Így szívat a Facebook

 2010.08.30. 12:22

 

Érdekes levelet kapott a Pénzcentrum egyik olvasójától, akit konkrétan szívat a Facebook. A közösségi oldal napok óta nem engedi be, nem küldi az új jelszót, sem az SMS-es megerősítő kódot. A postafiókban pedig hevernek a fontosabbnál fontosabb levelek...
 
„Szórakozik velem a Facebook. Egyszerűen képtelen vagyok belépni, pedig korábban non-stop be voltam jelentkezve.
 
Múlt pénteken szépen fészbukolok, amikor egyszer csak kéri a jelszavamat. Megadom, persze hibásan, ezért kéri, hogy adjam meg a telefonszámomat. Megadom, ő meg írja, hogy küldi a megerősítő kódot. Nem küldi. Azóta sem. Sem a Freemail-re (amit átállítottam, és minden de minden megérkezik, még az általános tájékoztató Facebook levelek is).

 

A szitu most a következő:
 
Először ezt látom:

 

 

 

Rámegyek, hogy bejelentkezés:

 

 

Nincs mit tenni, „Add your phone”

 

Magyarország természetesen nincs a listán

Megnézem a popup-ot:

 Majd kéri a telefonomra érkezett kódot, ami nem érkezett meg, még sohasem. Mivel ezúttal sem kaptam meg, ezért tudatom velük, a folytatáshoz be kell jelentkeznem...és kezdődik minden, előröl.:

A helyzet kétségbeejtő, hiába kérek új jelszót, akkor sem küldenek. Ráadásul ugye törölni sem tudom magam a rendszerből...úgyhogy szívok.
 
A Facebook nem tud segíteni, amilyen e-mail címet csak találtam, küldtem nekik e-mailt, de persze folyton az automata hibakezelőre irányít... "
 
 

 

Címkék: internet szívás szivatás adathalászat portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr472258488

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Villáminterjú a Facebook Like-gombbal 2010.08.30. 15:36:43

Pál a postoló: Like-gomb úr, Ön és a Fészbúk fejlesztői elgondolkodtak már azon, hogy vajon minden kontextusban megállja-e a helyét a bejegyzések alatt? Like-gomb: Nem. Pál a postoló: Köszönöm az interjút!  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelday 2010.08.30. 13:03:53

Akkor csinálja tapasztalatom szerint, ha túl sok privát üzenetet küldesz nem kapcsolatban levő embereknek. Olyan 20 körül korlátoz.

fourgee 2010.08.30. 13:04:03

Szólni kellene minél több ismerősnek, hogy a "Report/Block this person" gombra kattintsanak, ott elméletileg meg lehet adni az okot, arra talán odafigyelnek a Facebooknál.

tapmancs 2010.08.30. 13:07:03

Háhá, a "Személyazonosság megerősítése" lapon a bevezető szöveget: "A folytatáshoz arra kérünk, add meg..." pont én fordítottam le, kb tegnapelőtt ^^

SÜN 2010.08.30. 13:10:49

nekem most jott ez a mail:
"
Hi,
Sorry you've been having trouble logging into your Facebook account.
Get back on Facebook now
You can also get password help or login help on Facebook.
Thanks,
The Facebook Team
"

2010.08.30. 13:12:05

Levelezesre pedig levelezo szolgaltatast kell hasznalni. A facebook meg a freemail nem minosul annak. Persze ezzel nem segitettem semmit, szoval bocs.
De ha Magyarorszag nincs az orszaglistan, akkor hogy adtad meg a szamodat, amire kodot varsz? :S

SBSB 2010.08.30. 13:13:19

Igen, adj meg mindent, a mobilszámot, adószámot, TAJ-számot, számlaszámot, pin kódot, mindent. Add meg! Pfff.

Ülj le, egyes. Itt az idő, hogy megszabadulj ettől a faszbuk szartól. Hidd el, jó érzés. :)

Flórika_79 2010.08.30. 13:18:14

IGEN!!! Velem is ezt csinálja! Ugyanezt. :( És valóban írtam levelet olyan embereknek, akik nincsenek az ismerőseim között. :/
(Viszont ismerem őket, nem spammoltam, csak én nem veszek fel boldog-boldogtalant "ismerősnek", csak akivel tényleg közelebbi kapcsolatban vagyok.)

Egyébként ez igazán furcsa... iwiwen is írtam/írok olyanoknak privát üzenetet, akik nincsenek az ismerőseim között, de eddig még nem volt belőle gond.

Ha a kedves levélírónak sikerült megoldania a problémát, esetleg megírhatnátok a történet végét is... hátha rajtam is segít... -_-

Pénzcentrum 2010.08.30. 13:19:53

A mi levélírónk nem írt ismeretleneknek levelet, egyáltalán nem.

Magyarországot pedig a legelső alkalommal meg lehetett adni, még fel is ajánlotta a +36-os előhívót.

pudliho 2010.08.30. 13:21:24

"fontosabbnál fontosabb levelek"

a féckukkon ? eheheheh

Void Bunkoid 2010.08.30. 13:30:56

kedves posztíró megpróbált már esetleg más böngészővel facebookolni, mint az - elnézést a fanoktól, de az utóbbi időkben már nagyon lassú, kezelhetetlen és hányinger-hulladék firefoxszal?

rakpartiróka 2010.08.30. 13:32:03

Engem messzi országba való utazáskor és ott fészbúkolni akaráskor szopatott picit. Mobilról nem enged, csak ha előbb sokmindent úgy teszek, ahogy ő gondolja. De sikerült végül.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.08.30. 13:32:32

"A postafiókban pedig hevernek a fontosabbnál fontosabb levelek... "

mármint a faszbúk postafiókjában fontos levelek?

érdekes humanoidok léteznek e Földön...

Flórika_79 2010.08.30. 13:33:41

foldip 2010.08.30. 13:12:05:

Tökéletesen igazad van. De sajnos vannak olyan "szöszi" ismerőseim, akiket kizárólag Facebookon érek el, mert saját bevallásuk szerint utálják az e-mailt, így Facebook/MSN kombóval tarthatom velük a kapcsolatot. (Nagy ritkán még iwiwen.) Na most MSN-nel az a gond, hogy már évek óta semmilyen chat programot nem használok, mert mindig a gép előtt "ragadtam", amikor még használtam őket... nem szeretnék még egyszer ebbe a hibába esni. :P

Elkeveredett 2010.08.30. 13:34:20

Nem lehet sikeres ember, aki a fácsebukkon levelezik.

Pénzcentrum 2010.08.30. 13:34:27

@Void Bunkoid: igen, exploreren ugyanez az eredmény.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.08.30. 13:35:03

egyébként nem is értem, hogy anyáink és nagyanyáink hogyan voltak képesek újjáépíteni az országot mobiltelefon meg faszbúk nélkül...!? :-O

Hozzá Szóló 2010.08.30. 13:39:43

@Flórika_79:

No látod, ezért jó a faszbuk, mert aki csak ott hajlandó bármit is kommunikálni, az már egy figyelmeztetés számomra: onnantól én nem akarok vele kommunikálni. Ennyi :D

Szarrobbantó ügynök · http://szarrobbanto.blog.hu 2010.08.30. 13:39:54

Miért van az a benyomásom, hogy egyszerűen tudatlan a felhasználó?

Bocs, ha rosszul értem, de mi a halálért küldene a rendszer jelszóemlékeztetőt olyan számra, ami korábban nem volt esetleg a profilján berögzítve hibátlanul, mint mobilszám? 

2. Facebookot fehér ember angolul használ, rengeteg problémát okoztak már a magyarított oldalak azon túl, hogy esetlenek. 

3. Lehet, hogy a felhasználó saját kezűleg nem spammelt, viszont egy rosszundulatú app, amelyiket tudtán kívül maga a felhasználó jogosított fel erre, igen. 

Ngelina 2010.08.30. 13:40:04

"fontosabbnál fontosabb levelek"

Hát, bocs de aki ezeket egy közösségi site-on tárolja az sajnos elég magabiztos...

Nekem akkor jött fel ilyesmi amikor valaki kedvesen letiltotta az accountomat túl sok hibás jelszóval.
Egy csomó képen kellett az ismerőseimet azonosítanom név szerint, mire beengedett, és max 3 hibát lehetett volna véteni...
azt a tanulságot vontam le, hogy ne igazolj vissza senkit, akinek nem emlékszel a nevére :D

Flórika_79 2010.08.30. 13:43:50

Elkeveredett 2010.08.30. 13:34:20: SOSEM állítottam, hogy az lennék. Én egy sikertelen ember vagyok és ezzel a bélyeggel kell, hogy együtt éljek. De... csak úgy magunk között, miért gondolod, hogy mindenkinek feltétlenül _sikeresnek_ kellene lennie...? Mivel minden viszonylagos, nélkülünk - sikertelen emberek nélkül - nem tudnád értékelni saját sikerességedet sem!
Lásd be, a rendszer nélkülözhetetlen elemei vagyunk! ;))

kenterbe 2010.08.30. 13:49:12

"Múlt pénteken szépen fészbukolok, amikor egyszer csak kéri a jelszavamat. Megadom, persze hibásan, ezért kéri, hogy adjam meg a telefonszámomat."

Ezt nem értem. Valamit nagyon elnézhettél. "Egyszer csak kéri", "adjam meg a telefonszámom" - egyiket sem csinálja ok nélkül a Facebook.

harpo 2010.08.30. 13:55:18

Átvágtak, nem a Facebook küldte az email-t (miért is kérne mobilszámot és egyebeket...).
Pár nappal ezelőtt volt itt szó az indexen az új facebook vírusról, még az ESET (NOD32) is figyelmeztetett rá, tessék utánanézni és egy nagy víruskeresést indítani a gépen.

kenterbe 2010.08.30. 13:57:20

@Ngelina:
Te jó ég milyen emberek facebookolnak...
"Egy csomó képen kellett az ismerőseimet azonosítanom név szerint, mire beengedett, és max 3 hibát lehetett volna véteni..."
Ilyenkor elgondolkodom, hogy milyen áldás is a digitális írástudatlanság...

Pecccca 2010.08.30. 14:14:47

A kedves szenvedő FB usereknek ajánlom, h a böngészőben törölje az összes sütit (cookie), ha van jelszókezelő, akkor a jelszavakat. Csodát fog tapasztalni. Megint be tud majd jelentkezni.

Blobov 2010.08.30. 14:18:52

@kenterbe: Ezzel most mi is a bajod?
Nekem nemrég ugyanez volt... problémát talált az accountomnál, feltett egy-két kérdést, majd azonosítanom kellett az ismerőseimet, név szerint persze.
Úgyhogy senki ne rakjon fel olyan képet az albumába, amin teszem azt, egy kaktusz van:)

Ja, és a jelzés szerint Norvégiából probálták feltörni az accountomat.

Lúdtalp 2010.08.30. 14:23:33

Aki fácsézik az meg is érdemli.

Dódi 2010.08.30. 14:33:14

ilyesmi velem is előfordult, az USA-ból próbált vki belépni az accommal. aztán én kb 3-4 hónapig vártam az új kódra... :/

Jessalyn · http://romantikusregeny.blog.hu/ 2010.08.30. 14:34:44

Fontos levelezésre szerintem nem is túl kényelmes a felület, egyébként sem ideális ilyesmire az FB. Nem a biztonság miatt, mert manapság amikor sokan webmaileznek gyakorlatilag minden hely használatának van rizikója. Nekem nem szimpi, kész.:)

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.08.30. 14:55:48

Aki bármiféle fontos levelezést folytat a facebookon az lazán meg is érdemli az ilyen szivatást. Ha nem arról lehetne olvasni mindenhol, hogy micsoda egy megbízhatatlan, usereket telibeszaró fostaliga az az oldal, akkor még megérteném, de így...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.08.30. 15:02:22

A gépe egy zombi és jól megetették a telefonszámmal és lenyúlták a jelszavait is.

Kicsit Karcos 2010.08.30. 15:30:50

Ne legyél így elkenődve, hamarosan kapsz egy remek üzleti ajánlatot a telefonodra, ahol még tudod fokozni.

ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2010.08.30. 15:41:05

csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal: facebokk-on nem intézünk fontos levelezést. A freemail-en se (hacsak nem ráérős az a fontos).

maxval.co.nr · http://maxval.co.nr 2010.08.30. 16:02:26

Na, én egy hasonló helyen dolgozom. A mi rendszerünk küld pl. jelszómegváltoztató linket emailben az ügyfél emailjére, ha elf eljetette a jelszavát a rendszerünkben.

Megfigyeltem, hogy ezeket az emaileket egyes szolgáltatók, pl. éppen a freemail, gyakran szpamnak értelmezi és bedugja a szpamok közé. Lehet, hogy itt is ez történt! Nézd meg a szpam beállításaisat és nézd meg a szpamokat!

maxval.co.nr · http://maxval.co.nr 2010.08.30. 16:06:06

@Void Bunkoid:

Én Operával "használom" a fb-ot, azonban egyes gombokat nem lehet lenyomni Operában, így időnként be kell lépni Firefoxban is... :-)

Pl. az egyes buta játékoknál, pl. Farmville a "Block this application" gomb csak Firefoxban működik, Operában nem.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.08.30. 16:48:06

Na akkor elmondom, hogy meg akartam nézni, hogy az ismerősöm által használt alkalmazás milyen? Rákattanok és rendben továbbvisz egy olyan oldalra, ami azt írja ki, hohy "nem a fészbúkról jöttem át, ezért változtassam meg a fészb jelszavam. És ott van, hogy régi jelszó, majd új jelszó és erősítsem meg az új jelszavam" Hát egy faszt. Kattintottam a "jelentem" gombra és annyi. Eszem ágában sincs telefonszámot, új jelszót adni senkinek. És különben is mi az, hogy "persze rosszul adtam meg" ? Mármint a jelszavát. Írja fel a plafonra , a wc-be, akárhova

gabi999 2010.08.30. 16:50:52

Akkor én tudatlan , hülye paraszt lehetek .Iwiwbe havonta 1x-2x lépek be . De ha valami gazdasági cikkhez szeretnék hozzászolni és dobja be a Facebook os ablakot sürün anyázok s kihagyom a kommentet.Szvsz a nagy kihagyhatatlan isteni FACEBOOK nélkül is van élet , viszont nem tolerálom ha valami szar renszer azt mondja nekem : velem vagy sehogy

papamaci1 2010.08.30. 16:53:39

Ne használj Pofakönyvet. Eccerűűűű.....

atila68 (törölt) 2010.08.30. 17:30:47

Már az magáért beszél, hogy a posztíró freemailt használ.

Flórika_79 2010.08.31. 15:12:53

A tisztánlátás végett, leírnék néhány dolgot a problémámról.

1. Én akkor találkoztam ezzel a jelenséggel, amikor bizonyos idő elteltével ismét a Facebookra látogattam. Ott terpeszkedett előttem a login screen (vagy hogy a manóban hívják). Bár én mindig be voltam/vagyok jelentkezve és magamtól még sosem léptem ki, párszor már korábban is újra be kellett lépnem. Ennek nem tulajdonítottam jelentőséget; zajlik.hu-ra is néha újra be kell lépnem, eBay-re, ahogy észrevettem 24 óránként kell... szóval itt még semmi furcsa nem volt.

[Kis közbevetés: jelenleg, tehát 14:45-kor a www.facebook.com/ elérhetetlen a gépemről. Érdekes.]

2. Mivel a Firefox megjegyzi a jelszavakat, felhasználóneveket - gondolom a többi böngésző is - ezért belépéskor csak a "login" gombot kellett lenyomnom, esélyem sem volt, hogy elrontsam a jelszavamat, amit amúgy sem szoktam.

3. És ez után jött az a furcsaság, hogy meg kellett volna adnom a mobilszámomat.

4. Amit nyilván nem akartam. :) Egy ideig tépelődtem, hogy mi legyen, megpróbáltam visszalépni, és újra kísérletet tenni a belépésre... de persze továbbra is kellett volna a számom. Ekkor eszembe jutott, hogy "él" még a régi telefonom, hiszen csak egy másfél hónapja vettem újat. Mielőtt bármit is bepötyögtem volna, beüzemeltem a régi telefont, hogy felkészülten fogadhassa az aktiváló/hitelesítő kódot, amit a Facebook ígért. A számot a biztonság kedvéért arról a kis "kártyáról" írtam be, amit még a telefon vásárlásakor adtak. Hátha nem tökéletes a memóriám. :)

5. Elküldtem a számot. Vártam a kódra.

6. Nem érkezett meg.

7. Na innentől kezdve jött a 22-es csapdája, pont úgy, ahogyan a fiatalember korábban vázolta. :(

8. Még egy érdekesség: én simán tudtam jelszót változtatni! Igen, miután ennyit szívtam, gondoltam megpróbálom, hátha csak a jelszavammal volt baja, azért nem enged be. Az új jelszót megkaptam (gmailem van), működik is, de a mobilszám továbbra is kéne a belépéshez...

9. Valaki javasolta a cookie-k törlését: férjem gépéről sem tudtam belépni - ő igen, minden gond nélkül, nyilván a saját oldalára. És nem tárolom a jelszavaimat párom gépén. :) Szóval, ha csak a sütikkel lett volna baj, egy másik gépen elvileg sikerülnie kellett volna a belépésnek... nem? :)

[15:12-kor a Facebook még mindig elérhetetlen.]

easton77 2010.09.03. 14:01:26

@Flórika_79: és azóta van már valami???? be tudsz lépni??? és hova lehet írni levelet????

Flórika_79 2010.09.06. 06:08:23

@easton77: Hopp, csak most láttam, hogy írtál...

Hát, bevallom feladtam. :S Egyelőre. Valószínűleg a héten rászánom magam és megpróbálok valamit tenni az ügy érdekében.

Tündér8 2010.09.08. 19:58:12

Sziasztok!
Velem is ez történt,megadtam a mobilszámom,de kódot nem kaptam és azóta nem tudok belépni.Ha tud valaki segíteni,megköszönném!Köszi!

sokvirsli 2010.09.16. 10:09:17

Halihó!
Nekem is ez volt a bajom -szivat a facebook! DE!!! Elolvastam az angol nyelvű szabályzatot, nagy nehezen kibogarásztam, hogy Magyaro-ról csak a 30-as számokra küldenek sms-t. Úgyhogy beírtam egy 30-as számot, megjött a kód,megerősítettem, és újra működik!!! Ne adjátok fel, csak egy 30-as szám kell hozzá.

MártonFull 2010.10.12. 10:50:43

Csak 30-asról??? Ez érdekes úgy látszik a tmobile-t vette meg :D

MártonFull 2010.10.12. 10:51:55

Egyébként én megadtam magamtól is, mert akkor sosem fog kérni Capchat tehát örülj neki :D

zoldbeka55 2010.10.12. 13:27:47

De durva ezt nem is tudtam, hogy csak 3asrol lehet. A T-mobile befolyás nyilvánvaló mivel web&walkal csak náluk ingyenes a face:)

Alices 2010.10.22. 12:50:30

Hát ez szívás. Viszont az ismerősök között tuti van 30as:D úgyhogy annak lehet küldeni érvényesítő kódot:D

mámorka 2010.11.03. 10:00:43

@Alices: És ha egyszer meg majd neki kell akkor ő is keres egy 30-ast és a végére az egész ország 30asai be lesznek aktiválva a facebookon...! :D

csöpi1 2010.11.04. 11:23:12

Hát ez elég kellemetlen lehet, (persze fő az empátia) de nem érzem úgy, hogy ez akkora, égbekiáltó probléma lenne, hogy külön cikket érdemelne..

renníí 2011.01.06. 05:35:25

NEKEM IS UGYAN EZVAN. bassz*us, ha most odaveszik 1050 ismerősöm, szétvágom az egész rendszert baz*dmeg. ELEGEMVAN . valakííísegítsen :(
készvagyok :'(

renníí 2011.01.06. 05:36:09

jaa és ésés izé :( ott tartottam a legtöbb kapcsolatomat.. képeim, minden odaveszett. segítsetek. könyörgöm.. :(

Pumpkinhead00 2011.01.09. 12:34:02

Velem is ugyanez a helyzet már több napja!! Nekem lopták a képeimet és csináltak vele egy hamis adatlapot, amit sokan jelentettünk is, hogy ő nem valós személy..gondolom ezért kell bizonyítanom, hogy én valós személy vagyok.

Új profilt nem akarok csinálni, mivel már több éve megvan ez és nem lenne jó ha elvesznének a képeim, ismerőseim...stb Megadtam a számomat, de persze sms-t nem kaptam..!

Írtam a facebook-nak, hogy mi a helyzet és leírták, hogy kérjek új jelszót és ha így sem megy akkor bizonyítanom kell, h tényleg én vagyok az igazi személy... szóval elkellett küldenem a személyim képét[természetesen a számot lefirkálni, h ne legyen látható] és megadni pár adatot. Persze ezután se történt SEMMI! Mostmár a levelemre se írnak vissza és amikor be akarok lépni ugyanúgy a kódot kéri amit "elküldtek sms-be"..!

Na ilyenkor mit lehet tenni?

Esztuss 2011.02.23. 10:04:36

ENGEM IS SZIVAT A FACEBOOK!!
Leírom, hogy velem mi történt... Egyik ismerősöm belinkelt az üzifalra tegnap este egy linket, 72 funny pics...valami hasonló volt a neve. Megnyitottam elkezdtem nézni, és tényleg vicces képek voltak, olyanok, amelyeket nem nagyon láttam más oldalon még. Gondoltam magamban ez jó, elküldöm a linket a pasimnak, aki velem szemben gépezett, mert neki Tv a monitorja, azon jobb lesz megnézegetni, mint laptopon. Küldeném neki privát üziben, erre kiírja a Facebook, hogy a tartalmat egyes felhasználók sértőnek találtak. Gondoltam hmm..akkor talán ezt nem küldjük el. De azzal a lendülettel már jött is az ejnye-bejnye email, idézem: "Kedves Eszter Esztuss Bognár!

We have detected suspicious activity on your Facebook account and have temporarily suspended your account as a security precaution.

You can regain control of your account by logging into Facebook and following the on-screen instructions.

Please be sure to visit the Facebook Help Center (www.facebook.com/help/) for further information regarding these security issues and let us know if you need assistance."

Ezek után megnyitottam a Help Centert, de addigra a rendszer kidobott, és kiírta, hogy ehhez be kéne jelentkeznem. Ok beírtam email cím jelszó, nem tetszett neki, és felhozta a "Válassz egy megerősítési módot" ablakot, ahol egy választási lehetőség van, az "SMS Fogadása". Ezek után szerintem ez nem a "válassz" kategóriába tartozik, de mindegy, nem ez a fontos. Van ott egy másik link is, a "Miért látom ezt?" gomb. Rákattintok, felhozza a súgóközpontot, ahol közli, hogy magyar nyelven nincs súgás. Ezek után akkor nincs más választásom rákattolok az sms fogadására, ahol kijön, a kis ablak, ott rákattintok, hogy megadom a számom, megadom a számom, nekem meg is jön az üzenet, olyan karakterkódolással, hogy mikor megláttam majdnem kifolyott a könnyem. Nagy nehezen kisilabizálom a kódot, beírom, amire a válasza, hogy "Bocsánat, de túl sokat próbálkoztál hibásan, kérjük kérj új kódot, vagy kattints ide, hogy segítséget kaphass". Ok akkor bezárom ezt az ablakot kérek egy új jelszót. Nincs ilyen lehetőség, kijelentkezek, megpróbálok megint bejelentkezni, végigzongorázom a dolgokat addig, hogy telefonom hozzáadása, majd hopp, megint az a mező ugrik fel, hogy Kód:......, tehát új kód kérésére lehetőség sincs-vagy én nem lelem-. Akkor kattintsunk a "kattints ide" gombra segítségért. megint felhozza a súgóközpontot, ahol megint írja, hogy: " A Kérdések és Válaszok a Facebookon még nem elérhetők ezen a nyelven. Próbáld meg itt: Gyakran ismételt kérdések(link)". Rákattolok, kihoz egy csomó kérdést, amik nem érdekelenek, majd a végén egy olyat, hogy a kérdésem nincs a fentiek között. Rákattolok, majd közli, hogy nincs magyarul. Gondoltam ezek után keresek egy fórumot, ahol segítséget kérhetnék, hogy ne vesszen mrá el a fiókom, találok is egy fórumot, ahol egy csomó kérdés fel van sorolva magyarul. Hohóóó, dejó, gondoltam magamban el is kezdtem gépelni a problémámat, rányomtam a kérdés feltevése gombra, majd kiírta, hogy ehhez jelentkezzek be.
Úgyhogy akör bezárult, nem tudok továbblépni, szivat a FB... De ezek után már nem is akarok Fb-zni, csak a képeimet szeretném megkapni, amiket nem mentettem le mondván, úgy is ott van a Facebook-on.
Úgyhogy hátha ettől megnyugodtok, de ha megjött volna az smsetek sem lennétek előrébb.
Egyébként szívesen fogadnék ezügyben segítséget!:)

Esztuss 2011.02.23. 10:05:56

ENGEM IS SZIVAT A FACEBOOK!!
Leírom, hogy velem mi történt... Egyik ismerősöm belinkelt az üzifalra tegnap este egy linket, 72 funny pics...valami hasonló volt a neve. Megnyitottam elkezdtem nézni, és tényleg vicces képek voltak, olyanok, amelyeket nem nagyon láttam más oldalon még. Gondoltam magamban ez jó, elküldöm a linket a pasimnak, aki velem szemben gépezett, mert neki Tv a monitorja, azon jobb lesz megnézegetni, mint laptopon. Küldeném neki privát üziben, erre kiírja a Facebook, hogy a tartalmat egyes felhasználók sértőnek találtak. Gondoltam hmm..akkor talán ezt nem küldjük el. De azzal a lendülettel már jött is az ejnye-bejnye email, idézem: "Kedves Eszter Esztuss Bognár!

We have detected suspicious activity on your Facebook account and have temporarily suspended your account as a security precaution.

You can regain control of your account by logging into Facebook and following the on-screen instructions.

Please be sure to visit the Facebook Help Center (www.facebook.com/help/) for further information regarding these security issues and let us know if you need assistance."

Ezek után megnyitottam a Help Centert, de addigra a rendszer kidobott, és kiírta, hogy ehhez be kéne jelentkeznem. Ok beírtam email cím jelszó, nem tetszett neki, és felhozta a "Válassz egy megerősítési módot" ablakot, ahol egy választási lehetőség van, az "SMS Fogadása". Ezek után szerintem ez nem a "válassz" kategóriába tartozik, de mindegy, nem ez a fontos. Van ott egy másik link is, a "Miért látom ezt?" gomb. Rákattintok, felhozza a súgóközpontot, ahol közli, hogy magyar nyelven nincs súgás. Ezek után akkor nincs más választásom rákattolok az sms fogadására, ahol kijön, a kis ablak, ott rákattintok, hogy megadom a számom, megadom a számom, nekem meg is jön az üzenet, olyan karakterkódolással, hogy mikor megláttam majdnem kifolyott a könnyem. Nagy nehezen kisilabizálom a kódot, beírom, amire a válasza, hogy "Bocsánat, de túl sokat próbálkoztál hibásan, kérjük kérj új kódot, vagy kattints ide, hogy segítséget kaphass". Ok akkor bezárom ezt az ablakot kérek egy új jelszót. Nincs ilyen lehetőség, kijelentkezek, megpróbálok megint bejelentkezni, végigzongorázom a dolgokat addig, hogy telefonom hozzáadása, majd hopp, megint az a mező ugrik fel, hogy Kód:......, tehát új kód kérésére lehetőség sincs-vagy én nem lelem-. Akkor kattintsunk a "kattints ide" gombra segítségért. megint felhozza a súgóközpontot, ahol megint írja, hogy: " A Kérdések és Válaszok a Facebookon még nem elérhetők ezen a nyelven. Próbáld meg itt: Gyakran ismételt kérdések(link)". Rákattolok, kihoz egy csomó kérdést, amik nem érdekelenek, majd a végén egy olyat, hogy a kérdésem nincs a fentiek között. Rákattolok, majd közli, hogy nincs magyarul. Gondoltam ezek után keresek egy fórumot, ahol segítséget kérhetnék, hogy ne vesszen mrá el a fiókom, találok is egy fórumot, ahol egy csomó kérdés fel van sorolva magyarul. Hohóóó, dejó, gondoltam magamban el is kezdtem gépelni a problémámat, rányomtam a kérdés feltevése gombra, majd kiírta, hogy ehhez jelentkezzek be.
Úgyhogy akör bezárult, nem tudok továbblépni, szivat a FB... De ezek után már nem is akarok Fb-zni, csak a képeimet szeretném megkapni, amiket nem mentettem le mondván, úgy is ott van a Facebook-on.
Úgyhogy hátha ettől megnyugodtok, de ha megjött volna az smsetek sem lennétek előrébb.
Egyébként szívesen fogadnék ezügyben segítséget!:)

FENTEtente 2011.09.23. 16:06:27

Sziasztok.
Hogy vagytok,mi van veletek?Felétek milyen az idő?Melegtől minden fa kidől?
Kérdéseimre válaszotok a viselkedéseitekben rejlenek?
Éljenek a békét szeretők,a rosszat elterelők.

De jó.Most nem kell írnom semmit,mivel velem is hasonló dolgok történek pár hete.
Ejnye-bejnye:Eltűnt mindenem.Azóta is kereshetem.Nem férek magamhoz ahhoz az elég sokhoz.Több száz rímes gondolatok,sok kép,színes grafikai rajzok,stb.Szerencsés vagyok.80 százalékban mappákból tettem át.Nahát...időben gondoltam a legrosszabbakra.Habokra az ember ne csináljon hülyeségeket,se esztelenségeket,még akkor se ha könnyű szálló habokra akarja fektetni nehéz testét.További szép napot,további szép estét.Figyeljétek nyitott szemekkel Fente elestét,majd felkelését ezerrel.

beautiful16 2012.01.25. 18:27:37

@sokvirsli:
és neked mennyi idő után jött meg a kód?

beautiful16 2012.01.25. 18:27:39

@sokvirsli:
és neked mennyi idő után jött meg a kód?

pvcpadlo01 (törölt) 2013.03.23. 15:47:04

Engem az is érdekelne, hogy miért nem indokolja a különböző időtartamú letiltást _ amelyet nem tart be amúgy a facebook.

Hol vannak a moderátorok, hogy leghet tőlük megérdeklődni mi a bajuk?
Hm?

pvcpadlo01 (törölt) 2013.03.26. 14:49:04

Egyáltalán veszi a fáradtságot valaki, hogy válaszoljon??????

Éva Horváth 2013.06.08. 12:41:01

Sziasztok!A párom kap sms-t a facebooktól csak éppen üres az sms!már vagy 30x küldték el az üres üzit,mert akárhányszor próbált belépni annyiszor küldtek üzit!De mindig hiányzik a kód!Kinek volt már ilyen??

nagyteso80 2014.12.10. 08:55:12

Sziasztok! Engem is letiltott a face. A képfelismerős dolgon nem tudok tovább menni mert nincs több lehetőség. Pedig még nem is csináltam semmit. Valami időt túlléptem azóta semmi. Hiába vártam hogy majd idővel ujra beadja de semmi! Valakinek van valami ötlete?

Robar Dora 2015.07.14. 15:55:59

@nagyteso80: nekem is ugyan ez most! Hogy oldódott meg??
süti beállítások módosítása