Nincs nyár horvát nyaralási botrány nélkül: ezúttal per lesz a lenyúlt 15 ezer forintból? Kommenteket ide, sztorikat a blog@penzcentrum.hu címre várunk...
Tisztelt Szerkesztők!
Kérem, tegyék ki oldalukra levelemet, hogy mások ne járjanak úgy, ahogy én.
Közel egy hónapja nyaraltuk Horvátországban, apartmanban szálltunk meg a barátnőmmel az Adriasky-jal. Elvileg ők a legnagyobb szállásközvetítő 13,000 szállással, bár azok után, amiket megengedtek magunknak, már kételkedem ebben.
A velük való kapcsolat során sokszor megpróbáltak átverni, egy ideig sikerült kivédenem az ilyesmit, de úgy tűnik, a végén sikerült nagyjából 15 ezer forinttal megrövidíteniük. A dolog úgy kezdődött, hogy az eredeti szállás lefoglalásakor közel 70 euróval nagyobb számlát állítottak ki nekünk, mint ami az árlistán szerepelt. Szóltam, kiállították újra, betudtam annak, hogy próbálkoznak.
A következő az volt, hogy mintegy 5-6 nappal az indulás előtt felhívott a közvetítő, hogy nincs meg a szállás, amit kinéztünk (később jártunk arra a barátnőmmel, tele volt a parkoló német rendszámú autókkal). Pozitív volt, hogy ajánlottak másik apartmant, de az már nem milyet. Szerintem a háborús menekültek is jobb körülmények között lakhatnak. Természetesen nem fogadtam el, hogy ilyen helyen töltsük nyaralásunk a barátnőmmel, akivel hónapokat spóroltunk erre az útra.
Hosszú keresgéléssel sikerült találjunk egy olyat, ami megfelelt, és szabad volt. Erre a helyre is mentünk, ami bár végül is megtette, de azért itt is probléma volt, hogy a honlapon szereplő konyhai eszközöknek negyede sem volt megtalálható. Az ára mintegy 14-15 ezer forinttal volt alacsonyabb, mint az eredeti, már kifizetett szállásunké, de erre is nekem kellett felhívni a figyelmet, mert az Adriasky simán közölte, hogy ugyanazon az áron kapjuk, mint az eredetit. Miután már ingerülten közöltem, hogy a különbözetet adják vissza, ígéretet kaptunk, hogy a helyszínen, amikor átvesszük a szállást megkapjuk készpénzben, mondván az utalás nekik pénzbe kerül.
Természetesen nem várt senki minket semmilyen pénzzel, a közvetítő egyszer járt arra, amikor a tulajjal a papírokat elintézte, és ekkor közölte velünk, hogy akkor elfelejtette, de másnap reggelre visszahozza. Utolsó napig nem hallottunk róla, pedig sokszor próbáltuk a megadott számon elérni, majd akkor megállapodtunk, hogy indulás előtt 9-re odahozza a pénzt. Másnap 11-kor (tehát két órával a megbeszélt időpont után) kaptam egy sms-t, hogy nem hozzák a pénzt, majd átutalással rendezik később, ja és amúgy jó utat kívánnak.
Miután mindvégig be volt ígérve nekünk a pénz készpénzben, ezzel számoltunk eleve, benzinre éppen, hogy maradt pénzünk, hogy valahogy hazautazzunk, komolyan nem sokon múlott, hogy hazaérkeztünk. Azóta semmit nem hallottunk sem a pénzről, sem az Adriasky-ról, a telefont nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak, pedig rengetegszer próbálkoztam elérni őket.
Peren gondolkozom, bár nem tudom, elérek-e valamit, lesz-e ebből nekem valaha pénzem vissza.
A hasonló történeteket küldjétek a blog@penzcentrum.hu címre!