Szereti az ilyen és ehhez hasonló nyalánkságokat a versenyhivatal is, mást az alábbi történethez nem is tennénk hozzá.

 

Tisztelt Szerkesztőség!

Egy közérdekű lakossági panaszt szeretnék leírni. Budaörs és környéki települések vannak érintve.
Egy  gáz szervizzel foglalkozó cég szórólapon hirdeti magát, a szórólap a postaládába érkezik.
Tenyérnyi kék színű szórólap - ezzel semmi baj nincs - , amin az áll,hogy gázkazánok, cirkók karbantartását, tisztítását, javítását stb. vállalják - természetesen ez is rendben. A cég szlogenje : 15 éve a lakosság szolgálatában"
Amiért én felhívtam a szórólapon  megadott számot, az az,hogy mindezt most kiszállási díj nélkül és 10% árengedménnyel kínálják, 2008  október 31.-ig. Más feltétel nincs!
A mi kombicirkónk jó, 3 éves.
 De mivel jön az ősz ki kell tisztítani, ezt minden rendes ember tudja...
A tisztítás porszívózásból áll,  az ún. karbantartás, pedig a keringő víz utántöltéséből, + le-fel kell csavarozni a cirkó vázát.  Ennyi!
Mindezt , 10.000 - ft-ért számította meg a szerelő
De a meglepetés csak ez után következett, én ugyanis sokaltam az árat, hisz arról volt szó, hogy a kiszállás ingyenes...a 10% mínuszról nem beszélve. A válasz a következő: ez csak a reklámszövegünk és ezért hívnak minket ! Mit adnak ma ingyen csókolom ..? még olcsón megúszta, a márkaszervizek drágábbak!
Tehát a szerelő beismerte a csalást, sajnos én meg kifizettem !
A sors keze : a munkát nem vetette át, így nem vettem észre,hogy nincs helyén a burkolat és nem világítanak a ledek, ezt csak akkor láttam , amikor  du.tán hazaértem. Így újra ki kellett jönnie - fel volt háborodva - én meg kértem tőle számlát, már a rend kedvéért is, meg lehet nézni mi van rajta,  " Junkers cirkó tisztítás ".
 Természetesen meg lehet kérdezni a Junkers szakszerviz karbantartási árait, persze én megtettem, ahol 9.000-ft a karbantartás, kiszállással és engedmények nélkül ! No comment..
Amit ez a cég elért, hogy hasonló fórumokon közlöm a történteket és , hogy többé egy szórólapot sem veszek komolyan, megsem nézve kidobom mindegyiket!
Kérem, közöljék panaszomat ha van  megfelelő rovatuk ill. ha érdemesnek tartják rá !

Történetedet a blog@penzcentrum.hu címre várjuk!

Címkék: reklám gáz átverés szivatás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr47620860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agi 2008.08.18. 10:37:19

Ez nem csalás. Nem írtak a szórólapra konkrét árat, nem csaptak be. Lehet, hogy a normál ár 15 000.- Ft lenne, kiszálással, kedvezmény nélkül.
Az, hogy a postíró kevesebbre számított az egyéni szociális probléma.
Tessék legközelebb rákérdezni a konkrét árra és azután döntve megrendelni a szolgáltatást.

zala 2008.08.18. 12:01:01

ágika, kedves.
ott van a post-ban, hogy a szórólapon 10% kedvezmény és kiszállásidíj mentesség volt említve. összesen 10000 Ft-ot kelllett fizetni, míg a cég árlistáján az elvégzett művelet kedvezmények nélkül és kiszállási díjjal 9000 Ft.
nem csalás, nem ámítás?
szövegértés hogy ment az iskolában ágika? úgy látom rosszul. vagy másként megfogalmazva: ágika osztod itt az észt, pedig inkább még gyűjtened kellene :\

Fsblack 2008.08.18. 12:07:20

agi: ÖKÖR

NGL 2008.08.18. 12:09:03

zala, kedves

bagoly mondja verébnek eset áll fenn :)

a cég aki nála volt más mint a szakszervíz (9000Ft listaáron :) ), olvass vissza

Dezsőjóska 2008.08.18. 12:21:20

Szerintem mindenki ökör, aki ebben az országban csodálkozik, hogy át akarják baszni!:)

Hufi 2008.08.18. 12:26:41

A cég szemét persze, de azért elég komoly hiba ha valaki egy ilyen szolgáltatásnál nem kérdezi meg előre az árat...

., (törölt) 2008.08.18. 12:27:35

Anno az ESSO kútnál volt hasonló átverés. Nagybetükkel kiírva, hogy minden literből 8 forintot elengednek, vagy ötöt, már nem emléxem. Na, tank tele, megyek fizetni. A számlán sehol a 8Ft engedmény. kérdem, hogy akkor most mi van? válasz. Hát az ár úgy van megállapítva, hogy nyolc forinttal alacsonyabb. kérdem, mihez képest, válasz, azt nem tudják..

zala 2008.08.18. 12:31:08

ngl: hülye vagyok
ágika: hülye vagy

na ebbe köss bele :DD

bati67 2008.08.18. 12:33:32

Még kisiskolásak voltak a gyerkőcök, amikor megtanítottam nekik:

A REKLÁM A FIGYELEMFELKELTÉS ESZKÖZE!!!

Vagyis csak arra jó, h. azt sugallja: vedd meg azt a terméket! A reklámok igazságtartalma kb. 0%!

Ezt egy-két felnőttnek sem ártana megtanulni...

sourcerror 2008.08.18. 12:36:25

NGL-nek sem megy az olvasás úgy látszik:
A fószer a márkaszervíz alkalmazottja volt, csak saját zsebre dolgozott, ráadásul azt hazudta, hogy a márkaszervíznél olcsóbban csinálja.

Off:
Szerintem az internetelőfizetést valami szövegértési vizsgához kéne kötni, mert már irritálóan magas a funkcionális analfabéták száma a blogoszférában.

wagabound 2008.08.18. 12:39:54

Na, akkor kezdjük elölről.

1. Adott egy Junkers cirkó. A tulaj nem a szakszervízt kéri meg a tisztításra, hanem egy noname, állítólag gázszereléssel foglalkozó céget. Ha ez stimmel, akkor máris az indulás rossz.

2. A noname cég árkedvezménnyel csalogatja a megrendelőt, konkrétumok nélkül. Azt ugyanis titkolja, miből kell számolni a kedvezményt, és mennyi lenne a kiszállási díj. Ennek bedőlni... Rossz kezdés után még rosszabb folytatás.

3. "Nem vettem észre, hogy nincs helyén a burkolat, és nem égnek a ledek, ezt csak akkor láttam, amikor d.u. hazaértem". Hát hol teccett lenni, amikor a szerelő szerelt? Ki engedte őt elmenni félig (se) végzett munkával?! Elképesztő befejezés.

Elsimerem, hogy megtévesztés és a hülyeség két külön dolog, csakhogy az utóbbiból él az előbbi....

Maria · http://maria.blog.hu 2008.08.18. 13:21:35

Wagabound:

Az egyes ponthoz: Nekem Westen kazán van és előbb törném le a saját kezem, minthogy a "szakszervizes" bunkó tahó parasztot hívjam még egyszer a lakásba... aki egyszer járt nálam, a kötelező beüzemelésen, hogy ne vesszen el a két éves gari, de a gari mégis elveszett, mert az első éves kötelező átnézetésre már nem a bunkó tahó parasztot hívtam...

A kazán persze, a "nemszakszervizes" szerelő munkájának hála, köszöni, azóta is jól van.

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.08.18. 13:35:46

"hogy többé egy szórólapot sem veszek komolyan, megsem nézve kidobom mindegyiket!"

Már eddig is ezt kellett volna tenned.

NGL 2008.08.18. 13:38:40

sourcerror, megkérnélek idézt azt a részt ahol az van hogy a csóka szakszervíz :DD

látod nem megy neked :))

tiboldi 2008.08.18. 13:53:52

Látjátok, senkinek nem megy a szövegértés. Itt arról van szó, hogy ősi román trükköt vetettek be és amig eltulajdonolták a lovakat, addig az egyikük beugrott melegedni a cirkóhoz és kész :)
A szórólap meg fotósopp

sourcerror 2008.08.18. 15:15:29

"
Így újra ki kellett jönnie - fel volt háborodva - én meg kértem tőle számlát, már a rend kedvéért is, meg lehet nézni mi van rajta, " Junkers cirkó tisztítás ".
"

Még mindig nem megy az olvasás. Egyes, leülhetsz :)

tulaj 2008.08.18. 15:27:37

Köszi az eddigi tanításokat!
A baj csak az, hogy nem ezért írtam le ezt a történetet....
"ne ítélj, és nem ítéltetsz..." ezt mindenki gondolja végig.
1. a munkát azért nem néztem, mert nem értek a cirkó szereléshez és nem volt szándékomban megtanulni...amiért nem vettem át: mert a melegvíz csapját tekergettem a szerelőnek és a cirkó egy szekrényben van amit ő becsukott amikor azt mondta, készen van.
2. 9 óra helyett 11 órára jött, és én el is késtem a munkámból, tehát nem nézegettem a cirkót, hanem húztam dolgozni...
3.a becsapásról: tényleg nem érti vki a szöveget: a számlátra SINCS ráírva - ha már szőrőzünk - hogy mi helyett 10.000-ft, tehát nincs részletezés, sőt, hogy pontos legyek, először nem kaptam számlát, úgy volt 10.000-ft.,azután a du.táni újabb talinál már kértem és érdekes módon , úgy is 10.000-ft volt Áfával.
4. A reklámoknak én sem hiszek, de ez nem reklámnak volt titulálva, hanem tényként van ráírva minden eggyes szórólapra ! Utólag én is levonnám a tanulságot!
A bizalmatlanságom nekem eléggé fejlett - úgymond nem vagyok szívbajos - ,de ha megkérdezem mennyi az annyi, lehet ,hogy ugyanilyen félrevezető választ kapok, pl. " az attól függ..."persze akkor nem hívom őket ez már nekem is eszembe jutott, de már mindegy.
5. Árakról: aki nem látja, hogy 10.000-15.000-ft.- sok egy ilyen munkáért, az még nem javíttatott cirkót, vagy nincs tisztában a pénz értékével !

tilk 2008.08.19. 07:32:05

Hi !
Az a baj, hogy a történet elolvasása után, némelyek a szolgáltatót hozzák ki győztesnek. Gratulálunk, kedves szolgáltató, milyen ügyesen , okosan sikerült megvezetni a h. vevőt!
Hát ezért tartunk még itt, ahol...
Ez más demokratikus országokban ismeretlen és a társadalom elítéli nem pedig kommentálja !
Egyébként szerintem a 'nagybevásárlóáruházakba' is a reklámújság hatására megyünk be, mi lenne ha ott is ez történne velünk...?

NGL 2008.08.19. 07:42:07

sourcerror!

Azért mert a kazán márkája van ráírva a számlára azért még nem a márka szervíz volt kint :DDD

érdekes értelmezési technikád van :DD

ezekszerint ha veszel egy samsung TV-t a TEsco-ban és a számlán SAMSUNG tv van írva akkor te Samsung márkakereskedésebn vettem? :DDDD

ügyes vagy

klikk 2008.08.19. 07:55:00

Igen! Úgy látom néhány kommentet valószínüleg azo írtak akikaz ilyen tipusú "szolgáltató" szektorban tevékenykednek, vagy maguk is "madárkereskedők".
Épeszú ember nem drukkolhat az ilyen alattomos módszerekkel dolgozó "vállalkozóknak".
Amúgy tényleg baklövés volt nem megkérdezni előre az össszeget, de valljuk be mi is követünk el időnként hibát!
A szakszervíznél 10% al drágábban dolgozó iparosok( és ez még az engedményes :)) ár! ) pedig úgy gondolom a többi becsületes szakmáját tisztességesen folytató és abból élő ember presztízsét ássa alá!!
Ha így haladunk senki sem mer majd reklám alapján rendelni.
A jelzett cégre pedig igazán ráférne agy Apeh általi "nagytakarítás".

tulaj 2008.08.19. 07:57:20

TermészetesenNEM a Junkers márkaszervíz volt kint!
Nekik a történtekhez semmi közük !!
Én csak megkérdeztem őket , hogy bizonyítsam, nem drágábbak, Sőt!
A szerelő jött ezzel a márkaszervizes dumával, hogy megvezessen. NA, olvassátok el még egyszer :)

sourcerror 2008.09.03. 18:58:20

Akkor hamut szórok a fejemre.
süti beállítások módosítása