Csalódnom kellett. Nincs egy hónapja, hogy „bankot váltottam”, és már megint váltáson töröm a fejem. Az még hagyján, hogy megpróbálom felvenni a számlán lévő pénzemet, amit „számlafedezetlenségre” hivatkozva nem teljesítenek, de hogy mindezért még tranzakciós díjat is felszámoljanak, az kicsit már sok. És akkor a cukorpofa telefonos ügyintézőről még nem is beszéltem...
 
Nemrég váltottam bankot, mert az előzővel annyit szívtam már, (például egy bankkártya igénylés 4 hétbe került, nem is értem, azt frissen fröccsöntik?) hogy úgy döntöttem, visszatérek a régi Erstéhez, ahol volt elfekvőben egy számlám, úgyhogy csak bankkártyát kellett hozzá igényelnem.
 
De, hogy a lényegre térjek, az újraélesztett számlámon volt X ezer forint, amiből ilyen-olyan költés után maradt 7 ezer valamennyi. Fel is próbáltam venni pénteken, a hétvégi iszogatásra készülve, de az ATM közölte, hogy nincs elég fedezet a számlámon. Meglepődtem, de úgy voltam vele, tranzakciós díjjak bármennyit elvihettek, úgyhogy ezresével haladva lefelé próbálkoztam tovább, végig sikertelenül (bosszantó egyébként, hogy minden alkalommal kiköpi a kártyát, az ember ínhüvelygyulladást kap ennyi gombnyomkodástól).
 
Ma ránéztem a netbankon keresztül a számlámra, és látom, hogy nem elég, hogy végig ott volt a pénz, de még le is emelt annyiszor 50 forintot, ahányszor megpróbáltam pénzt felvenni! Az ugye 350 forint mínusz, és még baromi kellemetlenül is érezhettem magam, hogy már megint kölcsönnel indítom a hétvégét.
 
Fel is hívtam azonnal a telebankot, ahol az ügyintézőhölgy kb rám förmedt, hogy honnan tudom, hogy ott volt az a pénz a számlámon? Mondom, itt ülök a netbank előtt, látom a számlatörténetet, ott volt, azóta még több is ott van. „Hát, hát akkor lehet, hogy zárolva volt”. Rendben, legyen zárolva, de ezt miért nem látom a számlatörténetben? Erre nem mondott már semmit, csak, hogy tegyek írásos panaszt, majd kivizsgálják.
 
Megtettem, válasz még nem jött, mondjuk ott áll, hogy 7 napot kell várni átlagosan, ha azonnali választ akarok, hívjam az ügyintézőt. Körbeértünk már megint.
 
Én panaszt teszek, talán még igazat is adnak, és visszaadják a 350 forintot, de hány olyantól emelhetnek le még így összeget, aki „aprópénzért” nem balhézik. Persze sok kicsi, sokra megy.

 

Címkék: hiba bank bankkártya számla fizetés erste internetbank számlanyitás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr641958653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ROBERTO 2010.04.28. 14:11:32

A következő leveledben pendítsed meg a PSZÁF-os húrt, valahogy úgy, hogy "Ezt a levelet önökkel együtt megküldöm a PSZÁF panaszirodájának is, mivel előző levelemre érdemben nem válaszoltak, és azóta eltelt x nap" és ne az ügyfélszolgálatnak címezd, hanem jónéhány vezetőnek... Az ilyesféle címzésre általában hamarabb reagálnak a bankok, mert a PSZÁF nekik a falra festett ördög :-)

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.04.29. 09:25:12

Kíváncsi vagyok a történet folytatására, egyelőre annyit tudunk, hogy megint hitelből ittál :-)

Létezik egy bank, ahol - legalább 70 ezer Ft egyösszegű jövedelet bankszámlára érkezés esetén - az azt követő hónapban nincs számlavezetési díj, nincs készpénzfelvételi díj. Ez utóbbi óriási lehetőség, mert díjmentesen vehetsz fel készpénzt világszerte milliónyi ATM automatából, függetlenül attól, mely bank üzemelteti. Magyar érdekessége a kártyának, hogy a postai (kp felvétnek számító "csekk"-befizetés esetén sem számítanak fel külön díjat.

HA nincs még ekkora jövedelmed sem (a Citibank pl. 150ezres minimális jövedelmet ír elő, és annak meg nem érkezése esetén többezer forintos számlavezetési díjat számítanak fel!), akkor javaslom, hogy térj vissza a CIB Simba és az OTP Junior számláihoz, amit gyerekeknek találtak ki, és tele vannak csemege-beetető, bank-rendszerre szoktató korrekt lehetőségekkel.

Bzs 2010.06.23. 03:40:07

pszaf-hez menni 350 Ft-nyi problémával, kicsit olyan mint atombombával legyet elhajtani. értem h mit mondasz, de kicsit túl van spilázva. ilyen kisebb "szépséghibája" minden banknak van. te is tapasztaltad, hogy senki, és semmi, nem hibátlan. én azért kívánom, hogy nagyobb probléma ne érjen.
süti beállítások módosítása