Van biztosításod? Igazold! Tehát fizesd ki mégegyszer...
Anno amikor az elektronikus kártyám dombornyomottra cserélése mellett döntöttem az internetes fizetési lehetőség mellett az is meggyőzött, hogy a plasztikhoz kapcsolódik egy utasbiztosítás is, ami bármikor bevethető maximum 30 napos külföldi tartózkodás erejéig. (Ezt is elég pár napig megszakítani és máris jöhet az újabb 30 napos periódus.)
A 3500 forintos éves kártyadíjjal persze megfizetem ennek a díját, de hát legalább adnak valamit, még ha nem is nyújt mindenre fedezetet. De ami most történt, az kicsit kiakasztott: Bulgáriába készülünk nyaralni és az utazási irodában figyelmeztettek, hogy a határon kérhetnek igazolást, hogy van utasbiztosításom. Azt mondták, a kártyát magában hiába lobogtatom, kérjek egy igazolást a bankfiókban.
Fel is hívtam a K&H-t, ahol az ügyintéző hölgy készségesen közölte, hogy természetesen ki tudnak állítani ilyet, amikor azonban megkérdeztem, hogy mennyiért, kis várakozás után bemondott 500 Ft-ot. Amikor elmondtam, hogy a nekem kellő utasbiztosítás díja 1000-1200 Ft-ra tehető és ehhez képest sokallom, hogy a már meglévő biztosítás igazolásáért fizessek 500 Ft-ot, akkor a fiókvezető csak annyit tartott fontosnak – az ügyintézőn keresztül - kommunikálni, hogy ez egy standard igazolás kiadás, aminek fix díja 500 Ft.
Most akkor vagy fizetek kétszer ugyanazért a biztosításért, vagy csak azért is máshol kötök egyet, vagy nem hiszem el, hogy a határon tényleg kérnek ilyen igazolást...
Küldjetek történetet: blog@penzcentrum.hu