A Szivatós blogon általában olyan történetek jelennek meg, amelyek valamelyik bankhoz vagy biztosítóhoz kapcsolódnak és súlyos ezresekben mérhető az ügyfeleket ért kár. Ezúttal azonban kivételt teszünk egy kisgyermekes anyukával és az ő Penny Marketes történetét tesszük közzé.

 
„A közelünkben (Budapest, XIII. kerület) van egy Penny Market, ahol rendszeresen szoktunk vásárolni. Tegnap is betértem a diszkontba, miután sétáltam egy fél órát a fél éves kislányommal (aki szépen elaludt a babakocsiban, de a Pennyben mindig felébred a hűtők zúgására). Voltak különböző akciók, így a szokásos napi cikkek mellett vettem két akciós terméket is.
 
A pénztártól való távozás után mindig végignézem a blokkot, tegnap sem volt ez másként. Akkor vettem észre, hogy a két akciós terméknél a korábbi, magasabb árat számlázták. Jeleztem a pénztárosnak, hogy párszáz forinttal többet fizettem, mint amennyit kellett volna, aki hívta az üzletvezetőt.
 
Alig negyed órája várakoztam, amikor a pénztáros újra próbálkozott. Ekkor már új arcok álltak a sorban, akik mind azt hitték, hogy én tartom fel a sort. Végre valahára megjelent az üzletvezető, akinek a pénztárossal elmondtuk, hogy mi a probléma. Az, hogy nem köszönt, csak egy dolog, de amikor elvette a blokkot, ránézett és azt mondta, hogy „adjatok egy százast az anyukának”, olyan embertelen és megalázó volt, hogy megszólalni sem tudtam.
 
A hab a tortán, hogy kettőt vettem az akciós termékből, így kétszer annyit kellett volna visszafizetni. Ezt jeleztem a pénztárosnak, aki azt válaszolta, hogy ezt megint meg kell kérdezni az üzletvezetőtől, aki pillatok alatt eltűnt. Pár perc várakozás után újra előkerült és fapofával jóváhagyta mindkét termékre a különbözet visszatérítését.
 
Nem az összeggel van bajom, hanem az eljárással nem értek egyet. Párszáz forint ide, vagy oda, mondhatják sokan. De a saját pénzemért álltam sorba hosszú percekig és még csak annyit sem mondott az üzlet vezetője, hogy elnézést, hanem úgy beszélt velem, mintha a hátsójából húzott volna elő. Emberiességből és ügyfélpanasz kezelésből tegnap kapott tőlem egy elégtelent a Penny Market.”

Korábban:Újít a Tesco, összeszorul a pénztárosok gyomra 

Címkék: hiba vásárlás akció fizetés szivatás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr142032349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.05.26. 10:59:19

Én nem haragszom az ott dolgozókra. Ők is csak emberek. Kb. Fél éve vettem chipset náluk. Otthon megkóstoltam és már köptem is ki.
Kiderült, hogy hónapokkal ezelőtt lejárt a szavatossági ideje.
Visszamentem és kedvesen szóltam nekik, hogy le kellene venni a polcról ezeket a termékeket, mert ha nem én szólók nekik, akkor súlyos bírság lesz a vége. Erre kaptam 2 zacskó chipset és megköszönték, hogy szóltam.

Hát így kell ezt csinálni, ha kedves vagy, akkor kedvességet kapsz vissza.

baki600 2010.05.26. 11:18:51

He he...
Nem akarok kötekedni,de a lajart csipszbol kaptal?
Ugyis kidobtak volna:)))))
He he:)

2010.05.26. 11:35:36

@baki600: Érdemes lett volna a konkrét üzletet is megnevezni, legalább kapnának egy kis "reklámot". Hasonlóképpen be lehetett volna írni a panaszkönyvbe is, nem jó az nekik, ha van benne valami.

kicsierzsi 2010.05.26. 11:58:11

Én sem szeretem a Penny Markatet, nem járok oda vásárolni. Az ok egyszerű: átverés az akciójuk!! Egy két alkalommal elmentem az akcióra, ráadásul messze van a lakásunktól, de kedvezőnek bizonyult és egyefene megéri gondolattal elmentem, már az első akciós nap reggelén! A kerestem a terméket, mivel a jelzett helyen nem volt, megkérdeztem az eladót, a válasz: már elfogyott, nem érkezett meg, téves a hirdetés!! Amikor szóvá tettem, vállrándítással elintézték, ők nem tehetnek róla!
Ez megismétlődött kb. kétszer,ezért úgy döntöttem, hogy befejeztem a Penny Markettel!!
Sajnos a többi multi akciójánál is észnél kell lenni, mert nem mindig az az ár van a pénztárgépben, mint a polcokon!! Én is mindig figyelem mit ütnek be és megnézem a blokkot is!!

Nagycsaládos 2010.05.26. 12:01:24

Sziasztok!
Úgy látom, hogy másokat is szívat rendesen a Penny. Az én sztorim, hogy szombati napon vásárllás közben megláttam, az általam használt pelenka akciós és 600 forinttal olcsobb volt, mint máskor. Pont mellettem állt az üzlet veetője és kérdeztem tőle, meddíg akciós a pelus? A válasza, hogy szerdáig. Nem számítottam plusz kiadásokra ezért csak egy csomaggal vettem és még meg is jegyztem neki, hogy pár nap múlva visszajövök és veszek még többet. Vissza is mentem az akció még mindíg kitéve. Vettem kettt. A pénztárnálnál kikészítettem a pénzt ésakkor ért a meglepetés,amikor a teljes árat akarták kifizettetni velem. Szóltam, hogy akciós a termék, ők mondták, hogy a gép szeritn nem. Gyorsan leszedték az akciót. Én mondtam, hogy köszönöm, ha ennyi az ára, akkor sztornózzák az egészet, mert nem kérem. Hazaérve gyorsan megkerestem az előző blokkot és már peresze akkor sem akciósan vettem meg, csak akkor sok mást is vettem és nem tűtn föl a dolog. Én nem cirkuszoltam, nem is kértem olcsóbban, egyszerűen már sehogysem kell tőlük semmi, mert ilyen pofátlanul átverik a vevőt.

uni1002 2010.05.26. 12:15:09

A Pennyben jártam úgy, hogy a 250 forintos spenótot betolták a 99 forintos akciós cimke alá a hűtőben. Zöld mind a kettő.
Otthon jöttem rá, hogy mitől drága a mai ebéd...

úrh-zsu 2010.05.26. 12:18:04

Más téma: Postai szívatás
Április 20-án ajánlott levélben adtam fel üdülési csekket a lányomnak,150.000.-értékben, és a Bp-i 12-es postán egyszerűen lenyúlták. Még én lettem leszúrva, miért nem értéklevélben adtam fel. Senki ne adjon fel értéket postán!

krisz727 2010.05.26. 12:19:58

én csempét rendeltem na nem a pennybe de ki volt irva az ára aztán otthon számolgatás után kiderült hogy nem jó az egységár.telefon üzletvezetőnek hogy mi van és azt mondta oké a kiirt áron odaadja.bementem az üzletbe és az eladók csak néztek össze hogy annyi van a gépbe annyi az ára .tették a hülyét.persze addigra a rossz ár be volt szedve.
Üzletvezető jött és mondta hogy annyi amennyiért ki volt írva amennyiért megbeszéltük.neki érdeke hogy ne mondjam másnak hogy átvágtak ,az eladóinak meg nem mert úgyse kapnak se többet se kevesebbet.

Rejtélyes 2010.05.26. 12:37:40

@úrh-zsu: Tiltasd le a csekkeket, és kérj újat. Annál meg kell lennie a sorszámoknak, akitől kaptad (munkáltató)

Andie 2010.05.26. 12:49:01

@úrh-zsu: Bakker, azér ne haragudj, de 150ezres értéket feladni postán? Csak úgy?
Én a múltkor egy 4000 ftos farmert küldtem nagynéném után, de azt is bebiztositottam. No nem az értéke miatt, de ebből látják, hogy nem érdemes lenyúlni.

Egyébként az ilyen "meghirdetem, de termék nincs" jellegű akciók miatt súlyos milliókra büntették a közelmúltban majdnem az összes multit. Persze az más kérdés, hogy ez nekik mekkora "súly".

A posthoz meg: valóban rendkivül megalázó volt a stilus, sünt a főnökasszonynak. És duplán szomorú a helyzet- egyrészt hogy meg kell érjük, ma egy bolt erre apellál, hogy valaki a sok várakozás miatt megunja, és otthagyja a 100 ftot - másrészt meg kellett érjük, hogy 100 ft ennyit számit.

Sz.Mária 2010.05.26. 13:00:09

Sajnos nekem is nagyon rossz tapasztalatom van a Penny Markett-el kapcsolatban. Én Tokaj városba lévő Penny-be járok rendszeresen. Rendszeresen úgy járok, ahogy a kisgyermekes anyuka járt, akciós ár van kitéve, de a pénztárnál nem azt számolják. A bánásmód hasonló, mint ahogyan azt vele is történik. Nem, hogy elnézést nem kérnek, de úgy beszélnek az emberrel mintha szívességet tennének neki. Nem beszélve arról, hogy én már kétszer írtam a Vásárlók Könyvébe, de még arra sem méltatott a T. Vezetőség, hogy két soros választ küldjenek. Most már ritkítom az ott vásárlást, és ha tehetem inkább más bevásárló központba megyek. (Néha kénytelen vagyok ott is vásárolni!)

Silverf@x 2010.05.26. 18:50:49

Én nem hiszem, hogy a penny market az üzletvezető minősíthetetlen stílusára építi a stratégiáját. Ez a hazai hozzáállás, bármelyik szupermarketben. Persze az is igaz, hogy a kedvesség nincs benne a fizetésükben, belülről pedig ez fakad.
Én az akciókat inkább elkerülöm, mert csak rosszabbul járok, meg a fenének van kedve bogarászni, hogy hol vágnak át. Egyébként azért is tesznek így sokszor ezek a "nagyok", mert úgyis visszajár mindenki...legfeljebb egymás között cserélgetik a vásárlókat. Vásárolj tudatosan!

susana2010 2010.05.26. 20:18:39

A Penny Markettel nekem is van egy jó sztorim: még pár hónapja volt akciós lasagne tésztalap kirakva, az árcédula szerint 245 forintért, erre a pénztárnál megjelenik a 399 forintos ár. Mivel senki nem állt mögöttem, gondoltam reklamálok, mert már elegem van, hogy állandóan hülyének néznek. Mondom a pénztárosnak, hogy más ár van kiírva, szólt a kolléganőnek, mutassam meg, hol van ez az ár kirakva, megmutatom, ő meg csak letépi a papírt, "ja ennek az akciónak már vége" felkiáltással. Pénztáros megkérdezi, hogy stornózza, vagy elviszem. Mondtam a csajnak, hogy kutya kötelességük lenne az olcsóbb áron kiszámlázniuk, elvégre ez van a fogyasztóvédelmi tv.-ben is, de gondoltam 154 forintért nem cirkuszolok....
süti beállítások módosítása