A Szivatós blogon általában olyan történetek jelennek meg, amelyek valamelyik bankhoz vagy biztosítóhoz kapcsolódnak és súlyos ezresekben mérhető az ügyfeleket ért kár. Ezúttal azonban kivételt teszünk egy kisgyermekes anyukával és az ő Penny Marketes történetét tesszük közzé.
„A közelünkben (Budapest, XIII. kerület) van egy Penny Market, ahol rendszeresen szoktunk vásárolni. Tegnap is betértem a diszkontba, miután sétáltam egy fél órát a fél éves kislányommal (aki szépen elaludt a babakocsiban, de a Pennyben mindig felébred a hűtők zúgására). Voltak különböző akciók, így a szokásos napi cikkek mellett vettem két akciós terméket is.
A pénztártól való távozás után mindig végignézem a blokkot, tegnap sem volt ez másként. Akkor vettem észre, hogy a két akciós terméknél a korábbi, magasabb árat számlázták. Jeleztem a pénztárosnak, hogy párszáz forinttal többet fizettem, mint amennyit kellett volna, aki hívta az üzletvezetőt.
Alig negyed órája várakoztam, amikor a pénztáros újra próbálkozott. Ekkor már új arcok álltak a sorban, akik mind azt hitték, hogy én tartom fel a sort. Végre valahára megjelent az üzletvezető, akinek a pénztárossal elmondtuk, hogy mi a probléma. Az, hogy nem köszönt, csak egy dolog, de amikor elvette a blokkot, ránézett és azt mondta, hogy „adjatok egy százast az anyukának”, olyan embertelen és megalázó volt, hogy megszólalni sem tudtam.
A hab a tortán, hogy kettőt vettem az akciós termékből, így kétszer annyit kellett volna visszafizetni. Ezt jeleztem a pénztárosnak, aki azt válaszolta, hogy ezt megint meg kell kérdezni az üzletvezetőtől, aki pillatok alatt eltűnt. Pár perc várakozás után újra előkerült és fapofával jóváhagyta mindkét termékre a különbözet visszatérítését.
Nem az összeggel van bajom, hanem az eljárással nem értek egyet. Párszáz forint ide, vagy oda, mondhatják sokan. De a saját pénzemért álltam sorba hosszú percekig és még csak annyit sem mondott az üzlet vezetője, hogy elnézést, hanem úgy beszélt velem, mintha a hátsójából húzott volna elő. Emberiességből és ügyfélpanasz kezelésből tegnap kapott tőlem egy elégtelent a Penny Market.”
Korábban:Újít a Tesco, összeszorul a pénztárosok gyomra
Korábban:Újít a Tesco, összeszorul a pénztárosok gyomra