Wizzair: az utasnak vannak jogai?

 2009.08.26. 11:49

Fapados légitársaságoknál ugyan szinte senki nem lepődik meg egy-két órás késésen, de hat és fél óra esetén azért megfelelő tájékoztatást, némi élelmet, és sűrű bocsánatkérést azért elvárna az ember. Ehhez képest jó, ha számla ellenében visszatérítik a várakozás alatt elfogyasztott ételeket.

A Wizzair legutóbb nem igyekezett olyan gyors és pontos tájékoztatást adni utasai számára, akik több mint 6 órán keresztül vesztegeltek a krétai reptéren, a majd két órás check-int megelőző várakozáson felül.

Eredetileg este kilenc óra negyven perckor kellett volna hazaindulnia Budapestre a gépnek, azonban 10 perccel korábban még semmit nem tudtak mondani a reptéren az utasoknak, hogy mi történik. Nem sokkal később bemondták, hogy várhatóan két órát késik a gép, amit úgy egy óra múlva már négy órásra módosítottak.

További részletek itt. Újabb történeteket a blog@penzcentrum.hu oldalra várunk.

 

Címkék: légitársaság késedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr401339487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbt62009 · http://www.pannon.info 2009.09.18. 13:46:38

Az hogy a hitel részlete emelkedik egy dolog, de hogy a betett pénz is eltűnik már érdekesebb: www.pannon.info
süti beállítások módosítása