Hétfőn jelent meg a Szivatós blogon a "Meghalt az OTP-ügyfél: ketyeg a tartozás" című bejegyzés, amivel kapcsolatban az OTP Bank Médiakommunikációs Osztálya a következő reagálást kérte közzétenni.
 
Az OTP Bank válasza:
 
"Sajnáljuk a történteket, és ahhoz, hogy mielőbb segíthessünk, kérjük, juttassa el az azonosításhoz szükséges adatokat az alábbiak közül az Ön számára legkényelmesebb módon:
• A bank honlapján, a Kapcsolat menüpontban szereplő elérhetőségeken.
• Elektronikus levélben, az informacio@otpbank.hu címen.
• Telefonon, a Központi Információs Vonalon, a 06/1/20/30/70 366-6388 számon.
• Személyesen, bankfióki ügyintézőinken keresztül.
 
Bízunk abban, hogy problémája megoldódik!
 
Üdvözlettel:
 
Budapest, 2010. szeptember 27.
 
OTP Bank Médiakommunikációs Osztály"

Címkék: bank szívás otp ügyintéző szivatás tartozás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr232331584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzZ 2010.09.29. 10:38:20

Jobb lenne, ha az OTP nemcsak bízna a probléma megoldódásában, hanem tenne is érte...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2010.09.29. 10:47:09

Nahát, ezek szerint mégis vannak élőlények ott a kommunikációs osztályon.
Engem eddig még válaszra sem méltattak soha, ha levelet küldtem nekik egy őket érintő bejegyzéssel kapcsolatban.

Sysy99 2010.09.29. 10:47:42

..."juttassa el az azonosításhoz szükséges adatokat"... erről csak a következő jut eszembe: MINEK???? 2009-ben szüleim elvesztése után megörököltem az OTP-től felvett CHF hitelt is. Szerződés módosítás meg volt, mindenhová leadtuk a kért papírokat. Továbbra is elhunyt édesapám nevére küldözgették a leveleiket. Levelezgetés, ígérgetés, hogy átírják, most már biztosan. Idén nyáron visszafizettem a fenálló teljes tartozást, papír nevemre kiállítva: hitel megszünt. 1 hónappal később jön egy levél az OTP-től elhunyt édesapám nevére, hogy a fizetési terhek csökkentése érdekében az OTP bank átmeneti jelleggel alacsonyabb ügyleti kamatot fog érvényesíteni a CHF alapú hitelt érintően. Ugye arra, amit már visszafizettem...Értem én, hogy kell idő az átírásokra, na de ennyi??? Milyen rendszert használnak, hogy ennyire nincsenek benne az adatok frissítve?

alpesz 2010.09.29. 12:48:46

Az én párom is hasonlóan járt :-( Az édesapja 2005-ben meghalt tudomásom szerint 2003-2004-be meg lett szüntetve a fogyószámlája majd 6-7 évre rá jött az OTP Faktoringtól a levél amiben mintegy 60000 forintról szól a tartozás! Ami a kedves ügyintéző szerint folyószámla tartozás miatt halmozódott fel. Kérdezem én,hogy lehet tartozással megszüntetni a folyószámlát? Ha esetleg tartozás van miért több év múlva kell a felszólítást kiküldeni? Az OTP Faktorig ügyitézőjével felvettük a kapcsolatot és később a Faktoring lemondott az összeg feléről,a maradék 30000 forintot persze befizettük. Ezek után a párom is azonnal megszüntette az OTP-nél a folyószámláját.Kiadták a zárolásról a papírokat majd a következő hónapba jött a folyószámla kivonat amiben fel volt tüntetve 300 forintos számlavezetési díj, ez azonnal ki lett fizetve és kérdeztük az ügyintézőt hogy ez micsoda Ő azt mondta ezzel nem kell foglalkozni mert a bank veszteségként könyveli el..... LEHET HOGY ÉVEK MÚLVA A FIÓK MÉLYÉBŐL EZ IS ELŐKERÜL??? MOST MÁR AZT IS TUDOM HOGY MITŐL OLYAN NYERESÉGES AZ OTP!

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2010.09.29. 14:54:32

Lehet nekem is eveket kell varni mire sikerul felkerulni egy neves oldalra hogy a CIB megszuntesse a szamlamat
www.ertekelem.hu/CIB-EBroker-215202.html

Az USA-ban ha igazolod magad telefonon ertenek a szobol es bezarjak a szamalat keresedre. Magyarorszagon miert nem ertik meg mit akar az ugyfel csak ha mar az egesz orszag a szamla bezarassal fogalalkozik?

renitencs 2010.09.30. 12:54:45

Feleségem 2005 májusában meghalt. Bejelentettem, leadtam a kártyáját, átirattam a megbizásokat a saját LAFO-mra, az ügynemintéző hölgy javaslatára tettem rá "tartalékot" (állítólag a megszüntetés után is lehetséges leemelés...). Azóta 5 évig semmi nem utalt arra, hogy a fszla élne, nem küldtek a nevére egyenleg-értesítőt, nem küldtek új kártyíát (2x lejárt volna), csak idén augusztus végén váratlanul közlik vele, hogy van 2234 Ft. tartozása. Halotti akv., házasságlevél stb. keresgélése után berongyolok a szlavez. fiókba, de minek... ne mutassak semmilyen papírt, az nekik nem érvényes, egyébként is kicsúsztam a 8 napból (a levelet 10 nappal a rányomtatott dátum után adták postára, nem is érkezhettem időben), már 3876.- a tartozás. Némi vita után lemásolja a régi iratokat, megígéri hogy majd értesítenek -nekem természetesen erről sem jár bizonylat- most jön az újabb felszólítás, már 4977 Ft-ról.

Mesélem a szomszéd öregúrnak, neki kb. egy évvel előbb ment el a neje szintén váratlanul, bankban dolgozó fia intézte az ügyeket helyette, - az ő nejét is megtalálták most, több mint 6 év után...

Úgy látszik, tendencia a holt lelkekkel való bűvészkedés a Csányi-birodalomban...

zoldbeka55 2010.10.15. 14:20:45

Jó, ez már szinte mindennapos, hogy a különféle cégek halottakat zaklatnak. Nekem nagypapám kapott levelet a halála után 12(!) évvel is párttól, a telefonszolgáltató is kereste nem sokkal később, de úgy általában tök jó érzés, mikor az ember hozzátartozója meghal, és után még halotti bizonyítvánnyal lehet rohangálni végig a cégekhez/hivatalokhoz, de még ez sem elég némelyiknek...

notnever 2010.10.18. 10:23:30

Pedig csak egyszerű adatbázis karbantartásra lenne szükség, de hát úgy látszik hiába van 21. század, sokan még a középkornál tartanak. Ennél már csak az örökségi adó a gusztustalanabb szerintem...

evanagy 2010.10.22. 10:35:48

Nem csak a bankszféra problémás ilyen szempontból, miután az anyósom elhunyt és már elintéztünk minden papírját, ugyanúgy jöttek a levelek a közüzemektől még 1 év után is:P

Canda12 2010.10.27. 14:11:37

Reméljük megoldódik a problémája? Most ez komoly? Ez biztosan valami előre megírt szöveg volt, amit küldözgetnek fűnek-fának. Elég nehezen fog megoldódni a problémája. Hihetetlen, hogy ilyenek vannak. Komolyan mondom, fizetjük itt nekik a nagy lóvékat...és akkor még adatbázis frissítésre sem képesek?

Bodrisa 2010.10.29. 09:43:32

Ehh!
Ezeknek aztán van bőr a képükön, azért nemsemmi, kegyelet, együttérzés stb, az nem nagyon van bennük.
Rendben az üzlet az üzlet, de az emberséget talán illene megtartani vagy ha azt nem is akkor legalább illemtant is taníthattak volna nekik, ha már emberséget nem is tanultak.
Én se megyek be a bankba ..csokitortát sütni ;)
:(

csöpi1 2010.11.04. 11:13:59

Hát ez jópofa azért, kíváncsi leszek, hogy ennek mégis milyen eredménye lesz, szerintem kb semmi...leadják az adatokat, és ennyi, bár, lehet, hogy a nyilvánosság miatt ezt az egy esetet máshogy kezelik majd...

renitencs 2011.04.07. 22:13:59

"Ön a 2011. február 9-én tett bejelentését az örökhagyó nevében tette, ezért sajnálatosan a kivizsgálás eredményéről nem állt módunkban az ügy lezárásakor tájékoztatást nyújtani."

Ki fizetett ki kinek mit?
És miért? NEM LEHET BEVALLANI, HOGY erős 5 (majdnem 6) évvel ezelőtt valaki nem végezte el a munkáját? (és ezt CSALÁSSAL és ZSAROLÁSSAL próbálták tetézni)
süti beállítások módosítása