a számlavezető bankomhoz! De a kártyát azt bezzeg nem adta vissza!
Azonnal bementem a fiókba, hogy ugyan csináljanak már valamit! Negyedórás várakozás után kerültem az ügyintéző elé, aki a vállát vonogatva közölte: ma már kétszer kellett kiüríteni az automatát, mert meghibásodott és sorra nyeli el a bankkártyákat. Kérdezem: miért nem írják ki, hogy hibás az automata? A válasz: folyamatban van a hiba elhárítása. Hozzáteszem, míg a beszélgetés zajlott két másik póruljárt embertársam reklamált hasonló ügyben. Emberek! Senkinek nem jut eszébe egy bankban, hogy kimenjen az automatához és celluxszal ráragasszon egy lapot azzal a felirattal, hogy a gép rossz, ne használd?
Próbáltam lecsillapodni és megtudni, akkor mégis hogyan jutok pénzhez a hétvégére. Vegyek fel igazolvánnyal a számlavezető bankom bármelyik fiókjából, mert ők csak hétfőn tudják visszadni a kártyámat - szólt a hasznos tanács. Na erre megint felment a pumpa! Az ország legnagyobb bankja hibás bankautomatával dolgozik, ennek a levét viszont én igyam meg? Mert bankfiókban készpénzt felvenni bizony pénzbe kerül. Nem tudom, pontosan mennyibe, de többe, mint kártyával. Nem vagyok szőrszálhasogató, nem halok bele abba a párszáz forintba, de itt elvekről van szó! Mások hibáznak és én fizessek?
Tudom, mindent magamnak köszönhetek! Miért nincs számlám az OTP-nél, így ha az automatájuk elnyeli a bankkártyámat, akkor nem kell átmennem egy másik bank fiókjába, hanem ott helyben hozzájutok a pénzemhez. Rájöttem, a rossz automata az ügyfélszerzés egyik módja. Ügyes.
A témáról bővebben ide kattintva olvashatsz!