Elsőre azt gondolnánk, hogy mobilos szolgáltatóváltásnál a leváltani kívánt szereplő próbálhat minden eszközzel keresztbe tenni, az új szolgáltató viszont már tárt karokkal fogadva körbeudvarol, hogy milyen jól is döntöttünk. Hát akkor „welcome to reality”, lássuk hogy is megy ez idehaza Pannonéknál!

 
Eddig sem lelkesedtem a Pannonért, de most már a legkevésbé sem kedvelem őket. Történt ugyanis, hogy a cégem szolgáltatót váltott, csoportosan elhagytuk a T-Mobile-t és átigazoltunk a Pannonhoz, a számokat persze hordoztuk.
 
Szóltak előre, hogy 2008. október 31-én este 6 és 10 között lesz a váltás, az eddigi kártyáink meghalnak, a kiosztott Pannonos kártyák viszont életre kelnek. Hurrá gondoltam, milyen flottul megy az egész, mert akkor még ilyen naiv voltam.
 
A rémálom ezek után kezdődött, ugyanis az addig aktív kártyám természetesen percre pontosan 6-kor meghalt, a Pannonos meg csak kb. fél órával később kelt életre. Tekintve hogy a munkámhoz nélkülözhetetlen a mobil, ez már alapból nem tetszett, de fél órás, vagy akár 1-2 órás kiesésért még eszem ágában sem lett volna kiakadni.
 
A probléma az volt, hogy miután fél órás virtuális nihil után végre „Pannonos lettem” még mindig csak sms-t írni, wapozni és hívást fogadni tudtam. „A hívott szám adminisztratív okok miatt nem kapcsolható”  - mondta a hang a telefonban, valahányszor megpróbáltam valakit felhívni az új előfizetéssel.
 
Ez így volt még 2008. november 1-én reggel is, amikor meguntam a várakozást és felhívtam az ügyfélszolgálatot. A szokásos negyed órás kör után a hölgy a vonal végén közölte, hogy nem tudja mi a probléma, de mivel céges előfizetésről van szó én nem is intézkedhetek, csak a megjelölt kapcsolattartó személy.
 
Mivel a telefonra feltétlenül szükségem volt, hívtam a kapcsolattartót. Mindenszentek napján reggel fél 10kor persze nagyon örült nekem, de nem volt választásom. Megpróbált intézkedni, de azt mondták neki, hogy a rendszer szerint előfizetéseinkkel rendben van, ha van is hiba, az az átállástól számított 24 órán belül megoldódik. 2 óránként ki és bekapcsolás után lehet újra próbálkozni…
 
Azért ez elég durva, a mi flottánk például 250-300 tagú, gondoljunk csak bele, ha például egy cég 300 embere egy napon keresztül nem tudja használni mobilját, csak azért, mert szolgáltatót váltottak...
 
24 óra elteltével természetesen semmit nem változott a helyzet, így ismét felhívtuk a 1220-at. Az ügyintéző bejelentkezéséig percekig kellett várakozni, cserében a 20 másodperces zenei spotot 100szor lejátszották nekünk, így legalább nem unatkoztunk. 
 
Az ügyintéző hölgy bejelentkezése után röviden ismét felvázoltuk problémánkat, amire megkért, hogy várakozzunk és 21 percen keresztül ismét a rövid zenei spottal szórakoztatott minket. A 22. perc közepe fele és a 1000. zenei aláfestés újrakezdésénél rájöttünk, hogy minket valószínűleg elfelejtettek, így újratárcsáztuk a 1220-t.
 
Természetesen a következő ügyintéző ismét megvárakoztatott a bejelentkezéssel, de ő probléma felvázolása után csak 10 percig húzta az idegeinket. Utána közölte, hogy  rendszer szerint minden rendben a bediktált számokkal és ő most nem tud technikusokat felhívni, mert mégis csak szombat este van…. Na itt szakadt el a cérna. Lassan több mint egy órája vonalban vagyunk   ügyintézőkkel és csodálatos Pannonos zene hallgatással, ennek ellenére semmi nem történt. Nem ezt a lekezelő bánásmódot várná el az ember egy 250-300 fős céges flottánál.
 
Ezek után a főnökét kérettük, aki hátha mégis tud valamilyen technikust találni. A főnököt nem tudták elérni, így a többihez képest rövidebb zenehallgatás után a főnök nem, de a technikusok előkerültek. Már csak annyi a dolgunk, hogy egyenként diktáljuk be mely számokról lenne szó…
 
A legfontosabb számokat végül bediktáltuk és így egy újabb ígérettel zártuk 2 órás telefonos vajúdásunkat. Az előfizetések természetesen csak reggel javultak meg és csak kizárólag a fejből bediktált számok. A többi szám helyretételét végül csak a személyes megjelenés segítette elő másnap reggel a Mamutban lévő Pannon boltban, ahol a korrektség kedvérét kiemeljük, hogy fél óra alatt helyrehozták a többi telefon hibáját is.
 
Másnap délutánra előkerült a hívószolgálat főnöke is, és közölte, hogy megoldották a problémát. Közöltük vele: Tudjuk , mivel a boltban lévő kollegájuk orrunk előttünk intézte el. Azóta még kétszer keresett minket a telefonos szolgálattól több ember, hogy megoldották a problémát.
 
Már csak akkor érkezett a meglepetés, amikor az egyik kollegánk próbált külföldre telefonálni hétfő délután, ugyan az a probléma jelentkezett, pedig meg volt rendelve a roaming szolgáltatás is. Kezdődhetett volna az egész elölről, de inkább rutinosan a boltba mentünk személyesen.
 
Másfél napot mobil nélkül töltöttem tehát, ami így elsőre leírva nem tűnik durvának, de ha belegondolok mi lenne, ha mondjuk az Országos Mentőszolgálat váltana mobilcéget, akkor már kicsit ijesztőbb az összkép...
 
A történeteket a blog@penzcentrum.hu címre várjuk.
 

Címkék: pannon mobiltelefon t mobile szolgáltatóváltás számhordozás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr31753788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lőrincz Zsolt 2008.11.06. 13:46:39

Figyelj! És akkor mi van, hogy 1,5 napig nem tudtál telefonálni?? Nagyon egy nyomi gyökér vagy? HA ilyen fontos neketek a telefon, miért nem vettek addig átmeneti telefonokat, esetleg addig a magánszámotaokat is tudtátok volna masználni, ti prosztó barmok. Egyébként is mi a franvot akartál volna csinálni mindenszantek napján???????

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.06. 13:52:01

nyilván nem fizettetek eleget a problémamentes, gyors átállásért. én egyszeri ügyfélként gond nélkül áthordoztam a számomat. akkor úgy ment hogy új simkártyát kaptam a pannontól, de mondták hogy az még nem él. addig használjam a vodát. aztán ha a voda meghal akkor cseréljem ki a kártyát. így is tettem. és egyből ment a pannonnal minden.

kurvafontos ember lehetsz ha halottaknapján céges ügyeket akarsz intézni. vagypedig privátot akartál intézni cégesről. de akkor nem értem miért kell a kurvafontos céges hívásokat belekeverni...

Ombudsman 2008.11.06. 13:54:29

Talán nem kellett volna münkaszüneti napra időzíteni a váltást és akkor lett volna technikus aki megoldja!

Lőrincz Zsoltné 2008.11.06. 13:57:13

Jah, maradtál volna a seggeden a T-mobile-nál, hogy lehetsz ilyen naív, hogy egy ilyen mammut cég, mint a Pannon, zökkenőmentesen intéz el 250-300 telefonszámot?? Ehh! A mi vállalkozásunk 2 személyből áll, mi ha belegebedünk is megcsináltuk volna az ügyfél kérését, a Pannonnál szerintem kizárt, hogy bárkit érdekel a nyomorod...

Ez a különbség... na meg az, hogy nekünk nincs pénzünk színes szagos reklámokra...

Tanulság: annyi multit vegyél igénybe, amennyit feltétlen szükséges, csak a pénzed kell nekik...

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.06. 13:59:33

valamiért az a gyanúm, hogy a külföldre telefonálást nem roamingnak hívják...
a november elsejei céges telefonálás pedig tényleg furcsa. arról nem is beszélve, mennyire remek dolog, hogy körbekérdezgettél 250-300 embert, hogy kinek nem jó a telefonja. gondolom, egy másik telefonon. amin akár az ügyeket is megoldhattad volna.

zsoci 2008.11.06. 14:01:48

Teljesen egyetértek az elöttem szólókkal, nem igaz hogy ennyire gond ha 1-2 napig nem él a mobil, egyébként mi a frászért kértétek hétvégére az átállást ? És mit csinálsz te a céges telefonnal este 6 kor ?

És 250-300 előfizetéssel miért a 1220-at hívod, van saját üf szolgod is, mert kiemelt ügyfél vagy. Tehát vagy nincs250-300 elfizud ( már 50-től kiemelt vagy) , vagy nem intéztétek el normálisan a dolgott, vagy fogalmad sincs az egészről.

Én is hordoztam számot a pannonhoz ( nekünk 176 előfiz.ünk van ) többször is , sose volt gond.Ha bármi más mioatt hívatm a kiemelt üfszolgot AZONNAL megoldottak mindent. Erre egyébként a többi szolgáltatónál nem számíthatsz.

Tehát nem kéne a Panont szídni pláne ha te nem tudod mi a helyzet.

Üdv zsoci

Dn 2008.11.06. 14:08:29

Nem értem a portfolió hogy tudott ilyen hülyeséget belinkelni a gazdasági hírek közé. Ráadásul a cikkiró nincs tisztában még a nemzetközi és a roaming hívások fogalmábal sem. Érdekes, hogy mégis megoldódott a problémájuk...

Gabriell 2008.11.06. 14:09:39

Másfél napig nem volt a mobilon kimenő hívás??? Húúúúúúúú, ez aztán már betyáros! :) Mi lesz, ha visszajön a kőkorszak? Nagyon el vagyunk kényelmesedve kérem szépen. A sok telefonálás helyett inkább be kellett volna iktatni egy jó kis kirándulást.

Túrósszellentés 2008.11.06. 14:10:02

Ménem lettél vodás? Ott is ugyanez van. Meg a T-nél is. Hűje...

Lőrincz Zsolt zabigyereke 2008.11.06. 14:12:07

Szombaton miért kell telefonálnod, te kis buzgómócsing?? Vegyél egy prepaid kártyát, suttyókám...

komcsi 2008.11.06. 14:13:40

"Ha bármi más mioatt hívatm a kiemelt üfszolgot AZONNAL megoldottak mindent. Erre egyébként a többi szolgáltatónál nem számíthatsz."
napersze, te már csak tudod...a tmobilnál vagyok üzleti ügyfél, a mi ügyfélszolgánk bármikor hívom 1 percen belül felveszi a telefont és minden szart elintéz pikkpakk. Udvarias hangnemben.

Mandaka 2008.11.06. 14:16:22

Nem tisztem védeni a Pannont, és mi is szívtunk a vodával az átálláskor, de ha ilyen létfontosságú a mobil, akkor ésszerű lett volna nem hot-swap átkapcsolással játszani, hanem átfedéssel szolgáltatót váltani.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.06. 14:21:29

szerintem csak a lúzereket szopatják meg. engem soha senki nem szopatott meg. se a voda, se a pannon (trémobilos nem voltam), se a upc, se a bankom, se senki.

most cseszegetett egy kicsit az otp garancia a kötelezővel, de egy telefon, meg egy 5 perces irodalátogatás helyrebillentette a dolgokat, most meg átmegyek másikhoz, mert velem még annyit sem szarozhatnak, hogy bemásszak az irodába a negyedéves díjbefizetéses papírért, mert elkúrták a postázást

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.06. 14:24:11

Sok baromarcú, kretén mocskolódó szvsz életében nem dolgozott...

Történetesen ex munkahelyemen nekem is olyan volt a beosztásom, hogy már egy napos kiesés is komoly problémát okozhatott volna, ha épp úgy adódik. És ez független év- és napszaktól.

Olyan apróságról nem beszélve, hogy ha történetesen valakinek a mobil nem feltétlenül beszédre kell, hanem azon keresztül lép be a munkahelyi hálózatra...

Dee_ 2008.11.06. 14:25:03

Miért ne reklamálhatna, ha egyszer ezt ígérték: "szóltak előre, hogy 2008. október 31-én este 6 és 10 között lesz a váltás".
Talán szombaton is dolgoznak. (A technikusok is, mert valahogy csak előkerültek...) Talán külföldi ügyfelekkel akartak beszélni. Mi köze van ennek a helyzethez? Ígértek valamit, nem teljesítették. Ne ígérjék 31-ére, ha nem tudják tartani, akkor mondják, hogy majd hétfőn elintézik.

A láthatóan sok szövegértelmezési gondokkal küszködő kommentelőnek újfent kiemelném az utolsó bekezdést.

"Másfél napot mobil nélkül töltöttem tehát, ami így elsőre leírva nem tűnik durvának, de ha belegondolok mi lenne, ha mondjuk az Országos Mentőszolgálat váltana mobilcéget, akkor már kicsit ijesztőbb az összkép..."

csabiota 2008.11.06. 14:26:56

3 aranyszabály ügyintézéshez:

1 - ha telefonon beszélsz rögzíted te is a beszélgetést (ezt előtte közölni kell az operátorral hogy tiszta legyen a dolog)

2 - ha személyesen mész be a látogatásodról elkéred a jegyzőkönyv másolatát

3 - ha levelezel -> tértivevény

figyeld meg, hogy ezek után nagyon gyorssá válik a t. cég problémamegoldó képessége :)

Bruno 2008.11.06. 14:27:09

Nem értem a kommentelőket.

1. Kinek mi köze hozzá (és a problémát mennyiben érinti), hogy november 1-e vagy 3-a van?

2. Ha valamit gért a Pannon és azt nem tartja be, akkor az okozott kártért felelős (akkor is, ha mindenféle papirokkal éy ügyvédkedéssel kibújik a kártértés alól).

3. Olcsó húsnak hg a leve. Ennyit a Pannonról (én is ott vagyok előfizető, de már remélem nem sokáig). Pedig a nyilvános szolgáltatás megindulása - 2 hónap óta vagyok ügyfelük).

4. Nem értem, hogy miért az ügyfélnek kellett volna háttérszolgáltatóról, meg háttérrendszerről gondoskodnia?

Első húzásra ennyi jutott az eszembe

striker 2008.11.06. 14:32:21

Én meg azt mondom: menjen a picsába minden olyan szolgáltató, aki az én (a cégem ) pénzébôl akar megélni, de nem tud szolgáltatni. Mindegy, hogy ünnepnap vagy sem. A lényeg: nem szolgáltatott, a pénzem meg elvette. Ja, és az is menjen a picsába, aki ezzel nem ért egyet. Vagy legalább legyen pannonos telefonálási lehetôség nélkül.
Amúgy felháborító az egész. Grrr....

Zorgo 2008.11.06. 14:56:48

Hát ez elég gyenge sztori volt...másfél nap telefon nélkül,és a "milettvolnahamentősvagyok" duma...Mingyá elsírom magam!!:)

Sün 2008.11.06. 14:59:33

Az átállás a szerződéseden megjelölt 4 óra alatt bármikor megtörténhet. A csavar az, hogy a céges besorolás miatt speciális csoporthívásokat kell beállítani minden számhoz, ami csak manuálisan történhet, hisz nem lehet egy rendszert minden ügyfélre külön paraméterezni. A csoprthívás miatti nehézségekről pedig előre tájékoztatják a kapcsolattartót, aki ezt hajlamos elfelejteni. Ez az átállás max 72 óra. Úgyhogy ne verd magad, hanem ha ilyen kurva fontos neked a telefon, akkor bztosan nem fáj egy feltöltőkártya vásárlása és arról annyit telefonálsz, amennyit akarsz.

roni70 2008.11.06. 15:14:57

1 kérdés a szerzőhöz:
Ha nem tudtál telefonálni ugyan mivel hívtál körbe mindenkit?

mccain 2008.11.06. 15:22:38

Egyszer kaptam egy számlát a pannontól, amiben kb 180 sms díja volt felszámolva. Gyanús is lett a dolog, mert nem vagyok egy nagy sms bajnok. Ezek után egy darabot sem küldtem sehova. A köv. pár hónapban elkezdtem figyelni a számlákat, és visszatérő jelenség volt ez a sok sms.
Bementem a westenddel szemközti üfszolgálatukra, kérdeztem a kislányt, ugyan hogy működik ez. Egyszerűen nem tudott magyarázatot a dologra. Egy életre elfelejtettem a pannont, pedig azelőtt 10 évig voltam előfizetőjük.

2008.11.06. 15:30:03

Először is, nem lep meg, kellett nektek a Pannon?

Másodszor üzenem azoknak, akik azonnal Neked esnek, hogy nem bírsz ki 1,5 napot telefon nélkül: én csak egy egyetem hallgatói önkormányzatának vagyok oszlopos tagja, mégsem tudnám (rossz esetben 4000 hallgató) problémáját megoldani telefon nélkül...

Harmadszor: mi T-sek vagyunk, meg ne lássam, hogy valaki azt írtja, miért nem ott vagytok, mert a T k...a drága

Negyedszer: mi az, hogy vegyél egy feltötltőkártyát? Melyik nyomorék kommentje volt ez? Telefonpótlópóttelefonpotlópóttelefont ne vegyek? Egy számom van, azt akarom hazsnálni (ráadásul előfizetéssel, mai nem olcsó) hát neb..a már az ég, hogy nem működik...

francis cuttinger 2008.11.06. 15:45:09

Egyetértek az előttem szólóval ("szilárdan..."): nem mindenkinek abban csúcsosodik ki a karriere, hogy bevásárlókocsit rendez a Tesco-ban, simán lehet, h valakinek olyan a munkája, hünnepnapon is dolgoznia kell.

Sőt, még ha nem is kell dolgoznia, akkor is bénázott a szolgáltató, és mivel ez a magatartás nem professzionális/ügyfélbarát, ezért szóvá is kell tenni (különben mitől változna bármi is?)

Az ilyen lőrinczzsoltok meg a többi kommentelő balfasz miért érzik magukat feljogosítva, hogy egyből fikázzanak és kurva okosak legyenek? A munkátokat is ilyen magas lóról végzitek?

bedecs.hu · http://www.bedecs.hu 2008.11.06. 15:47:45

1, A mentősöknek van CB. :D

2, Idestova 6 éve vagyok Pannonos és soha semmi gondom nem volt még ami nem oldódott volna meg fél napon belül. Akár csomagváltás a hozzá tartozó szolgáltatásokkal, akár szolgáltatásokkal kapcsolatos dolgok intézése...

verlan 2008.11.06. 16:12:27

A sok okosságot olvasva, szerintem nem is éredemeltek jobbat. Sem telefonból, sem országból, sem semmiből. Ez a ti nívótok.

Darth Revan 2008.11.06. 16:15:39

Szerintem teljesen termeszetes, hogy hetevegere idozitik az atallast. Nyilvan akkor okozza a legkevesebb problemat, ha nehany oraig nem elerhetok a telefonok.

_JoE_ 2008.11.06. 16:15:44

hűűű! ez igen!
kiváncsi volnék hogy oldották meg a
"Mamutban lévő Pannon boltban, ahol a korrektség kedvérét kiemeljük, hogy fél óra alatt helyrehozták a többi telefon hibáját is."
azt a maradék 250-300 db problémát?! lol :)

A cikk írója valami iszonyatosan magas pozícióban lehet a cégénél, és kb. így is kell kezelni (távkapcsolóján is csak egy gomb lehet, de ha azt megnyomja akkor az történjen amit akar!)!

Pannonnál is emberek dolgoznak és november elsején ott is kevesebb kapacitással, mint magyarországon más cégeknél általában. Amit igértek mégis megtették, csak valaszeg a cég kapcsoat tartója nem mondott el mindent a 250-300 alakamazottnak az "egyéb" dolgokról!

1ébként meg az egyik szolgáltató kutya a másik meg eb!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.06. 16:22:22

bedecs.hu · www.bedecs.hu 2008.11.06. 15:47:45
max URHjuk van...

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.06. 16:32:04

_JoE_: ne légy már teljesen hülye! Ha flottásított szerződésről van szó, vélhetőleg egy csoportban kezelik az összes telefont, simán lehet, hogy valamit elbasztak pannonék és két kattintással helyretették az összeset (csak meg kellett találni azt az embert, aki tudta, hová kell kattintani...)

over_ 2008.11.06. 16:38:56

Gondolkodtam,h irjak v ne irjak, de inkabb irok legyen velemeny a tobbseget jelento semmirevalokkal szemben.
Az elso kommentelorol csak annyit, h neki amunkahoz valoszinu semmi koze ha eszembe sem jut, h ha neki nem is de masoknak lehet olyan munkakore amikor naptol, napszaktol fuggetlenul is szukseges telefon.Azzal pedig, hogy egybol ilyen alpari modon nyilvanitjatok ki, h mindenki mas mekkora balfasz csak sajat magatokat jaratjatok le, meg akkor is ha a tobbi semmirevalo kozt ez nem tunik fel nektek.
Mindenesetre fontosnak tartom ezeket a postokat, mivel ez is egy ut ahhoz, h az emberek jelezzek a problemakat, ha mar a panaszkonyv nem segit. A szolgaltatok magasrol tesznek az ugyfelre es tenni is fognak mindenaddig amig ezt az emberek megengedik.
Eppezert verlannal teljesen egyetertek

dpeti · http://phuketinyaralas.googelpages.com 2008.11.06. 16:41:51

hát a mentősöknél nincs cb az biztos sőt a taxisoknál sincs urh annál inkább.
de mi köze ennek a poszthoz ha a mentőknél nem szól a pannon majd a beteg urh-n meghívja mentő 1-et vagy mi?
és tényleg senkinek semmi köze hozzá, hogy miért akart telefonálni azért mert fizet érte nem is keveset!

ReggieHammond 2008.11.06. 16:48:40

Aham. De ha mondjuk a net nem működik 2 órát, egyből jönnének a "rohadtszemét x szolgáltatóról + ügyfélszolgálatról" a kommentek ugye

Pedig egyszerű, kifizeted a szolgáltatást ergó szolgáltatniuk kell.

Gondolom ti is fel lennétek háborodva ha 2 napig nincs net, szívtok az ügyfélszolgálattal a számla meg a teljes összegről megy ki.

szvsz

fourgee 2008.11.06. 16:49:28

Kedves Elvtársak!

A hozzáállásotok 50 éve nem változott semmit. Szeretnék nektek gratulálni hogy országunkat felvirágoztattátok, a kommunizmus szellemét továbbra is ápoljátok. Tájékoztatlak benneteket, hogy Pénzcentrum elvtársat a mai napon felkeressük, mert felmerült a gyanúja, hogy egy szemét kapitalista!


Ööööö... Akik értetlenkednek, azok valójában még 1 percet sem látták, hogy más, működő országokban hogyan is megy ez. Gyengébbek kedvéért szeretném elmondani, hogy ennek úgy kellene működnie, hogy amint a T-Mobile-nál kikapcsolják, a Pannonnál működjön... Mukodj! Nem mi vagyunk a Pannonért, meg a többi cégért, hanem ők vannak értünk. Mivel beszedik azt a qrva sok pénzt, ezért szolgáltassanak. De úgy néz ki erre képtelenek.

Pl. 2006 nyarán vettem egy PDA-t. Olyat, mint amilyet a Pannon is árult, de persze nem náluk, hanem kártyafüggetlenül, ugyanannyi pénzért. Felhívtam az ügyfélszolgálatot az internetes beállítások miatt, mert naivan azt gondoltam hogyha árulják ezt a készüléket, akkor tudni fogják. Hát lóf.szt... Fél órán keresztül kellett várnom, mire valakit tudtak kapcsolni aki ért hozzá.

Kedves fogyatékos elvtársak, sok cégnél ünnepnapon sem áll meg az élet. Sőt, ha mindenhol megállna, lehet hogy ti lennétek a legjobban felháborodva. És hogy a váltás miért lett akkorra időzítve? Nem tudom, csak feltételezem. Feltételezem hogy az említett cég novembertől szeretett volna a Pannon ügyfele lenni. Ez pedig azt jelenti, hogy október 31-én még a T-Mobile ügyfele, november 1-én pedig már a Pannon ügyfele. Ennyire egyszerű.

Akinek nem inge, az ne vegye magára. Köszönöm :)

WERTYU 2008.11.06. 17:12:15

Halihó!

Mivel a mi cégünknél is flottában vannak a SIM-ek ezért van külön kapcsolattartónk a szolgáltatónál. Van erre egy külön telefonszám, így nem kell a halandók ügyfélszolgálatát hívni. Tehát először is meg kéne érdeklődni ezt a számot. :) Volt nálunk is ilyen jellegű hiba és 1 óra múlva már meg is oldották. :)

Erről ennyit.

Üdv: WERTYU

Futó Feri 2008.11.06. 20:52:06

Csak el kell olvasni a hozzászólások jó részét, s rögtön kiderül, miért tart itt az ország! A kommunizmus ott fészkel az agyakban. "Nem ám az baj", hogy mit művel egy hazai "szolgáltató", hanem az a "baj", hogy a hülye ügyfél miért ünnepnap elé tette a váltást. Meg különben is, mit nyafog, ha másfél napig nincs telefonja (miután kiküzdötte, meg kifizette).
Ez kell nektek mind, akiknek ez így jó: disznószar, meg kőbalta!

fourgee 2008.11.07. 02:15:58

Offtopic: 5 éve vagyok a Pannon előfizetője, szerettem volna venni egy W910i telefont. 2 év hűségszerződéssel, kártyafüggően lett volna 50 ezer forint. Aztán körülnéztem ott ahol jelenleg lakom, és úgy döntöttem hogy inkább feltölthető kártyával veszem meg, a brit T-Mobile-nál. Feltölthető kártyával, KÁRTYAFÜGGETLENÜL volt 99 font, akkori árfolyamon 30 ezer forint (szeptember).
A meglepetés meg októberben ért. Leszálltam Ferihegyen, bekapcsoltam a telefonom és jött egy SMS. Azon nem csodálkoztam, hogy a feltölthető brit kártyás telefonomon olcsóbb a roaming, mint az előfizetéses magyar kártyás telefonomon, viszont azon igen, hogy 5 éve vagyok Pannon előfizető és 125-ért küldhetek hazai hálózaton MMS-t, míg a brit T-Mobile-os kártyával külföldi hálózaton voltam, és azzal 20p-ért, vagyis akkori áron 60 forintért...

Na, ez szolgáltatás, és amíg a sok balfasznak el lehet adni 125-ért (egy darabot sem küldtem mert drágállom), addig nem is változtatnak. Elvtársak, jó ez nektek. :)

(mielőtt valaki félreértené, az elvtárs szót nem a politikai nézetre célozva írtam, hanem az életstílusra, a dolgokhoz való hozzáállásra, az életfelfogásra, a mentalitásra, mert elvtársak mindenhol vannak)

-+Seth+- 2008.11.07. 08:05:42

Ostobák vagytok okoskodó majmok. Jöhecc itt a más ország szövegeddel barátom, látom semmit sem értesz a telcohoz. Elmondjam, hogy megy más országban? Ugy baszki, hogy a angliában megveszed a kibaszott előfizetésedet és a backoffice ügyintéző kézzel aktiválja be. Na ehhez mit szólsz? Fel sem fut automomatán. Várhacc míg aktiválják. Hűű de szar mi?

Sün már megírta az igazat. Ezeket a számokat manuálisan kell rögzíteni a hívócsoportba és ez időt jelent. A nyomorék ÁSZF-ben vagy az egyedi szolgáltatási szerződésedben le van írva az aktiválási idő, ez általában 72 óra. Ha ezt a szolgáltató túlllépi akkor lehet reklamálni ha meg nem lépi túl akkor várjál türelemmel.

Óriáspolip úr 2008.11.07. 08:29:19

A kedves cikkíró egy tökfej!

Óriáspolip úr 2008.11.07. 08:30:59

plusz essen szó arról, hogy ugyanabban az időablakban (mert így hívják az áttérést), lehet másik 5000 szám aktiválása tökéletesen lezajlott. s akkor a hibaszázalék mennyi is? ez ugyanígy megesik minden szolgáltatónál. sőt a sarkon dolgozó erotikus szolgáltatást nyújtó hölgy sem garantálja, hogy 2 perc alatt elmész. 72 órán belül viszont tuti :o) szép napot. az élet gyönyörű, valaki meg 50 év alatti hozzászólásokat ugyanolyannak látja, amikor minden pillanat más.... gratulálok :o)

_JoE_ 2008.11.07. 10:15:51

szilárdan...:
de azt a gombot tuti, hogy nem a Mamutban lévő emberke nyomta meg! és azt sem hiszem, hogy annak a rengeteg számnak egyforma lett volna a beállítása!

over_:
emberek nem igen tehetnek ez ellen semmit! amíg a pénz a meghatározó addig még egy egész ország összes lakója kevés ahoz (főleg kicsi MO.) hogy ezen változtassunk! :(

fourgee:
nyugodj bele: mi vagyunk a nagy szolgáltatókért és nem fordítva!! az, hogy látszólag válogathatasz az csak a felszín...

-+Seth+- nél van a pont!

ThemePHL 2008.11.07. 11:01:16

Hétvégére átállást, komolyabb cégek, azért raknak, mert olyankor a legkissebb az
átálással járó kockázat. Pannon vállalta az átállást, így meg kell csinálnia,
technikust behívni, ha kell szabiról visszahívni. Olyan nincs hogy nem megy.


Lőrincz Zsolt 2008.11.06. 13:46:39
"Figyelj! És akkor mi van, hogy 1,5 napig nem tudtál telefonálni?
Egyébként is mi a franvot akartál volna csinálni mindenszantek napján??????? "

Lőrincz Zsoltné 2008.11.06. 13:57:13
"A mi vállalkozásunk 2 személyből áll"


Okos. 2 személyes, GDP 0.00000000000000000000000000000000000001%-át termelő,
gyíkfing vállalkozás osztja az észt.

Szerintetek miért tudtok mobilt, bankkártyát használni, tankolni, tévétnézni,
fűteni, klozetot lehúzni, hétvégén és ünnepnapokon, hovatovább minden éjszaka?


Majd ha már a vasvella-generálozásnál komolyabb feladattal is foglalkoztok,
akkor majd rájöttök, hogy 250-300 fős cégnél nincs 1,5 napos kiesés, nincs
éjszaka, hétvége, se mindenszentek, sőt karácsony sem.

fourgee 2008.11.07. 16:52:14

Seth, qrvára nem érdekel hogy mit csinálnak kézzel és mit automatán egészen addig, amíg azt látom hogy itt működik, gyors, és olcsóbb. A prepaid előfizetéses kártyámmal nem csináltak semmit (hivatalosan azt is előfizetésnek hívják, csak hogy pontosak legyünk), odaadták a telefont, meg a sim-kártya csomagot, én raktam bele, bekapcsoltam és működött.

Majdnem fele annyiba került a telefon, alacsonyabbak a percdíjak, nemzetközi számokat olcsóbban hívok, roaming díjak is olcsóbbak, nincs hűségnyilatkozat... Tényleg nagyon szarul jártam hogyha a vásárlás utáni másodpercekben kézzel aktiválták valahol a kártyámat és nem automatán. :)
Ha előfizettem volna akkor meg 12-18 hónap hűséggel odaadták volna ingyér' a telefont, alacsonyabb percdíjakkal.

Ha ez okoskodás a részemről, és nekem itt tényleg olyan szar, akkor legyen igazad. :)

Yeto 2008.11.08. 09:13:55

Ide tényleg csak tinédzserek, kommunizmusból ittragadtak és Pannonbérencek írnak?

Nem nekem kell örülni, hogy működik a tetves telefon, a Paraszt GSM nem szívességet tesz, azzal hogy hétköznap, hétvégén, akármikor szolgáltat, én teszek neki szívességet, hogy őt használom és nem valalmelyik versenytársát.

Kovács 2008.11.09. 17:47:05

Halál nevetséges az egész. Telefon nélkül már semmitek nem működik.Tudjátok mit? Amíg nincs szolgáltatótok, addig nézzétek a plazmatévét. Prolinéziai körkép 2008.

_JoE_ 2008.11.10. 10:56:17

fourgee: szerinted mindenki megteheti, hogy ott vegyen telefont ahol te vetted? Örülj neki, és nem kell másokat emlékeztetni arra hogy milyen szar nekik! tudják ők is...ha megtehetné mindenki azt amit te, talán akkor más lenne a helyzet MO.-n is!
Az, hogy nevünkben és a térképen Európában vagyunk messze van a valóságtól...

adriella 2008.11.10. 15:50:41

öregem, szomorú, hogy még a 4 napban sem tudsz lazítani... a szabadság, a mukaszüneti nap mindenkinek jár. Ezt a munkáltatónak is tudnia kell, de ha csak a sztahanovizmusod miatt nem kapcsoltad volna egyébként sem ki, akkor magadra vess! Sajnállak, hogy ilyeneken izgatod magad, mikor a 4 napban gyönyörű volt az idő, kirándulni lehetett, vagy együtt lenni a pároddal, családoddal. Ha sokat rágódsz sz@rságokon, akkor elmulasztod az ITT és MOST-ot...

meneddzzser 2008.11.11. 18:02:35

Köszi, végre valami feldobott egy végigtárgyalt, telefonált nap után. Mármint ezekre a kommentekre gondolok...
Ilyet még az életben nem láttam, hogy nektek mennyi szabad időtök van, én először vagyok itt.
Azt hiszem, aki eleget melózik, az nem ír ilyen kommenteket.
Ha meg bedöglik a telefonja, akkor boldog, hogy van alibije meghalni egyedül és köszönőlevelet ír a Pannonnak.
De félre a tréfával a Pannon nagyon tré volt velem is tényleg, átadták a 2 hónapos tartozásomat egy behajtó cégnek, akinek egy évig magyaráztam, hogy már rég ki van fizetve. Azt mondták a behajtók, hogy őket ez hidegen hagyja, bizonyítsam be...és tovább küldözgették az egyre nagyobb számlákat, meg bírósággal fenyegettek. Bementem a Pannonhoz, amikor már egy éve nem voltam Pannonos, hogy adjanak egy papírt, hogy nem tartozom nekik. Nem voltak hajlandóak. Sokadik telefonhívás után azt mondja egyszer a behajtó cég, hogy fizessem ki nekik a kezelési költségeiket ha már tényleg nincs tartozásom.:-)) Mondtam, küldjenek róla számlát...:-)))
Egyszer csak leszálltak rólam....Ami azt jelenti, hogy teljesen jogtalan lehetett a követelésük, csak a szerencsétlen ügyfelek fizetnek a behajtónak és nem jönnek rá, ha az anyacégnek fizetnek, akkor nem kell kezelési költséget fizetniük a behajtónak, mert vele nem állnak szerződéses viszonyban....Haha...én kitartottam és nem fizetettem és büszke vagyok rá...De le merem fogadni, hogy sokan megszívták ezt és nyomták az ezreket a behajtónak...a számlán fölül, a behajtónak meg senki se szól, ha már ki van fizetve a számla, hadd szívassa tovább az ügyfeleket...??..:-))

Buzigyuszi · http://www.buzigyuszi.hu 2008.11.12. 01:08:44

A csoport, ahol én vagyok a kapcsolattartó, hasonló nagyságú, 258 kártyánk van. 8:00-tól 20:00-ig kiemelt ügyfélszolgálat van, fél percnél többet még szinte sosem vártam ügyintézőre. Éjjel és ünnepnap a lakossági ügyfélszolgálat jelentkezik, de rájuk sem kell várni. Nappal bármit azonnal megcsinálnak, kulturáltak, udvariasak (még velem is, pedig én elég háklis ügyfél vagyok), képzettek. Számhordozásnál előfordulnak problémák, de ez főleg az átadó szolgáltató kekeckedése miatt. Nem mondtam még, hogy Vodafonos vagyok, és külön manager figyel rá, hogy minden rendben menjen. Biztosan nem mindenkinél van így, de volt már, hogy hét végén vagy este hívtam fel egy sürgős probléma miatt, és sose lettem elküldve a picsába. A kollegák persze nélkülem nem tudnak ügyet intézni, mert az biztonsági kódokat nem adom ki, de azért vagyok, hogy én keressem a megoldást, ne mondjuk a takarítónő akarja az emelt díjas SMS tiltást feloldani. Nem értem, miért furcsa az, hogy valaki az ünnepek alatt is dolgozik, mint ahogy azt sem értem, minek a jó percdíjas céges telefon mellett egy drága másikat is fenntartani? A hozzászólónak üzenem, hogy a saját főnökével szemben legyen nagy szája, nálunk mindenki annyit használja személyes célra a mobilját, amennyi jólesik. Ezzel az alkalmazottaknak is spórolunk, mert negyede annyiért beszélhetnek. És persze kiszámlázzuk nekik, de ez természetes.
A hsz-t azért írtam, hogy legyen egy elégedett Vodafone-os hozzászólás is. Attól függetlenül a cikk lehetne pontosabb. A roaming nem egyezik meg a külföldre telefonálással.
+1: A zárt csoportot már azelőtt létre kellett hozniuk, hogy a hordozás megtörtént, hiszen a kiosztott pannonos SIM-eknek mind volt eredeti 20-as számuk, és minden bizonnyal előre beaktiválták őket. Ha nem így csinálták, akkor balfaszok, a Vodánál aznap tudom használni a kártyát, amikor megkapom, még a hordozás előtt, de ez csak apróság, szép napot mindenkinek
süti beállítások módosítása