Átverés az MLSZ-ingyenjegy

 2010.10.07. 09:42

 

Az MLSZ kárpótolja azokat a szurkolókat, akik nem jutottak be a szeptemberi, Moldova elleni mérkőzésre, és épségben megőrizték jegyüket. Ők bármely IBUSZ-irodában becserélhetik a tikettjüket az október 8-i selejtezőre szóló belépőre - olvasható a Magyar Labdarúgó Szövetség honlapján. Ez nem ilyen egyszerű!
 
„A lassú beléptetés miatt csak az első félidő derekán jutottam be a Moldova elleni mérkőzésre, ráadásul örültem, hogy a biztonságiak nem vertek pofán (néhány szurkolótársam nem volt ilyen szerencsés).  A meccs után kerestem az interneten az erről szóló írásokat, hogy megbüntették-e a válogatottért szurkolók orrát betörő biztonságiakat, de nem. Ellenben találtam egy közleményt, amelyben az állt, hogy ha bemutatom a jegyemet, akkor kárpótlásul kapok egy ingyenjegyet a következő mérkőzésre.
 
Nem lehet gond, hiszen a kilencvenes évek elején a görögök ellen megrendezésre került selejtezőre szóló jegyet is be tudom mutatni, nem csak a Moldova ellenit. Bementem hát a legközelebbi IBUSZ-irodába. Elmondtam, hogy hoztam a múltkori jegyem, sajnos nem jutottam be időben, ezért élni szeretnék a szövetség által felajánlott gesztussal és kérem a következő válogatott meccsre szóló ingyenjegyemet.
 
„Hát ez nem ilyen egyszerű!” - szólt a válasz. Az ügyintéző hölgy elmondta, hogy kaptak a központból egy e-mail-t, hogy csak olyan jegyet fogadhatnak el, amelyhez megvan az igazoló szelvény, vagyis az illető egyáltalán nem jutott be a mérkőzésre. Aki csak a felét látta, annak letépték az igazoló szelvényét, de semmivel sem tudja bizonyítani, hogy lemaradt a meccs elejéről.
 
Megköszöntem az ügyintézést és jeleztem, hogy akkor az ügy tárgytalan. A szövetség nem fogalmazott egyértelműen, ezért feleslegesen futottam egy plusz kört az ibuszba. A kommunikáció korábban sem volt az erősségük, mivel a szurkolóverést első körben annyival intézték el, hogy korábban kell érkezni és akkor nincs torlódás. Ezúttal a közleménybe beleírhatták volna, hogy aki kéri az ingyenjegyet, az hozza az igazoló szelvényt is, különben nincs csere.
 
Amúgy lehet, hogy ki se mentem volna ki, hanem eladom valakinek. San Marino ellen lehet, hogy egy izgalmas meccsen behúzzuk a három pontot, de a totón mérgemben 1X-re tenném.”

 

Címkék: budapest botrány szívás átverés ügyintézés biztonsági ügyintéző visszatérítés portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatos.blog.hu/api/trackback/id/tr682352436

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT VIZI E. SZILVESZTER 2010.10.07. 12:18:53

 Elhunyt Vizi Elek Szilveszter (†74) a Magyar Labdarúgó Szövetség elnökségi tagja.     - Nemrégen a legendás Puskás Öcsi, majd szegény Varga Zoli, most pedig Vizi E. Szilveszter is távozott az élők sorából. Pótolhatatla...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PopSzandokán 2010.10.07. 09:46:29

ügyintéző hölgyet sunáznám

ODIV 2010.10.07. 10:12:04

Nincs ebben semmi különös. Olyan magyaros hozzáállás. Akkor lepődtem volna meg, ha ez a dolog tényleg működik.
Amit az MLSZ az üggyel kapcsolatban eddig művelt, az több, mint felháborító.
Sajnos egészen pontos képet fest az országban uralkodó állapotokról.

lupetto 2010.10.07. 11:18:53

@ODIV: de az milyen magyaros lenne, hogyha nem kelle az igazoló szelvény hozzá. Mindenki próbálna a múltkori jegyével ingyen bejutni.
Mellesleg bevállalhatta volna talán ezt is az Mlsz, úgysem lesznek többen 5 ezernél a 60 ezres stadionban

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2010.10.07. 11:31:35

"Azok a szurkolók, akik nem jutottak be a találkozóra, és ezt a jegyükkel igazolni tudják, a válogatott következő hazai mérkőzését, a Magyarország-San Marino Európa-bajnoki selejtezőt ingyen tekinthetik meg. "

idézet a közleményből. szóval nem vagyok nagy rajongója ennek a szövetségnek. sőt! volt vele épp elég gondom, de az a rész, hogy ...EZT JEGYÜKKEL IGAZOLNI TUDJÁK... azt jelenti, hogy a jegy IGAZOLJA, hogy nem voltál bent, vagyis megvan a cetli is.

dr. Aullah 2010.10.07. 11:31:40

Már nem azért, de szerintem itt nincs gond. Most képzeld el, hogy ha mindenki elmenne oda és kérne egy ingyen jegyet. Ez van.

dr. Aullah 2010.10.07. 11:39:08

Szóval szerintem ezzel a poszttal egy kicsit mellélőttél. Ráadásul nem is tudtad értelmezni a felhívást.

sunázósün 2010.10.07. 11:44:42

@csavarhuzo77:

Jaa, így is milyen gálánsak.
Képzeld el azt a rengeteg faszarit, aki a múltkori meccsre megvette a jegyét és önhibájából nem ment el, most meg minden gond nélkül lecsapnak a potyajegyekre.

Mondial 2010.10.07. 12:02:02

lehetett erre számítani a közlemény megfogalmazásából. ezzel együtt a brutális szervezési hiányosságok miatt kutya kötelessége lett volna az mlsz-nek, h annak, aki a moldáv meccsre elment ingyen biztosítsák a belépést a san marino mérkőzésre. de, h szarnak az egészbe bele jelzi, h ehelyett kiadnak egy közleményt, amelyben kérik a szurkolókat, h jó lenne, ha már 2 órával a meccs előtt ott lennének. leszoktam a válogatott meccseiről, a sikerélmény hiánya mellett a faszom sem kiváncsi arra, h holmi biztonsági agyú túlfütött mandula szarrá verjen a pénzemért.

Mondial 2010.10.07. 12:03:06

jah, egyébként 90-ben sem selejtezőt, sem válogatott meccset nem játszottunk a görögökkel, biztos 93-at akartál írni

belga6 2010.10.07. 12:09:48

Az MLSZ honlapján egyértelműen fent van a "nagyvonalú" felajánlás, miszerint az mehet be ingyen a Puskásba, aki egyáltalán nem jutott be a moldáv meccsre. Az indexnek sikerült ezt félreérteni, aztán félretájékoztatni az embereket. Íme:
sportgeza.hu/futball/2010/09/10/jovo_hetre_kiderul_volt-e_szurkoloveres/

venszivar 2010.10.07. 12:14:07

Tönkre akarjátok tenni az OTP szegény elnök,részben tulajdonosát ??? Van szívetek ?Adjatok neki 1-2-3 évet,mire kitud nyerni ebből is pár milliárdot.INGYEN NINCS SEMMI !

Dr. Fotos 2010.10.07. 12:14:22

Nem tudod mi a bajod, mikor teljesen egyertelmuen fogalmaznak: "akik nem jutottak be". Te bejutottal. Kesve de bejutottal. En mar rogton kiszurtam ezt a kiskaput mikor az eloszor hallottam a hirt. Jot is rohogtem ezen a "hozott ajandekot meg nem is" mokan.

Persze ettol az MLSZ egy nagy szemetlada marad, de ismerhetned mar oket annyira, hogy nem adnak ezek semmit sem ingyen. Legkozelebb legyel figyelmesebb!

Shesh Besh 2010.10.07. 12:26:09

"Azok a szurkolók, akik nem jutottak be a találkozóra, és ezt a jegyükkel igazolni tudják..."

Elképzelem azokat a szurkolókat akik nem jutottak be. Ha nem is rögtön a meccs után, akkor a másnapi MLSZ közlemény hatására biztos a kukában landolt a jegy. (legalább is én bármi okból szar meccs után a helyszínen szoktam megsemmisíteni)
Komolyan kíváncsi lennék, hogy hányan kapnak így ingyen egyet.
Lesz kint max 7-8000 ember, nem lett volna elegánsabb mindenkit ingyen beengedni?
Mert így kap max 1-200 ember jegyet, pár 1-2000 meg még jobban felhúzza magát.

TottaKár 2010.10.07. 12:35:09

szerintem fullosan igaza van a posztolónak

ki a faxomat zavarana illetve kinek lenne káros ha bejutna pár érdeklődő "ingyen" a meccsre?

és tényelg, semmi sincs ingyen
aki a másik meccs felére ért csak be au kapjon már egy egész meccset ezért a böszme szervezésért kértalanítás gyanánt

miskaba 2010.10.07. 12:46:10

Stockholmban törtent tavaly telen, hogy 3 napig a havazasok miatt egyes kulsö reszeken a buszok közlekedese igen kaotikus volt, sokan nem tudtak eljutni ahova indultak, vagy csak sok varakozas utan. A buszok, metrok nagy resze azert rendben közlekedett.
Mindezek utan karpotlasul avagy kompenzaciokent azt ezt követö havi berletet minden egyes berletvasarlo 20 %-kal olcsobban vehette meg.
...

becike4 2010.10.07. 12:46:49

Tanulság:Nem kell stadionba járni.Azért nem írom,hogy focimeccsre,mert nálunk a stadionokban már réges- régen nem fociznak,hanem valami sportot látott ember számára ismeretlen tevékenység folyik.

ODIV 2010.10.07. 13:18:43

@Aullah: Elképzeltem. A magyar foci jelenlegi állapotában ez egyáltalán nem lenne túl nagy luxus az MLSZ részéről. Sajnos a múltkori akciójukkal pontosan az utolsó mohikánoknak verték be az orrát, akik még eljárnak meccsekre.

ODIV 2010.10.07. 13:20:42

@becike4: Nem vagyok nagy focirajongó, de amikor a hetekig tartó vb láz után, véletlenül belenéztem egy NB-1es meccsbe, megértettem miről beszélnek a focihoz értők. A sok vb meccs után olyan ordító volt a különbség, még egy laikus számára is, hogy az leírhatatlan.

MártonFull 2010.10.12. 11:09:32

Mert mit vártál :) ilyen a magyar foci :D A Vb meg más világ, sajnos nekünk a vizi sportok jutottak ki egyedül :)
Erről a jegyvisszaváltós mizériáról meg a MÁV jut eszembe, ugyebár a máv is visszaváltja a jegyed ha nincs lekezelve és nem telt el 24 óra a jegy vásrlásától, namost, én pestről utaztam haza ami 160 km-er, ez idő alatt nem kezelték le a retur jegyemet így gondoltam válto kegy sima jegyet és a returt meg majd visszaváltom ha visszaértem ugyanis még aznap mentem is vissza, erre, a kedves pénztáros hölgy közölte velem, hogy mit képzelek, most jött be a vonat biztos aról szálltam le nem kezelték le a jegyem és így akarok nyerészkedni, kérdem én ez az én hibám, hogy nem kezelték le, nem is kérték el a jegyem??? És miért ne váltsam akkor visssza, a minősíthetetlen szolgáltatásért cserébe amit kapok, igy is levonták a jegy 10 %-át mint kezelési költség, amiért a papírt elhasználták meg raboltam a drága idejüket... Hát most erre mit lehet mondani, még nekem kéne hogy szarul érezzem magam, azért, mert 160km-en át nem jött egyszer sem a rohadt ellenőr, bezzeg aki mge nem is vesz jegyet azzal meg semmi nincs de én egyből rossz vagyok, hát....

zoldbeka55 2010.10.15. 13:59:19

Na, ezt aztán ügyesen megoldották, pedig már épp kezdtem azt hinni, hogy végre korrekt irányba indult az mlsz, erre kiderül, hogy a nagy dirrel-durral bejelentett kárpótlás lényegében semmit nem ér... Mert azért gondolom, hogy aki már ott volt, végigállta/szenvedte a sort, az nem verekedte magát keresztül a tömegen visszafelé, hanem akkor már bement, ha az első félidő után, akkor akkor. Viszont innentől bukó a visszaigazoló szelvény, szóval minden károsult kitörölheti az mlsz jótékonyságával, ráadásul még egy plusz utat is nyertek feleslegesen valamelyik jegyirodába...

notnever 2010.10.18. 10:09:21

Magyarország és a futball :)

Tökéletes kis példa hogy milyen mélyre süllyedt ez az ország. Persze tisztelet a kivételnek :P

mámorka 2010.10.27. 12:14:21

Most ezt nem értem, ez miért szívatós dolog?

Canda12 2010.10.27. 13:53:45

Tipikus magyar példa...nem is tudom mit vártok, nálunk minden így működik nem? Én már nem is lepődöm meg ezeken a dolgokon.

memphis55 2010.11.04. 10:04:58

Sztem se kell ezen meglepődni. Itt élünk Magyaro-on, hozzászokhattunk volna az ehhez hasonló szitukhoz. Megy a sírás, h milyen kevés ember megy ki a meccsekre, több néző kellene, erre tessék, aki kimegy, annak is elveszik örökre a kedvét a meccsek látogatásától. Külföldön hasonló esetben már komoly következmények lettek volna. Biztiőröket elmeszelik,a futballszövetség szerződést bontott volna a biztiőr szolgálattal, és meg az is lehet,h lemond az elnök. Erre nálunk nem történik semmi, csak az embereket szívatják tovább...
süti beállítások módosítása