Olvasónk hibás termékbe futott bele, ami már mással is megesett, az Elektro Worldöt kísértő anyagi nehézségek azonban a vevőszolgálat jó modorát is kikezdték. Levél sok kérdőjellel, elkeseredéssel, tanácstalansággal. Tényleg csak a fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés mindenre a megoldás? Vagy már az sem?
Idén februárban vettük meg, nagy boldogan, az Ariston Hotpoint hűtőt. Meglátni, megszeretni pillanat műve volt. Műszaki leírások, adatok kedvezőek. Az ára is elfogadható. Udvarias és gyors kiszolgálás ( ELEKTROWORLD-Soroksár). Körbenéztük, hibátlan. ("Nincs másik, csak ez az egy" címszóval) Kiszállítás egy héten belül. Megtörtént.
Ezután jött a "feketeleves". Szállítás (Budaőrsi raktárból???) körbetekert fóliában(???). Bontás után ajtó éle kicsit nyomott. 5.000,- Ft visszatérítés, vagy várakozás min. 1 hónap. Apró szépséghiba, annyit vártunk erre a pillanatra - 5.000,- vissza. (Szerintem jól jártak, leértékelve többet buknak.) Még így is nagyon boldogok voltunk. (Bár a visszatérítés levásárlásakor ott volt a "kinézett hűtő", amit amikor megnéztem az eladó kérdés nélkül közölte "Ez egy másik".)(?)
Három hónap múlva ijesztő hangok az éjszaka közepén. Pár napig "csak" kattogások. Később olyan erős "traktor-zúgás", hogy nem lehet megmaradni a lakásban. Kihúz, bedug, abbamarad. Később már az sem. Szervíz - egy hét múlva jönnek. Rá sem néz, "A No Frost hűtők ilyenek, hamar tönkremegy benne az elektonika. (???) Egy-két héten belül beszerzik az alkatrészt és kicserélik". Ennek 1 HÓNAPJA!!! Három hét után felhívtam őket. Udvarias "tájékoztatás" egészen addig, míg meg nem kérdezem, hány telefonszám lett megadva, amin elérhetnek. "Kettő"- jött a válasz. Mi volt az akadály, hogy legalább felhívjanak? ... Fél óra múlva szervízes kollega visszahív, kioktat, "nehéz az alkatrészt Olaszországból beszerezni", majd közli, jún. 22-én jár le a harminc nap, amíg kötelesek intézkedni.
Ma június 23-a van! Még mindig nem találták meg a telefonszámomat...
Nem vitatom, hogy a termék alapban nagyon jó, csak mi fogtunk ki egy hibás szériát. De az ügyintézés - úgy gondolom - hagy még némi kívánnivalót maga után. Nem az én stílusom, - azt hiszem elég türelmes vagyok/voltam - de erőteljesen úgy tűnik a Fogyasztóvédelem bevonása nélkül nem megoldható a helyzet. Bár a fél évvel ezelőtti kommentet nézve...
A történet szinte megegyezik... Elkeserít, mi vár rám! ÉS EZ ÍGY NORMÁLIS???
További szivatós eseteket a blog@penzcentrum.hu címre várunk