Fontosnak tartom, hogy mindig rendben legyenek a biztosításaim, ezért már január végén elkezdtem a cascóm ügyében intézkedni, mivel március elsején járt le az előző biztosításom. A Netrisk.hu segítségével sikerült kiválasztani az MKB Biztosítót, mely társasággal a mai napig harcolok, hogy végre rendezett legyen a cascóm.
A közvetítő cég január 24-én küldte meg a casco biztosítási ajánlatot, melyben az áll, hogy március elsejétől indul a kockázatviselés kezdete, csoportos beszedési megbízással kell fizetnem, így az éves díjam 74152 forint.
A csoportos beszedési megbízást internet bankon keresztül akartam rögzíteni, de a „Szerződő azonosítója a jogosultnál” mezőt csak azt követően lehet rögzíteni, hogy a biztosító megküldi a kötvényt. Féltem a csúszástól - a fizetési határidő március 31. volt - ezért március közepétől többször hívtam az MKB Biztosítót, hogy ha nem is küldik a kötvényt, legalább ezt az adatot adják már meg.
Az ügyintéző megnyugtatott, hogy amennyiben nem kapom meg időben a kötvényt, akkor sincs semmi gond, ad egy számlaszámot, ahová egyedi átutalással is teljesíthetem a kötelezettségem, nem fogom elveszíteni a csoportos beszedéssel járó kedvezményt. De elveszítettem.
Március 31-én átutaltam az összeget, majd rövidesen érkezett egy fizetési felszólítás, hogy 12576 forint hátralékom van, amit a mellékelt sárga csekken mielőbb rendezzek. Újra telefonáltam, hogy mi a fele történt, amikor közölték, hogy átutalás esetén az éves díjam 86728 forint, tehát hátralékos vagyok. Hozzátették, hogy a bónusz fokozatom C2 helyett nullás, ezért kérjek kártörténeti igazolást az előző biztosítómtól, továbbá rögzítsem a csoportos beszedési megbízást egy bankfiókban (egy olyan tételre, amit már rendeztem) és küldjek róla papírt.
Írtam az előző biztosítómnak, amely megküldte az igazolást, rögzítettem egy csoportos beszedésit a bankfiókban (adtak róla „papírt”), amit ma fogok postázni az MKB Biztosítónak. Szerintetek jóváírják a 12 ezres kreált hátralékomat, vagy újabb szivatós kör következik?