Újabb OTP-s történettel örvendeztethetjük meg kedves olvasóinkat. Bizonyosan nem ez az egyetlen eset, mikor foggal-körömmel ragaszkodnak az ügyfélhez a banknál. Hasonlóan egy korábbi esethez, a panaszkönyv ebben az esetben is a megfelelő kulcsszónak bizonyult… A kommenteket ide, a hasonló történeteket pedig a blog@penzcentrum.hu címre küldjétek!
Volt egy ősrégi junior bankszámlám az OTP-nél, amit évekig nem használtam, gondoltam fölösleges, megszüntetem. A számlát még vidéken nyitottam, de akkor már Pesten próbáltam volna megszüntetni. Az Andrássy úti fiók esett útba.
Első nekifutásra nem sikerült, és mivel elég türelmetlen vagyok az ilyen helyeken, fél óra várakozás után, mivel csak egyet haladt a sor és 7-en voltak előttem, otthagytam az egészet.
A második nekifutás jobban sikerült, már sorra kerültem kb. 40 perc alatt, de sajnos a hölgy közölte velem, hogy én ott azt a bankszámlát nem tudom megszüntetni, csak a számlavezető bankfiókban. Persze soha nem tudtam volna nyitvatartási időben eljutni abba a bizonyos vidéki fiókba. Megköszöntem és eljöttem.
Otthon átgondoltam a problémát, és úgy döntöttem, ki van zárva, hogy csak ott lehessen, végül is modern világban élünk.
Harmadszor is bementem, akkor szintén nem jutottam el a pultig, mivel 45 perc alatt egyet sem haladt a sor, és 5-en voltak előttem. Szintén otthagytam. Hozzá tartozik, hogy az ügyféltérben minden alkalommal tele volt a padló összegyűrt sorszámokkal.
Negyedszer már nagyon dühös voltam, hogy ilyen nem létezik, mit képzel az OTP, nekem az a számla nem kell, én akkor is meg akarom szüntetni... Gyorsan sorra kerültem, pont egy tanulóhoz. Mondtam neki, hogy mit szeretnék, erre ő a szokásos válasszal jött:
- Itt azt nem lehet.
- Akkor kérem a panaszkönyvet.
Ez hatott, hirtelen 2-en is megjelentek a háta mögött. Az egyik hölgy kissé felháborodott, hogy mit képzelek. Mondtam neki, mindegy hogy mit csinálnak, de én ide többé nem akarom betenni a lábam. Ekkor előkerült a fiókvezető is, hogy mi a probléma, majd egy biztonsági őr, hogy ha esetleg tovább fajulna a dolog, akkor kitessékel...
Miután már nem éppen barátságos hangon elmondtam újra a népes táraságnak, hogy én mindössze egy számlát szeretnék megszüntetni, mintha kicserélték volna őket. 10 perc alatt megszűnt a számlám!!! Mint kiderült, egyel több papírt kellett kitölteniük, és aláírnom.
Érdekesnek találod ezt a történetet, de van sajátod is? Küldd a blog@penzcentrum.hu címre, hogy mások is tanulhassanak (és persze szórakozhassanak)!