Nem kellett messzire mennünk az alábbi történet feldolgozásához, ezúttal ugyanis szerkesztőségünk egyik tagjával esett meg, hogy egy blogposztra érdemes levelet talált postaládájában.

 
Hazamentem és a hagyományos, offline postaládámban várt egy összehajtogatott, boríték nélkül bedobott nyomtatott iromány, ügyvédi fejléces papíron. Élből dobom az összes szemetet a kukába, de gondoltam egy ügyvédi levelet azért csak átfutok...megérte!
 
 
A levélben gyakorlatilag megzsarolnak, százegynéhány lakótársammal együtt, hogy ha nem fizetünk készpénzben 100 000 forintot, akkor mehetünk az utcára. A scannelt irományról mindenki formáljon véleményt maga, én inkább csak 1-2 kiragadott részhez fűzném hozzá elsőként megfogalmazódó gondolataimat.
 
„Önök is tudják jól, hogy szabálytalanul épült az összes lakás, sőt a vételárat is csalással rakták össze...” – Mármint ki rakta össze csalással a vételárat? Mind a százegynéhány lakó? Szépen összegyűjtöttek minket egy helyre akkor...
 
„Rövidesen visszavonatom a használatbavételi engedélyüket és mehetnek az utcára!” – Na ilyet egy ügyvéd több okból sem ír(hat), de ezt majd a kommentelők megvitatják...
 
„az összes lakó 100.000 Ft-ot 5 napon belül hozzon be kézpénzben az irodámba” – Épp nem volt nálam ennyi KÉZPÉNZ....pedig KÉZséggel átugrottam volna vele...
 
„kiváló önkormányzati, közigazgatási hivatali, bírósági és ügyészi kapcsolatokkal rendelkezem”...úgy is van! Bele minden híradóban hallott fél-jogi kifejezést, hátha valaki megijed.
 
„ha irodám megközelítése gondot okoz, akkor a xxxxx-ban lakó M. barátomnak is odaadhatják az összeget.”...szerencsés eset az, amikor a zsarolt társasháztól pár méterre lakik egy ilyen KÉZséges barát, aki segít begyűjteni a pénzt.
 
Nem maradt más hátra, a kezdeti szórakozás után felhívtam a levélen található számot, ahol a vonal másik oldalán lévő hölgy ügyvédi irodaként jelentkezett be. Elmondta, hogy a levelet nem ők küldték, de már többen megkeresték őket miatta. Mivel nem vagyok jogász, így csak rövid véleményt mondanék: ha nem ők küldték, akkor azonnal feljelentést kell tenniük ismeretlen tettes ellen, a lakók mindegyike tehetne ugyanis zsarolás miatt feljelentést a levél küldője ellen...vagy nincs igazam?
 Küldjétek hasonló történeteiteket a blog@penzcentrum.hu címre!

Címkék: ügyvéd levél társasház zsarolás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr77688668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

QWERTZ 2008.09.30. 11:25:27

Ilyen ügyvédi felszólító levelet hetente kapok a Bp.-i parkolási cégek hiénáitól, postai úton, de nem tértivevényesen, és bizony a telefonon történt érdeklődésemre el is vállalva. Persze én eddig mindet kidobtam a szemétbe, eddig minden következmény nélkül már évek óta, ajánlom mindenkinek!

Capone 2008.09.30. 11:54:53

Primitív a levél szövege és a helyesírás is kívánnivalót hagy maga után. Ügyvéd ilyen levelt nem ír. A megoldás a feljelentés ismeretlen tettes ellen.

Jazzman 2008.09.30. 12:20:05

Azt nem értem, hogy ha az ügyvédi irodának az adatait csak rámásolták a fake zsaroló levélre, akkor abból hogyan lesz pénz nekik? Ott ácsorog az iroda előtt, és minden arra tévedőt leszólít, hogy kezicsókolom, a zsarolásra tetszett hozni a pénzt?

Ha ez "kandikamerás" átverés akarna lenni, akkor nem jó, mert logikátlan, kilóg a lóláb. Ki vesz komolyan egy olyan zsarolást, ahol írásos nyoma van a bűncselekménynek, névvel, lakcímmel, lenyomozhatósággal? (Ld. a haver adatait.)
Még csak az sincs ott, hogy nehogy rendőrséghez fordulj, mert akkor hűde kicsinálunk.

Fotosop.
;o)

BMWkiller · http://gazz.blog.hu 2008.09.30. 12:22:50

Szerintem itt inkább M. barátunknál kellene érdeklődni...
Egyébként jót röhögtem, kösz a postot! :-D

dc 2008.09.30. 12:25:08

Nyilvánvalóan nem a levél tartalmától kell megijedni.
Inkább attól, hogy a kiszemelt lakóközösség minden tagját egyenként feljelentheti az APEH-nál az illető, bármilyen primitív is.
Nem vicc.
Egy ilyen figura vagyonosodási vizsgálat alá tud vonatni 100 embert.
Itt tartunk, ez az igazán szomorú.

anyámtyúkja 2008.09.30. 12:26:03

Ha én lennék Miss Marple, biztosan megkérném M-et, a közelben lakó barátot, hogy írja le a készpénz szót...

Földhivatali Főosztályvezető 2008.09.30. 12:26:06

ezzel a Harsányival nekem is volt gondom, simán kinézem belőle, hogy tényleg ő írta

Mária · http://maria.blog.hu 2008.09.30. 12:29:22

:))))))))))))

Az iroda jobb, ha szétnéz, melyik ügyfelét bántotta meg mostanában :)

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 12:34:40

Én is kaptam pont ilyen levelet:) Egy helyen lakunk :)
Szerintem a szomszéd házban lakó nyugdíjas "klub" keze lehet a dologban, ők azok ,akik miatt egy évet késett a használatba vételi engedély.

Egyébként több ponton BTK-ba és PTK-ba vág, ügyvéd ilyet tuti nem ír. Én jól szórakoztam rajta.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.30. 12:36:51

Bűbájos! :)
Mennyire sok idióta, ráérős ember van a világon...

Voodookoop 2008.09.30. 12:37:46

Szerintem a megoldás az, hogy valaki bosszúból/egyéb sérelme miatt egy lejárató kampányba kezdett a levélen szereplő ügyvédi iroda ellen. Egy ilyen levelet egyébként épeszű ember nem vesz komolyan, de aki nem gondolja tovább, annak úgy tűnhet, hogy komoly.

De nem komoly, csak le akarja járatni Harsányiékat. Gondolom.

Varga Péter · http://www.horizontiroda.hu 2008.09.30. 12:40:23

Szerintem ezt a kukába ki kell dobni! Ha még egyet kap az ember, akkor feljelentést kell tenni...ennyi! Amúgy vicc az egész

inspector pouzó 2008.09.30. 12:44:19

én a helyedben fizetnék öcsisajt, különben küldöm doktor Matyit a sarki kocsmából és betöri a levelesládádat!!
sőt ha nagyon begurul lehet hogy oda is szarik a küszöbre. ez a amtyi egy állat, volt vietnámban is (2001-ben) bármire képes.

kARESZKA · http://fing.hu 2008.09.30. 12:46:22

szerintem pina

Andie 2008.09.30. 12:51:56

Úgy volt vele, hogy ha csak 5-10 lakónak "probléma az ügyvédi iroda megközelítése", és azok a cimbinek adják be a pénzt, májójárt :)

Bakfitty 2008.09.30. 12:54:20

Ez a harsányi egy sima faszkalap. Nagyarcú, követelőző pénzéhes barom. Az ügyvédeknek egyébként sokkal nagyobb, és sokkal melegebb lesz az üst a pokolban (legalább kétszáz fokkal) hogy jól kisüljön belőlük minden csepp zsír.

agi 2008.09.30. 12:55:24

Andie-nél a pont. Szerintem ha csak 1 lakó is beadja már megtérült az összes nyomtatási költsége és nyert a bolton. :-)

Answers 2008.09.30. 12:59:20

Ez inkább az ügyvéd lejáratására szolgáló fake iromány, amihez barátom a nyilvánosságra hozatallal te is hozzájárultál. Én inkább ezért aggódnék. Több bírósági ítélet szerint a Blog is sajtóterméknek minősül ezért hasonló felelősésgi szabályok is vonatkoznak rá. Én inkább gyorsan eltávolítanám a névvel címmel ellátott hitelrontó irományt.

Bakfitty 2008.09.30. 13:05:33

Szia harsányi! :))

ati · http://notv.hu 2008.09.30. 13:07:33

be kellett volna menned rejtett kamerával, és átadni a pénzt, hátha tényleg elfogadják... :D

Paulybird 2008.09.30. 13:14:19

szerintem meg állampógári kötelességed elballagni a rendőrségre, és megcsinálni szépen a feljelentést.

Ha nem valami zseniális összeesküvés, akkor a másik variáció, hogy nagyon buta az elkövető, és így pillanatokon belül rá lesz lépve a tökére.

Paulybird 2008.09.30. 13:17:17

Hiába látszik első blikkre, hogy ezt valami szefós csinálta, és hogy még viccnek is rossz, attól ez még elég komoly bűncselekmény.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 13:18:40

Állítólag valami félbolond ember áll mögötte, akinek árnyékol a ház:) Ez a legfrissebb infóm.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 13:19:45

Én is gondoltam, hogy feljelentem, de annyira szánalmas az egész. Meg nem volt kedvem bemenni a rendőrségre.

Pénzcentrum 2008.09.30. 13:21:41

Szerintem meg a fejlécen szereplő ügyvédi irodát sokkal kellemetlenebbül érintené, ha vki be is fizetne ilyen összeget az utcában lakó "barátnak"...szóval ilyen szempontból a nyilvánosság nekik nem rossz.

Más kérdés, hogy a levél írójával szemben fel kell lépniük, gondolom... Azért az sztem mindenki számára kiderül, h a levelet nem egy ügyvéd írta.

2008.09.30. 13:21:47

Én bemennék az adott ügyvédi irodába fekete-fehéren fénymásolt 5 db 20ezressel és Moldoványi barátunknak is beadnék egyet! Akár 1db A4-es lapon is lehet az 5!

De hogy valakit szana-széjjel csapnék az tuti!

2008.09.30. 13:25:34

És aki úgy kommentel, hogy szerintem távolítsd el a levelet, mert dádá lesz, MEG állampolgári kötelességed, hogy bal-bla!

Na az ilyen embereket kellene feljelenteni súlyos gyíkság vádjával.
Aki bármilyen hivatalnak bealázkodik az bassza el az egészet, azok miatt van az h a postai öregasszony is lekezel, mintha szívességet tenne azzal nekem, hogy dolgozik és még nekem kellene elsunnyogni sűrű bocsizás közben, hogy segítettek nekem!

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.30. 13:31:14

Konkurencia lejáratása? Vagy egy elégedetlen ügyfelük szórakozik?

Azért ismeretlen tettes ellen való feljelentésnél a rendőrségi szakértőnek meg kellene vizsgálnia a nyomtatást, és abból meghatározni, hogy milyen gép volt az, és hogy milyen széria szám. Onnan pedig, hogy az a széria hol lett értékesítve. Az értékesítők meg megmondják ki vette meg...
Aztán mehet a cellába.

united skates 2008.09.30. 13:37:09

valakinek nem tetszik a t. ügyvédúr működése, és megpróbálja az ő módszerével basztatni, ilyen egyszerű.

virus 2008.09.30. 13:37:30

Ó de nagy az isten állatkertje :)

Tényleg tele van egy csomó helyesírási hibával, ennyire parasztot aki ezt kreálta.

Remélem vki nem lesz olyan hülye, hogy fizet.
Egy biztos, ez a baromláda nagyon megszívhatja- mivel visszaélt az iroda adataival,meg egyebek.
Úgyhogy le kellett volna buktatni............................

Neidegeljé 2008.09.30. 13:37:59

Én is jól elszórakozom az ilyen leveleken, viszont az nagyon felbosszant,hogy sok egyedülálló nyugdíjas van, aki félelemből képes akkora marhaságra, hogy kifizesse az pénzt. Ezért én valószínüleg megpróbálnék valami hivatalos feljelentést tenni ezügyben, de ha pont olyan kedvemben talál, akkor elmennék a címre,hogy "Hahó, hoztam az suskát." és állonb@sznám....persze az is megtörténhet,hogy hat kan hiperpigmentáltal találnám szembe magam.

LOL XD 2008.09.30. 13:39:49

lol egyrészt "jó" vicc valszeg valami piszkos ügybe keveredett az ügyvéd és így próbálják lejáratni zsarolni

másrészt emg ha észnél van az ügyvéd akkor kül egy lapot mindegyik posta ládába elnézékéréssel + az ismeretlen ellenni tettes elleni feljentés másolatával, mert így néhány feljelentéssel nézne szembe az ügyvéd

azért nem semmi mutyi szöveg: a barátomnak kézpénzben lol persze számlát is adna róla mi :D
a vételárat is ......:szakadok a röhögéstől
ügyvédnek mi köze a használatba vételhez? tudtommal azt ellenőrök végzik meg ha valami ügy folytán még se lenne alkalmas a lakhatásra arra is bíró döntés kell vagy mi

szóval kamu duma az egész

panelmaki 2008.09.30. 13:40:43

Egy kis plusz info:

Nekem az tunt fel, hogy a kozeli barat Zugloban a Kover L utcaban lakik.

Namarmost: Ha valamelyotok jart mostanaban arra (a Kover Lajos utca Thokoly kozeli vegen) akkor lathatja hogy all a bal a kornyeken, mivel csunya-nagy 6-8 emeletes ujepitesu hazakat huztak az amugy csaladihazas kornyekre. Ez a tobbi lakonak nyilvan nem tetszik (en se orulnek neki a ha a kis 6 lakasos hazammal szemben felhuznanak egy 20 emeletest), es az erkelyekre telepitett tablakkal hirdetik, hogy felulvizsgaltatjak a szomszedban epult "felhokarcolok" epitesi engedelyet.
Szoval lehet valami a dologban ...

LOL XD 2008.09.30. 13:41:14

mondjuk én elmennék az ürge barátjához a pénzel meg néhány kommandóssal rendőrrel :) szép napot kívánni neki :D XD

peterwolf 2008.09.30. 13:44:21

Hát cégalapító, ez nem egészen így megy.... A nyomtatót csak akkor tudják beazonosítani, ha már van legalább 2 gyanúsított, akik nyomtatóval rendelkeznek. Ekkor összehasonlítják a levelet és a nyomtató tesztoldalát.
A te elméleted ott bukik meg, hogy hiába nézik a kis sárga pöttyöket amivel a nyomtató üzen a külvilágnak, hiába tudják a nyomtató fajtáját és minden mást, ha a pali amúgy kéz alól vette, vagy ebayről.

virus 2008.09.30. 13:45:19

Persze az is elgondolkodtató, hogy mi volt a szándéka ennek a kedves emberkének. Egyrészt tényleg lehetett lejáratás az ügyvédi iroda felé, vagy épp vki pénzhez akart jutni ki tudja.

Egyedül csak azért mardos a röhögés, hogy ez a debil állat, hogy ha esetleg igaz lenne,de nem az- hogy egy ügyvéd ilyen levelet küldene.Hát kétlem...........

Ebből is látszik illetve az írásából,hogy nem egy észlény ember.

Ó de megnézném ki az :))))

Teker 2008.09.30. 13:46:29

a Budapesti Ügyvédi Kamarának kéne ezt a levelet elküldeni, kérdezzenek rá ők a kollégánál, mi a fene ez? súlyos etikai büntetés várhat dr. Harsányira, ha ez a levél valóban tőle származik! (imo nem, ilyet a leghülyébb ügyvéd sem ír le).

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 13:55:50

Google a barátom
A 58 szám melletti ház nem épült meg, ma is jó nagy gaz van a telken. Parlagfű is pl.

Ha kiadták az építési engedélyt, és a ház az elfogadott terv szerint épül, akkor szerintem nem kéne engedni a feljelentgetést már. A helyi építési szabályzat hülyeségeiért ne a beruházó, meg lakást vásárlók szívjanak már.

Van a környéken a Bosnyák utcában egy félbehagyott 4-5 társasház. A szomszéd ház büszkén hirdeti a feljelentés tényét ott is. Kérdem én, jobb nekik így most, hogy egy szerkezetkész, lassan tönkremenő épület,( gaz, szemét, patkányok) van mellettük?

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 13:58:04

4-5 szintes bocs. Az ötödiken még a z utolsó darumozgással felemelt tégla is ott van :(
És ez így van ott legalább 3-4 éve.

stevie 2008.09.30. 14:04:16

Az ügyvédek rosszabbak a taxis hiénáknál is!

Dekatlon 2008.09.30. 14:05:39

A "kedves barát" teszteli a lakótársakat, hogy lakik-e nála hülyébb szomszéd a környéken. Ha igen, már nyert :)
Pedik lehetne ezt profibban:
- kisebb követelés (5-10.000)
- profibb levél
- átutalás, nem személyes beszedés

:)

ben2 2008.09.30. 14:11:32

Őrnagy Őrnagy:

Ha a beruházó valamilyen szinten "ráhatott" az építési szabályzat megváltoztatására, akkor igenis szívjon miatta. A lakást vásárlók helyzete nyilván nehéz kérdés, mint minden átverős, korrupciós, vagy szimplán szabálytalan építkezés esetében.
Ha azonban egy jogerős rendelkezésnek nincs eredménye (pl.bontás), akkor a szabályoknak nincs semmi értelme.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 14:12:13

Dekatlon, semmikép se jó az ilyen dolog írásban, túl nyilvános.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 14:19:20

"Ráhatott". Ez jó:) Szép kis önkormányzat, amire lehet ráhatni :)
Egy beruházó ahhoz kevés nem?
Zuglónak ez a része nehéz terep különben, egész közel van egymáshoz a kertvárosi rész, volt ipari zóna, elputrisodott régi bérházak, NapTV, mindez mozaikszerűen.

Az említett épülettorzónál csak az építési engedély lett felfüggesztve vagy 3 éve. Gondolom per alatt van. Jó munkához idő kell.

Csak idegesít, hogy mindig át kell mennem a túloldalra, mert anno a járdát jó magyar szokás szerint lefoglalták az építők. Nem hiszem, hogy fizetik a közterület felhasználási engedélyt.

Ha meg csődbe ment a cég, akkor ki fizeti a bontást? Nem két forint. Bár van beépítve eladható tégla jócskán ,de a szerkezettel csak a munka van.

Paulybird 2008.09.30. 14:21:31

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 13:19:45

najó, akkor mesélek neked egy sztorit, hogy miért kell elmenni a rendőrségen, és nem megasjnálni, amiért ilyen kis piti hülyegyerek.

Egyik ismerősömék falun lakank, és volt nekik egy feltehetőleg bolond, de minden esetre agresszív fasz szomszédjuk. Mindenért őrjöngött, redszeresen hajigált át a hátsó kertben tevékenykedő ismerősömék felé mindenféle tárgyakat, lomot, ha épp mondjuk zavarta őt az, hogy ismerősömék hátul kapálják csendben a kis veteményest.

Elég rossz híre volt a csákónak, de inkább kerülték, mert minek vele foglalkozni, meg mérinkább rosszban lenni, ki tudja még, mire képes.

Egy napon, aztán jöttek hozzájuk valami ismerősök, akiknek a gyermeke szépen kisgyerekhez méltóan kiszaladgált kertben játszani. A gyerekzsivaly a szomszédunkat irgalmatlan módon felbőszíthette, mert kirontott a kertbe, és hozzávágott a gyerekhez valami súlyos lomot a kerítése fölött, a fáma szerint egy régi tekerős öntöttvas kukoricamorzsolót.
Ennek következtében a kölök igencsak súlyosan megsérült, vitte a mentő az intenzívre valami jó kis koponyaalapi töréssel vagy mi a fenével.
A rendőrség szépen kijött, és elvitte a mókust, akit kb akkor láttak utoljára, mert aztán la bv-ben elvitte valami agyvérzés állítólag.
Csak úgy eszembejutott, szóval a tanulság, hogy ezekre a beteg lelkületű emberekre mindig rá kell hagnyi a dolgukat, hadd örjöngjenek, zsaroljanak,, mert úgyis megbűnhődnek végül. Majd ha az "ügyvéd úr" rátok gyújtja a házat, akkor úgyis jön majd a jard, és jól lecsukja, kár holmi zsarolólevelekkel pöcsölni.

Tudor 2008.09.30. 14:24:55

Szerintem Moldoványi Zsolt, vagy valamelyik barátja írta. Ők azok, akik jogosan sérelmezik a beépítést, mivel a környék nem alkalmas 4 emeletnél magasabb épületek sűrű beépítésére.

Moldoványi amúgy a kisebb házak közös képviselője, és aktív szószólója.

A rendőrségnek meg kötelessége foglalkozni az üggyel, csalás alapos gyanúja miatt.

Nem kell egyébként nyomtatót azonosítani, a papírlapról egy sima újlenyomattal megfogható a terjesztő...

Pista 2008.09.30. 14:26:27

Cégalapító!

Hogy mondják meg egy nyomtatóról, hogy ki használta ?!?!

A múltkor vettem egy tintasugaras nyomtatót a Verseny utcai piacon (kemény 500 Ft-ot adtam érte, persze patronok nélkül :-)). Azt hogyan nyomozzák le ?!?!

Vagy ezt bemérik, mint a mobiltelefont?

◄ViZion 2008.09.30. 14:31:29

Ne vedd komolyan a levelet. Én lakónként 20 e-ért lezsírozom, h maradjatok. Ha megközelítés gondot okoz, akkor utaljátok át a lóvét. Különben az egész ország hajléktalan lesz, és mindenkit elrabolok.
Muhahhaa...

Egyébként hányan fizettek?

2008.09.30. 14:37:25

"kézpénz"

Ha már fake levelet ír, legalább venné a fáradságot, hogy helyesír, nem? :))

hatja 2008.09.30. 14:38:43

aki ezt a nyomtatós baromságot kitalálta, túl sokat bámulja a helyszínelős sorozatokat. elképzelem, ahogy kovács béla nyomozótiszt riadóztatja a hipermarketeket, hogy 10 percen belül küldjék be az elmúlt 50 év nyomtató eladásait. vásárló neve,címe, próbaoldal, szériaszám, dns minta.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 14:39:48

Különben a Közig. Hivatalnak pl nem sok köze van építési ügyekhez. Meg egy érvényes használatba vételi engedélyt nem lehet visszavonatni, ha már jogerős.

Mike36 2008.09.30. 14:46:42

még a stílusa sem jogászi
mehetsz a rendőrségre feljelentést tenni ismeretlen tettes ellen

Mike36 2008.09.30. 14:50:30

vagy Harsányival akar kiszúrni valaki

Pista 2008.09.30. 14:51:26

Szerintem tuti, hogy fizettek páran. A magyar ritka nagy marha tud lenni :-(

A múltkor poénból pár imerősnek elküldtem a PIN kódos beugratós levelet (amiben felsorolod 0001-től 9999-ig az összes négyjegyű számot, aztán odaírod, hogy amerikai hekkerek feltörték a PIN kódokat, ha valakinek közte van PIN kódja a felsorolt számok között, az figyelje a kártyáját :-))). Páran jót röhögtek, páran azért eléggé aggódva kérdezték, hogy ez most ugye vicc.

Erre gyanút fogva körbeírtam, ez csak vicc volt, mire 3 ember írta vissza, hogy ők már el is küldték az összes ismerősüknek, mint rettenetes hírt.

Szóval a magyarokat elég könnyű beugratni...

Mike36 2008.09.30. 14:52:22

gondolom Moldoványi baráté az okos ötlet

Kálmán 2008.09.30. 15:09:22

Pfff... jó poén. ki vesz iezt be? Bár tegnap a Juszt műsorában is a kedves kisnyugdíjas néni azon kesergett, hogy vettek egy ügynöktől porszívót 600 ezerért, s hiába adtak oda kezdésnek 50 ezret kápé-ban, s hiába fizetik havonta a részleteket, még mindig nincs náluk a porszívó! Ergo, azzal semmi gond, hogy 600 ezret kértek tőlük a porszívóért!!!

ZZ 2008.09.30. 15:24:31

Ügyvéd vagyok, és az a helyzet, hogy Harsányi tényleg elég rámenős egy fazon, oltári jókat pereskedünk a bíróságon egymással. És tényleg ez a fejléce... De hogy nem a Harsányi írta, az nekem biztos, mert egy ilyen szöveget egy ügyvéd nem ad ki a kezéből. Primitív, színvonaltalan, sőt, már a gusztustalanság határát súrolja. Egy ilyen levél kiállítása önálló fegyelmi vétséget jelent az ügyvédi kar tekintélyének a lejáratása miatt. Nem, ez nem lehetett a Harsányi.

VL 2008.09.30. 15:33:36

Ez nagyon érdekes

Francois Pignon 2008.09.30. 15:49:53

"egy ilyen szöveget egy ügyvéd nem ad ki a kezéből. Primitív, színvonaltalan, sőt, már a gusztustalanság határát súrolja. Egy ilyen levél kiállítása önálló fegyelmi vétséget jelent az ügyvédi kar tekintélyének a lejáratása miatt."

Igaz. Sehol egy haveri kutya. ;)

unit 2008.09.30. 16:06:34

"az ügyvédi kar tekintélye"

mert az aztán van.

JG 2008.09.30. 16:20:05

Azért nem árt tudni, hogy tud ilyen levelet írni ügyvéd is. Én kaptam egyszer egy hasonló színvonalút. (nem ettől a Harsányitól). Válaszoltam rá szépen, és azóta csend van. A legjobb az volt, hogy tértivevénnyel adtam fel, és valahol a Balatonon vette át. Jó érzés volt, hogy rossz pillanatokat okoztam neki nyaralás közben. Mert a bosszú nem szép, de édes...

Amúgy az ügyvédi kamarába kéne beadni, hogy véleményezzék.

Őrnagy Őrnagy 2008.09.30. 16:55:58

Egyébként a házunk is csak négy emeletes, igaz trükkös a tetőtér, mert az két szintes :) Így jön ki a hat szint, de nem hat emelet.

Kövér Lajos 2008.10.01. 07:50:14

A levél elolvasása után bementem a XIV. kerületi Rendőrkapitányságra.
már a kapunál szolgálatot teljesítő őrmester kisasszony sem akart beengedni, mivel szerinte ez ügyben nem lehet feljelentést tenni.

Nagy nehezen bejutottam a panaszfelvevő hölgyhöz, aki szintén nem akart dolgozni az ügyön, mivel már ebédidő volt.

Végül az ügyeletes tiszt, egy molett vörös hajú hölgyike is megnézte a levelet, és azt tanácsolta, hogy csak akkor tegyek feljelentést, ha nem az ügyvédi iroda írta a levelet.

Elmagyaráztam neki, hogy a BTK. 323§ (1) bekezdés világosan leírja a zsarolás bűncselekmény törvényi tényállását, ami pont ráillik a levélben leírtakra.

Sajnos csak bután nézett, ezért eljöttem a kapitányságról.

Minden tiszteletem a rendőröké, de ez a két hölgy nem tartozik a segítőkész rendőrök közé.

Nyilván jó műsor ment a tv-ben, vagy megérkezett az ebéd.

ablak 2008.10.01. 16:40:19

A dolog szerintem világos!
A kivitelezők, beruházók, esetleg az építési hatóság emberei megelégelték, hogy az ügyvéd túl eredményes az építési pereiben, ezért ki akarják csinálni. A "barátnak" is peche van, túl sokat tud, túl sokat ugrál.
Az "összeesküvők" az eredményes perek miatt aggódnak, hogy emiatt nem lehet olyan egyszerűen szabadon garázdálkodni Zuglóban, mint eddig. És feltehetően egyes zsebekbe is kevesebb lé csorog emiatt. (remélhetőleg!)
Ilyen levelet csak egy hülye ír és az ügyvéd úr egyáltalán nem hülye, és feltehetően ez bosszant sokakat - érthető módon.

buboka 2008.10.01. 22:49:16

Tisztelt Mindenki!
Ez az ügy egyre szebb!!!!Hamis levél a postaládákba, mert persze hamis ez biztos!Ügyvéd ilyet nem ír, mert vége a karrierjének egy, kettő ha nyeri a pert sokkal jobban jár!Ezt ugye mindenki így gondolja!?"Ablaknak" van igaza, sajnos fején találta a szöget!A ház szabálytalan módon épült fel, megtámadott építési engedéllyel,amit az építkezés előtt, már jeleztek a szomszédok.Persze a leendő kedves lakók is értesülhettek róla, hiszen
1. kinn volt egy molinó
2. köteles az építtető tájékoztatni Őket arról, hogy per alatt áll az építési engedély.(ha nem tette meg, ezért is perbe kéne vonni)
Felépült a ház, ami még a tervben szereplő dolgokat sem tartalmazza, és a helyi építési szabályokhoz képest látótávolban sincs.
Kiderült jónéhány önkormányzati belső turpisság (képviselő Urak érdekszférája dolog) is persze, és persze már nem dolgoznak itt a drágák, akik akkortájt itt voltak.
Azóta elveszett az építési engedély végleg, és a használatba vételi is el fog esni, mert ha az építési nem stimmel, akkor ugye mire van használatba vételi.És mivel a kedves építtető nagylelkű ajánlatait nem sikerült elfogadnia a környéken lakó, jól megszivatott, szerencsétlen "zöldövezeti" polgároknak, így most új hadicsel született!!!!!!!!!!!!!Lejáratjuk az Ügyvédet, a környéken lakókat!!!!Nem kéne inkább elismerni, hogy HIBÁZTAK!!!!BOCSÁNATÉRT ESEDEZVE fizetni mint a katonatiszt!Tisztelt Európai Ingatlanfejlesztő Alap( építtető), ÚRIEMBEREK EURÓPÁBAN így szokták!Bye-Bye
süti beállítások módosítása