Szereti az ilyen és ehhez hasonló nyalánkságokat a versenyhivatal is, mást az alábbi történethez nem is tennénk hozzá.
Tisztelt Szerkesztőség!
Egy közérdekű lakossági panaszt szeretnék leírni. Budaörs és környéki települések vannak érintve.
Egy gáz szervizzel foglalkozó cég szórólapon hirdeti magát, a szórólap a postaládába érkezik.
Tenyérnyi kék színű szórólap - ezzel semmi baj nincs - , amin az áll,hogy gázkazánok, cirkók karbantartását, tisztítását, javítását stb. vállalják - természetesen ez is rendben. A cég szlogenje : 15 éve a lakosság szolgálatában"
Amiért én felhívtam a szórólapon megadott számot, az az,hogy mindezt most kiszállási díj nélkül és 10% árengedménnyel kínálják, 2008 október 31.-ig. Más feltétel nincs!
A mi kombicirkónk jó, 3 éves.
De mivel jön az ősz ki kell tisztítani, ezt minden rendes ember tudja...
A tisztítás porszívózásból áll, az ún. karbantartás, pedig a keringő víz utántöltéséből, + le-fel kell csavarozni a cirkó vázát. Ennyi!
Mindezt , 10.000 - ft-ért számította meg a szerelő
De a meglepetés csak ez után következett, én ugyanis sokaltam az árat, hisz arról volt szó, hogy a kiszállás ingyenes...a 10% mínuszról nem beszélve. A válasz a következő: ez csak a reklámszövegünk és ezért hívnak minket ! Mit adnak ma ingyen csókolom ..? még olcsón megúszta, a márkaszervizek drágábbak!
Tehát a szerelő beismerte a csalást, sajnos én meg kifizettem !
A sors keze : a munkát nem vetette át, így nem vettem észre,hogy nincs helyén a burkolat és nem világítanak a ledek, ezt csak akkor láttam , amikor du.tán hazaértem. Így újra ki kellett jönnie - fel volt háborodva - én meg kértem tőle számlát, már a rend kedvéért is, meg lehet nézni mi van rajta, " Junkers cirkó tisztítás ".
Természetesen meg lehet kérdezni a Junkers szakszerviz karbantartási árait, persze én megtettem, ahol 9.000-ft a karbantartás, kiszállással és engedmények nélkül ! No comment..
Amit ez a cég elért, hogy hasonló fórumokon közlöm a történteket és , hogy többé egy szórólapot sem veszek komolyan, megsem nézve kidobom mindegyiket!
Kérem, közöljék panaszomat ha van megfelelő rovatuk ill. ha érdemesnek tartják rá !
Történetedet a blog@penzcentrum.hu címre várjuk!