A nagy szolgáltatók mellett a magyar internet, telefon és tv piacon egyre több kicsi kap erőre, így nem meglepő, ha a gyanútlan ügyfél a drágább, bár megbízhatóbb cégről egy lényegesen olcsóbb, ismeretlenhez vált. Olvasónknak is ez lett a veszte, 5 hónapba telt, mire működött minden megrendelt elektronikai kütyüje...
Alapjáraton nem vagyok egy türelmetlen ember, de ez már nekem is sok volt. December közepén köttetett egy szerződésem a Digi Kft.-nél internetre, telefonra és tévére egyaránt. A tévével nem is volt gond, egy héttel a szerződéskötés után bekötötték, természetesen munkaidőben, csakhogy szép legyen az élet! Az internetre és a telefonra viszont január végéig várni kellett, ugyanis új építésű ház révén, nem tudták határidőre befejezni a szereléseket, ekkora tudták csak behúzni a kábeleket...
Azt már nem is kell mondanom, hogy szintén munkaidőben akartak jönni beszerelni a még hiányzó cuccaimat. Még ezt is lenyeltem, de aztán jött a hidegzuhany. A telefon gyakorlatilag nem működött, vagy egyáltalán nem volt vonal, vagy engem nem tudtak felhívni, de egyszer egy kedves idős nénivel is elbeszélgettem, ugyanis mindenféle csörgés nélkül egyszerűen összekapcsolt minket, amikor telefonálni akartam!
Aztán már meg sem lepődtem, hogy április közepétől süket volt a vonal. Időközben folyamatos kapcsolatot tartottam fenn az ügyfélszolgálattal, akik minden egyes alkalommal biztosítottak róla, hogy 72 órán belül megoldják a helyzetet, kijönnek és megnézik munkaidőben! természetesen.
Dolgozó ember lévén a megbeszélt péntek délelőtt szabadnapomat töltve várom a kékruhás fiatalembereket, de semmi. Senki nem tolta oda a képét, de még csak egy telefont sem eresztettek meg, hogy bocsi. Kb. két héttel későbbre sikerült egy újabb időpontot szereznem, amikor késve kijöttek, és 10 perc alatt lezavarták az egészet.
Most már minden van, internet, tévé, telefon, de azért csak nem mulasztanak el semmit a kedves ügyfél kedvének javítása érdekében, a két külön szerződésem nyilvántartása sem egyszerű. Ugyanarról a számláról befizetett pénzeket egyszerűen képtelenek összevetni az átutalásnál jelölt adatokkal, ami miatt az előző hónapban az internet számla hihetetlen pluszba került, de a telefon és tévé számlára kijött egy fizetési felszólítás, hogy ugyan legyek már szíves kiegyenlíteni a számlát! Ezt sem lehetett másképp, csak személyesen elintézni...
blog@penzcentrum.hu ide küldjetek mindent, amit szívesen megosztanátok másokkal, hátha őket nem szívatják meg...