Nem szép dolog halott után is beszedni az életbiztosítás díját, különösen miután a biztosítót értesítették a halálesetről, hiszen csak ennek tudatában dönthette el, hogy inkább nem fizet. A bajt csak tetézi, hogy az alábbi levél írójánál beragadt a „caps lock”, a történet ettől függetlenül elég durva. (Természetesen ezúttal is változtatás nélkül közöljük a szerkesztőségünkbe beérkezett levelet.)

 
OTP GARANCIA BIZTOSÍTÓ AZ AKI NEM SZERET FIZETNI,CSAK A HALOTT UTÁN IS LEVONNI AZ ÉLETBIZTOSÍTÁST!
 
FÉRJEM JANUÁRBAN HALT MEG,AKKOR KÉRTEM A KÁRTÉRÍTÉST,MIVEL A LAKÁSBIZTOSÍTÁS MELLÉ VOLT EGY KIEGÉSZÍTŐ ÉLET ÉS BALESETBIZTOSÍTÁSUNK,MELYRE 107EZER FT-OT KELLETT VOLNA FIZETNIÜK.JULIUS 09-ÉN JUTOTTAK ODÁIG,HOGY ELUTASÍTSANAK 7HÓNAP UTÁN.AZZAL INDOKOLTÁK,HOGY VOLT EGY ALAPBETEGSÉGE /ASTHMA/ MIKOR MEGKÖTÖTTÜK A BIZTOSÍTÁST NEM KÉRDEZTÉK,HOGY VAN-E VALAMILYEN BETEGSÉGÜNK! EZ NEM NAGY ÉLETBIZTOSÍTÁS VOLT!
 
JÚLIUS 10-ÉN ÉN FELLEBBEZTEM,DE NEM VÁLASZOLTAK. A HALOTT UTÁN MÉG JÚLIUS 10-ÉN IS LEVONTÁK AZ ÉLETBIZTOSÍTÁS! AZÓTA SEM UTALTÁK VISSZA A JOGTALANUL FELVETT BIZTOSÍTÁSI DÍJAT HIÁBA KÉRTEM!AUGUSZTUSTÓL MEGSZÜNTETTEM A BIZTOSÍTÁST ÉS A FOLYÓSZÁMLÁMRÓL LETILTATTAM.
 
NOVEMBER 14-ÉN TELEFONON MEGKERESTEK ÉS MONDTÁK,HOGY 2 HÓNAP ELMARADÁSOM VAN ÉS RENDEZZEM A SZÁMLÁMAT. MONDTAM HOGY MEGSZÜNTETTEM ÉS ELMONDTAM A TÖRTÉNETEMET,MIRE A VÁLASZ,HOGY MEGKÉRDEZIK, MI VAN AZ ÜGGYEL ÉS HOGY A FELLEBBEZÉSRE SEM VÁLASZOLTAK.
 
NOVEMBER 18-ÁN BUDAPESTRŐL HIVOTT AZ ÜGYINTÉZŐ (AKINEK A NEVÉRE KÜLDTEM A FELLEBBEZÉST AJÁNLOTT ÉS ELSŐBBSÉGIVEL) ÉS AZT MONDTA,HOGY Ő NEM KAPTA MEG!
 
CSAK SAJNOS HANGSZÁL GYULLADÁSOM VOLT ÉS NEM TUDTAM BESZÉLNI,CSAK SUTTOGNI ÍGY NEM TUDOM,HOGY MENNYIRE ÉRTETTE MEG AMIT ELMONDTAM. JELENLEG DECEMBER 08-A VAN,DE MÉG MOST SEM TÖRTÉNT SEMMI.AZ OTP GARANCIA NEVÉTŐL IS HIDEGRÁZÁSOM VAN ÉS OLYAN IDEGES LESZEK TŐLE.
 
ŐK AZOK AKIK A HALOTT UTÁN IS FELVESZIK AZ ÉLETBIZTOSÍTÁST ÉS NEM HAJLANDÓK VISSZAFIZETNI NEM HOGY MÉG KÁRTÉRÍTÉST FIZESSENEK.LASSAN ELTELIK 1 ÉV ÉS MÉG MINDIG SEMMI!!EZ AZT HISZEM ELÉG NAGY SZIVATÁS!!!AZON GONDOLKODOM,HOGY PSZÁF-HOZ FORDULOK, DE SAJNOS MÉG AHHOZ SINCS LELKIERŐM!!! KÜLÖNBEN NEM AZ ALAPBETEGSÉGÉBEN HALT MEG A BONCOLÁSI JEGYZŐKÖNYVET IS MELLÉKELTEM NEKIK,MELYBEN A KÖZVETLEN HALÁLOK BÉLPERFORÁCIÓ!! 
 
TISZTELETTEL EGY BÁNATOS ÖZVEGY AKIVEL ÚGY TÜNIK MINDENT MEG LEHET TENNI
 
A szivatós történeteket a blog@penzcentrum.hu címre várjuk.

Címkék: garancia otp életbiztosítás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr78814410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plumi 2008.12.10. 10:01:20

Biztosító....Bank.... kerülni kell őket. Röviden ennyi.

Sandor 2008.12.10. 10:04:40

Szerintem erdemes lenne ezt a leirasodat par szemlyes adattal kiegeszitve (hogy be tudjak azonositani az ugyedet) elkuldeni a ugyfelszolgalat@pszaf.hu cimre. Ekkor valoszinu a PSZAF utanna tud nezni a dolognak.

Pista Bácsi 2008.12.10. 10:28:34

Létezik még olyan, hogy OTP-Garancia biztosító?

Azt hittem, hogy 2008 elején az OTP eladta ezt a biztosítót a Gruopama Biztosítónak...

Határozott Szándék (törölt) 2008.12.10. 10:40:11

Az OTP-től menekülni kell, magyar brand.

se-nem 2008.12.10. 10:45:09

A PSZÁF-et fel kell hívni és a biztosítási üzletágat felügyelő területi ügyfélszolgálatnál ki kell kérni a tanácsukat. Nekem is voltak problémáim egy biztosítóval, és a a fent említett felügyeleti szervnél készségesen, és nagyon hozzáértően egy hölgy elmagyarázta, hogy milyen törvény, melyik jogszabályára hivatkozzam a nekik írt levélben. Úgy érdemes a panaszlevelet kiegészíteni, ahogy ők kérik, annak alapján biztosan és hatékonyan, mi több gyorsan fellépnek a biztosítóval szemben. Én is mindent úgy tettem, ahogy a hölgy mondta. Ezt persze hónapokig tartó huzavona előzte meg a biztosítóval, akik ignoráltak mindent, illetve annak ellenére, hogy a jogszabályokkal ők is tisztában vannak mélyen hallgattak arról, hogy sárosak. Rajtam akarták behajtani mindazt, ami az általuk elkövetett hibából költségként fakadt.
A PSZAF-nek küldött levél után pár héttel meg is kaptam a biztosítótól a választ, hogy persze, hogy igazam volt (az utolsó levelet megelőzően mindenféle a biztosítóval szembeni fellépésemre úgy öt-hat levélben az volt a válasz, hogy fizessek és, ha valaki hibázott az csak én lehetek). Azóta megszabadultam már ettől a biztosítótól, ami más, mint a fenti biztosító, ám azt megelőzően volt szerencsém az OTP Garanciához is. Ott is voltak vitás ügyeim, abból eredően szintén, hogy az előre megszabott, éves biztosítási díj befizetése után (KGFB), amikor biztosított szándékoztam váltani közölték, hogy még mindig tartozom nekik. Mivel a biztosítás megkötésekor a kolléganőjük véletlenül a nem megfelelő árról tájékoztatott. Mondtam nekik, hogy be lehet hajtani az árkülönbséget a kolléganőn. Erre csak annyit mondtak, hogy már nem dolgozik ott. Nem hittem a fülemnek, hogy komolyan gondolják, hogy ezek után én fogok fizetni. Hát abban az esetben is a PSZÁF segített.

se-nem 2008.12.10. 10:46:48

Határozott Szándék: A Groupama nem magyar, de attól sem árt menekülni! Én azt tettem, bár azt megelőzően meg pont az OTP Garanciától menekültem hozzájuk.

sörös 2008.12.10. 10:53:33

Pista Bácsi:
Mindegy hogy eladta, vagy sem, a banda ugyanaz maradt.
A cég (30 fős) ahol melózom, is elég régóta szív velük a céges csoportos életbiztosítás kapcsán (fizetési hajlandóság, új kollégák bejelentése, kilépők kijelentése). Bárminemű ügyintézés hosszú tortúra, az üzletkötő egy lusta nyanya, ő lenne miértünk, de mégis minden nekünk kell intézni, most már inkább személyesen, hogy történjen valami. Elvesznek iratok, de nem szólnak, csak ha rákérdezünk miért nem történik semmi, akkor azokat pótolni, újra beszerezni, mert másolat nem jó stb.
Mindenesetre maradunk, mert annyival kedvezőbbek a díjaik, hogy főnököm vált. Öröm az ürömben, hogy amikor végre nagy nehezen fizettek egy baleset után, az összeggel nem volt probléma. Csak amíg odáig eljutottunk az kész idegbaj volt.

Én lakásbiztosításomat már átvittem máshová.

sörös 2008.12.10. 10:55:26

Sorry, egy kis elírás:
hogy főnököm vált = hogy főnököm nem vált biztosítót.

zak 2008.12.10. 10:55:44

Én csak azt nem tudom, h akkor milyen esetben fognak fizetni. Lehet 2x kell meghalni. A leírt esetben a biztosítás nekem inkább lehúzásnak tűnik. Kb. nem több annál, mintha az OTP tulajdonosait segítő alapba fizettett volna be a kedves levélíró, csak nem szóltak neki hogy ez az. Isten bizony, ez óriási üzlet, hogy nem nekem jutott eszembe először, már megint más kapja a sok lóvét az önkéntes adakozóktól.

OkoskaTo:rp 2008.12.10. 11:03:02

PSZÁFfel nekem is jók a tapasztalataim. Az Allianzot rakták helyre, személyesen az illetékes üzletági főnök írt elnézést kérő levelet a probléma megoldása után.

-putyin- 2008.12.10. 11:08:59

a neve mindent elmond : OTP. a legsilányabb bank.

anylasz 2008.12.10. 12:03:05

ez M.O. én is jártam így.anyukám meghalt tavaly márciusban és volt hitelfedezeti biztosítása, ez a Generali biztosítónál, ot álltam temetés után lukas vasam nem volt és ki kellett fizetnem, pedig levonták tőle minden hónapban.59 éves volt és azzal utasítottak el, hogy volt alapbetegsége , de sem orvosi vizsgálatot sem egyebet nem kértek tőle.kinyögtem, de azt hiszem azt itt olvasottak után elmegyek tovább, sosem késő...

Tilcsák Bea (törölt) 2008.12.10. 12:27:27

anylasz: menj csak. nem szabad hagyni.

guy 2008.12.10. 12:34:40

A felmondást nem elég ajánlottan megküldeni, hanem tértivevényes levélben kell, mert csak akkor igazolja az átvételt.

Karabinszky Géza 2008.12.10. 12:55:37

Lehet, hogy ez baleset biztosítás volt Normális haláeseti biztosításhoz egésségügyi nyilatkozatot kérnk vagy nem rögtön hanem egy bizonyos idő után lép éltbe a biztositás .pl 180 nap után.Egyébként értékét tekintve sem volt komoly szerződés .107000forintból nem lehet kihozni egy korrekt temetést.Az utolsó útra lelkileg és anyagilag fel kell készülni.Egy normális életbiztosítás az elhunyt 2 3 4 éves jövedelme kellene, hogy legyen.Aki itt marad tobbra is megmaradnak akőltségei.Apénznek addig kell elégnek lennie még egy újj életvitelt magszoknak.

Valaki a sok közül 2008.12.10. 13:32:59

Ez egy "hozzácsapott" biztosítás, a kitöltött lakásbiztosítás mellé, szinte rutinszerűen ixeli be az ügynök. Nem is kérdezősködik, hiszen kicsi a fizetendő összeg. Az ilyen biztosítótól megvonnám a működési engedélyt, ebben az esetben pld. jelentős, több tízmilliós kártérítésre is kötelezném, hiszen a biztosítás alapelveit sérti meg.

Sajnos itt nálunk egyet lehet tenni, mindenki kerülje el az OTP Garancia biztosítót. (Nálam is feketelistára kerül, az FHB bank mellé, aki egy futó hitelhez próbált 5 évvel később egy fizetős hitelkártyát kapcsolni megzsarolva, hogy ha nem kötöm meg, egyoldalúan megszüntetik az addig évek óta fizetett kig. hitelbiztosítást). Szóval az FHB-val is vigyázzatok.

miniowner 2008.12.10. 13:57:20

Az en anyukam is kozel ket eve hogy agyverzest kovetoen 100%-os rokkant lett (csak nyaktol felfele tudott mozogni eleinte, mostmar a vegtagjai is mozognak bar csinalni onnalloan nem tud semmit, 24 oras felugyeletre van szuksege). Oroszlanoseknal volt biztositas, mire ok: " az lett volna a legegyszerubb ha meghalt volna mert akkor sokkal egyszerubb lenne az ugy, igy arra kernek bennunket, hogy sziveskedjen befaradni es a zarojelentessel es a papitokat alairni, hogy O valoban ilyen mertekben karosult" Te f... beszelni is csak erthetetlenul tud, nem hogy irni!? A nyugdijfolyosito intezet detto. Csak tapsolni tudok nekik, es a fa ala hasonlo jokat kivanok az idei karacsony alkalmabol is minden kedves munkatarsuknak.

habakukk 2008.12.11. 10:45:23

Minden biztosító és minden bank egy piramis játék teteje. Hál Istennek most ezek szépen össze fognak roppani. sajnos sok embernek a pénzét is viszik magukkal. Hiszen ahol nincs produktum, előbb utóbb a visszájára üt. Az oroszlános tulaja már lassan Magyarországot saját pénzügyi gyarmataként kezeli. Ez az újkori gyarmatosítás. Az ügynök egy agymosott eszköz, akire mindig mindent rá lehet fogni, atulajdonosok hibás döntéseit is.

Rwindx 2008.12.11. 11:27:47

Az OTP garancia fél évig szórakozott velünk egy életbiztosításhoz tartozó műtéti térítés miatt. Az ügyfélszolgálat az V. kerben teljesen dilettáns volt. Pl.: adategyeztetésnél teljesen másvalaki szerződését mutogatták. Kértünk tájékoztatást telefonon személyesen egy csomószor az ügy állásáról magasról belesz@artak. Fél év után elegem lett az idióta bandából és PSZÁF-hez fordultunk, ők segítőkészek és rendesek voltak. A PSZÁF-től kaptak ha jól emlékszem 30 napot hogy kivizsgálják az ügyet. A 29. napon a számlánkon volt a pénz, igaz se késedelmi kamat, se 1 db firkantott fecni nem érkezett tőlük azóta sem, hogy mi is a helyzet. Olyan messzire el kell őket kerülni amennyire csak lehet! Azt is aki megvette, az ügyintézők ugyanazok maradtak gondolom...

GABRIELLA 2008.12.11. 13:18:41

a bankokról megvan a véleményem,most karácsony előtt végre tudtam dolgozni 3 hónap után a bank az egészet levette róla ugy hogy semmi pénzem nem maradt karácsonyra de erős a ruha szárító kötelem igy egy megoldás maradt a részemre

JocH 2008.12.11. 17:42:36

Bank,Biztosítók,s.t.b.7 bőrt nyúznának rólunk .Már ezek szerint a halottakról is.Habakukk,az az összeroppanás sok adónkat visz el !
Valamint nyugdíjat és hozamait !

JocH 2008.12.11. 18:12:57

Anno a biztosítók kivonultak(volna) az árvíz veszélyes területekről.Ki mondta, hogy a biztosítási iparág csak nyereséges lehet ?Csak tutira mennek, de azt nem kell biztosítani !

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2009.07.02. 23:27:09

Hát tessék a PSZÁF-hoz fordulni!

Egyébként a biztosítási törvények szerint, hogyha úgy köt valaki életbiztosítást, hogy a betegségét eltitkolja, akkor a biztosító nem köteles fizetni, ha nem telt el 5 év a szerződés megkötése óta. Viszont ha már legalább öt év telt el, akkor akár bevallotta az illető a betegségét, akár nem, akkor is fizetni kell.

Főleg, ha a halálnak köze nincs az asztmához.

Mellesleg OTP-t minden formában kerülni kell, tapasztalatból mondhatom, hogy a legszarabb bank ebben a szerencsétlen országban.
süti beállítások módosítása