Az Adriasky utazásközvetítővel kapcsolatos esetet követően kaptuk a következő történetet, amely még mindig nem zárult le. Ebben az esetben azonban egy utazási iroda nyelte el a gyanútlan ügyfél pénzét. A kommenteket, tanácsokat ide, míg az egyéb történeteket a blog@penzcentrum.hu e-mail címre várjuk.
Tisztelt Szerkesztők!
Most olvastam az oldalukon egy pórul járt utas esetét az Adriasky Utazási Irodával.
Sajnos,mi sokkal rosszabbul jártunk,és szeretnénk segítségüket kérni ezügyben,mit tehetünk,mit lépjünk,mert nem tudunk merre elindulni!
A történet röviden a következő:
Egy internetes oldalon rábukkantunk egy szállásra,ami nagyon megtetszett a családnak.Kicsit bizalmatlanul ugyan,de végül is lefoglaltuk a szállást az utazási irodánál interneten keresztül.Nem volt arra utaló jel,hogy átverés,sajnos akkor még sehol nem olvastunk az utazási irodáról negatívumot.Bár igaz,mást se...Eleinte nagyon jól ment a kapcsolattartás,a visszaigazolás,csak mikor a 2. részletet kellett átutalnunk a szállásért a bankszámla számukra,akkor ijedtünk meg,de nagyon!Nem igazoltak vissza,nem jelentkeztek,bár egy levelünkre válaszoltak,hogy nyugodjunk,meg,majd küldik a vouchert hamarosanKözben a honlapjukon csak egy felhívás volt olvasható,miszerint az utazási iroda 3 hónapra bezárt,az utasok türelmét kérik!Ekkor már tudtuk,hogy ugrott a szállásfoglalás,és ugrott a pénzünk is!Sajnos elég nagy összegről van szó:550 euró!Közben nyomoztunk utánuk,és felvettük a kapcsolatot egy magyar utazási irodával,ahol csak dícsérték őket,mert tavasszal lebonyolítottak velük néhány utaztatást,és minden rendben ment.Pár napja a honlapjukon ismét megjelent egy felhívás,miszerint a horvát adóhivatal rátette a kezét a bankszámlájukra,ezért nem működnek,de ígérik,majd mindenkinek visszautalják a pénzét egyösszegben,amit befizettek...Bár úgy lenne!
Ha bármiben tudnak nekünk segíteni,nagyon megköszönjük Önöknek!
Köszönettel:B. család
A hasonló történeteket küldjétek a blog@penzcentrum.hu címre!