Sokan hisznek az egyszerű netes meggazdagodásban, figyelmükbe ajánljuk az alábbi posztot, ami rávilágít: online sem minden arany, ami fénylik. Az online szerencsejáték területén különösen érdemes megválogatni, kihez utaljuk a pénzünket, aki előzetesen nem tájékozódik (az erre szakosodott oldalak segítségével) az nagyon nagy felelőtlenséget követ el...és futhat Antiguáig a pénzéért. A posztoló persze max. idegeskedett egy kicsit, de saját pénzét nem bukta el, így legalább játszott kicsit ingyen...
Egyik nap hazaesek munka után és vár rám egy érdekes email a postafiókomban: a BetRoyal Casino ajándékba adna nekem 60 dollárt, hogy játsszak vele, amihez összesen egy kupon kódot kell beütnöm.
Azon, hogy ilyen levelet kaptam, egy pillanatig sem lepődtem meg, mivel játszottam már online kaszinóban és köztudott, hogy ezek adják-veszik egymás közt az adatbázisokat, így könnyen megtalálhattak. A no-deposit típusú bónusz pedig létező műfaj, így gondoltam essünk neki, munka utáni levezetésként nyomok egy kis blackjacket és legrosszabb esetben is csak ezt az ajándék zsetont bukom el.
A bónusz feltételeit elolvasva látszott, hogy néhányszor kockára kell tenni a teljes összeget ahhoz, hogy bármit is ki lehessen venni belőle, a maximális pénzkivételi limit pedig 180 dollár. Mivel kockázat nem volt a dologban, rászabadultam a blackjack asztalra, ahogy a kellő tét eléréséig 175 dollárra nyertem fel magam. Hiába, szerencsém volt, ami ehhez a játékhoz nem jön rosszul...
Gondoltam szép kis ajándék ez a 175 dolcsi, ki is veszem az egyik netes számlámra. Na, a gondok kb. itt kezdődtek, ugyanis innentől nem voltam túl jó ügyfele a kaszinónak. A kifizetés ebben a kaszinóban állítólag legendásan sok időt vesz igénybe, így eleinte nem annyira aggódtam, amikor azonban 3-4 hét után kaptam egy emailt, hogy nem tudják teljesíteni a tranzakciót, akkor komolyan elkezdtem gyanakodni.
A live chat ügyfélszolgálatuk megerősített, hogy jogosult vagyok a pénzre, biztos valami probléma történt. A probléma csak fokozódott, amikor levontak 55 dollárt az egyenlegemből „management withdrawal” címszóval. Amikor rákérdeztem erre és arra, hogy miért nem kapom meg a pénzt, ami jogosan az enyém, akkor a legtöbbször elegánsan válasz nélkül kilépett az ügyfélszolgálatos az online társalgásból...
Az egész sztorit megkoronázza, hogy hetekkel később jött a mail, miszerint 120 dolláros pénzkivételi megbízásomat elutasították, és természetesen újra levonták az 55 dolláros tételt. A probléma csak az, hogy meg sem próbáltam ezt a 120 dollárt kiutalni...ennél azért már jobban ismerem a kaszinókat, így eddigre lemondtam az összegről, ami előbb-utóbb csak elfogyott a különféle díjaknak köszönhetően.
Küldjetek történeteket a blog@penzcentrum.hu címre, hogy másokat ne szivasthassanak meg olyan könnyen!